kitten schreef:Ik ben het koken met hindernissen beu! Ik wil vis met champignons en tomaat en kaas en vlees met botjes! Lekker zalmpje met spinazie en roomkaas in bladerdeeg. Of ragout met champignonnetjes. Of pizza. Met extra kaas. Of gegratineerde aardappeltjes met asperges en kipkluifjes. Aubergine met zongedroogde tomaatjes en knoflook. Risotto met tonijn. Pluu d'r neukkippetje uit de oven. Pasta met ham-kaassaus. Witlof met kaassaus. Gewoon kaassaus!! En dan lees je op Smulweb over een Old Amsterdam krabtaartje... Loopt het water me in de mond. RAAGHHHH!!!!
*frietvet vervangen gaat* mopperbui vraagt om moppermaaltijd!
(Ik hou echt wel van Heerscher. En hij is al enorm ver gekomen qua dingen leren eten. Maar soms...)
Oooh ik leef met je mee! Ik vind t al erg dat mn vriendje geen kaas lust.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Alles met botjes wordt hier professioneel gefileerd aan tafel, tomaten tot prut gekookt gaan goed (behalve in ketchup en tomatensoep) anders worden alle rode stukjes (dus ook paprika en door de tomatenpuree-rood-verkleurde-wortel) vakkundig uit het eten gevist. AndereBart is meer van de jongbelegen kaas, en die van mij moet vooral echt oud zijn, maar door het eten gaat hier gewoon oude kaas, en dat smaakt dan wel weer prima. Hier valt het gelukkig dus wel mee, maar ik herken de frustratie. Als het mogelijk is doe ik trouwens gewoon half-half, of voeg ik ingrediënten later toe. Dus op een deel van de vis wel de tomaten en kaas, de andere helft wat gefruite prei bijvoorbeeld. En tomaatjes voor de sla voeg ik op mijn bord toe.
Kan je niet gewoon 1 keer per week voor Heerscher iets makkelijks doen (diepvriespizza zonder extra kaas, of patatje halen) en dat je dan voor jezelf en de rest iets heel lekkers kookt wat hij niet lust?
Argh!!! K.u.t hoofdluizen gedoe!
Dacht ik er eindelijk van verlost te zijn heb ik weer 3 prinsessen met beestjes.
Gelijk verwijdering van school... Sta je dan op je werk. Rondje bellen en oppas is geregeld, maar het geeft weer een hoop gedoe.
Serieus, als het jongetjes waren had ik de tonduese eroverheen gehaald! *insert ramdom baal smiley*
Word je geacht je kinderen op te halen als er hoofdluis geconstateerd wordt? Ben je lekker mee.
Ik hoop van harte dat die mormels hier wegblijven, vanavond prinsesje weer behandelen.