Ongecontroleerde rant topic!
- phedre
- Contacteer:
Re: Ongecontroleerde rant topic!
kan me idd niet voorstellen dat je er boos om bent hera:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Balen Daantje. Kan me voorstellen dat het je enorm frustreert.
- juffie
- Site Admin
Dat je dan een stukkie een berg op aan het fietsen bent in Frankrijk, ergens bij de Alpe d'Huez, en dat daar dan Janus uit Appingedam met zijn witte sokken in zijn gezondheidssandalen met zijn camera op zijn bierbuik staat te zwaaien met zijn vlag in zijn hand, terwijl naast hem Sam uit Ohio in een piemelpak leuk meerent met jou en je concullega's -gekke bekken trekkend tegen de camera, is leuk voor thuis- en de buren en de kinderen van dit gepeupel meppen je intussen ook nog eens goedbedoeld op de schouders. Ik zou Janus, Chris en consorten dan zo graag van die berg afsodemieteren!
Maar ja, dat ben ik he. En ik ben juffie en ik zit thuis op de bank mezelf druk te maken omdat Jerry vandaag zonodig naar die fukking Toer moet kijken. *boek lezen gaat*
Maar ja, dat ben ik he. En ik ben juffie en ik zit thuis op de bank mezelf druk te maken omdat Jerry vandaag zonodig naar die fukking Toer moet kijken. *boek lezen gaat*
MILF 

- Ravelijne
We moeten Jerry & Zarath bij elkaar zetten & iets leuks gaan doen.
Het is nog maar tot Zaterdag! 

- juffie
- Site Admin
Eerlijk is eerlijk, Jerry heeft fit jaar de tv nauwelijks aangehad (voorheen moest de HE-LE f*cking tour gekeken worden), dus ik overleef deze dag wel. Maar mensen wat zit ik me de pleuris te ergeren aan dat publiek zeg! Stelletje Tokkies!
MILF 

ik ben het zo met je eens juffie, heb de tour nu effe als achtergrond geluid opstaan maar echt wat een tokkie figuren.
en dicht op elkaar dat ze kruipen en smal dat ze de weg maken. *roll-eyes* echt mafkezen..
en dicht op elkaar dat ze kruipen en smal dat ze de weg maken. *roll-eyes* echt mafkezen..
Ff een luxe-rant
Goh allemaal leuk hoor, een volwassen dochter die ook interesse heeft in bdsm en daarin haar weg nog moet vinden. Ook gezellig dat ze nog thuiswoont en op zoek is naar een baan. Helemaal leuk is dat we onszelf kunnen zijn en over veel dingen kunnen praten, bdsm niet weg hoeven te stoppen, etc.
Maar zo af en toe....
Ze heeft ook een profiel op Fetlife, nog niet veel vrienden en daardoor valt het extra op als ik eens iets post (niet dat ik dat vaak doe). Natuurlijk gaat ze dat dan ook lezen....
En dat maakt dat ik me geremd voel. Dat ik niet helemaal post waar ik mee zit. Dat ik bewust bepaalde vragen / opmerkingen niet stel. Omdat ik het te privé vind. Ja, dan wil ik het wel op een "anoniem" platform gooien, maar wil ik niet dat mijn eigen dochter die kant van me weet.
Misschien ooit wel, maar sommige dingen niet (vaaaaaaag, ik weet het. Concreet: ponyplay interesseert me lately. Dat weet ze nu dus ook. Alleen verzwijg ik daarbij bewust - ook op Fetlife - dat ook het "breeding" deel me enorm aanspreekt. Zo'n dingen dus. Algemeen bdsm lijkt me ok, wanneer het op sexuele beleving aankomt, is het een ander paar mouwen).
Nog een kleine frustratie die me soms horendol maakt: ze legt moeilijk zelf sociale contacten. Dus leunt ze wat op ons.
En gaat met ons mee naar feestjes.
Nu spelen we eigenlijk bijna nooit op feestjes en als we al iets doen, is dat niet vergaand. Maar haar aanwezigheid remt me.
Ja, ik weet het, deels een luxe situatie. Maar damn, wat kan het me toch bezighouden
funga
Goh allemaal leuk hoor, een volwassen dochter die ook interesse heeft in bdsm en daarin haar weg nog moet vinden. Ook gezellig dat ze nog thuiswoont en op zoek is naar een baan. Helemaal leuk is dat we onszelf kunnen zijn en over veel dingen kunnen praten, bdsm niet weg hoeven te stoppen, etc.
Maar zo af en toe....

Ze heeft ook een profiel op Fetlife, nog niet veel vrienden en daardoor valt het extra op als ik eens iets post (niet dat ik dat vaak doe). Natuurlijk gaat ze dat dan ook lezen....
En dat maakt dat ik me geremd voel. Dat ik niet helemaal post waar ik mee zit. Dat ik bewust bepaalde vragen / opmerkingen niet stel. Omdat ik het te privé vind. Ja, dan wil ik het wel op een "anoniem" platform gooien, maar wil ik niet dat mijn eigen dochter die kant van me weet.
Misschien ooit wel, maar sommige dingen niet (vaaaaaaag, ik weet het. Concreet: ponyplay interesseert me lately. Dat weet ze nu dus ook. Alleen verzwijg ik daarbij bewust - ook op Fetlife - dat ook het "breeding" deel me enorm aanspreekt. Zo'n dingen dus. Algemeen bdsm lijkt me ok, wanneer het op sexuele beleving aankomt, is het een ander paar mouwen).
Nog een kleine frustratie die me soms horendol maakt: ze legt moeilijk zelf sociale contacten. Dus leunt ze wat op ons.
En gaat met ons mee naar feestjes.
Nu spelen we eigenlijk bijna nooit op feestjes en als we al iets doen, is dat niet vergaand. Maar haar aanwezigheid remt me.
Ja, ik weet het, deels een luxe situatie. Maar damn, wat kan het me toch bezighouden

funga
- Voleuse
Nou, luxe, lijkt me toch behoorlijk lastig! Fijn dat je open kan zijn natuurlijk. Ik weet ook dat mijn ouders seks hebben en dat vind ik prima. Betekent niet dat ik specifieke interesses of opmerkingen daarover hoef te lezen! Kan je haar niet ontfrienden met die reden?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Daantje
- Contacteer:
Wat Voleuse zegt, ik zou geen vriendjes met je dochter zijn op Fetlife. Mijn ouders hebben ook seks, maar daar hoef ik de details ook niet over te weten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- shareen_G
Vriendjes of geen vriendjes, dan kan dochterlief nog steeds alles lezen. Tenzij je de betreffende berichten alleen zichtbaar maakt voor je vrienden...
Lastige situatie lijkt mij zo.
Heb je dit ook al besproken met je dochter? Dat je je soms in bepaalde dingen nu geremd voelt?
Lastige situatie lijkt mij zo.
Heb je dit ook al besproken met je dochter? Dat je je soms in bepaalde dingen nu geremd voelt?
Waar een wil is, is een weg
Daar zit het stuk sociale én beschermende....
Ze wil mij en Paul als beschermer (protecting) en staat ook zo op haar profiel. Je kan niet iemand protecten die je niet als vriend hebt.
Bovendien zou ik dan niet alleen moeten ontvrienden, maar ook blokkeren. Anders kan ze het alsnog lezen.
Daarbij ziet Paul mijn probleem niet zo, dus zou hij dat ook al een overdreven actie van me vinden.
Sjucht.
Ja, ik weet het, we moeten erover praten, heb ik nog even geen zin in, vandaar de rant ^^
Ze wil mij en Paul als beschermer (protecting) en staat ook zo op haar profiel. Je kan niet iemand protecten die je niet als vriend hebt.
Bovendien zou ik dan niet alleen moeten ontvrienden, maar ook blokkeren. Anders kan ze het alsnog lezen.
Daarbij ziet Paul mijn probleem niet zo, dus zou hij dat ook al een overdreven actie van me vinden.
Sjucht.
Ja, ik weet het, we moeten erover praten, heb ik nog even geen zin in, vandaar de rant ^^
- shareen_G
Succes met het vinden van een goede oplossing voor jullie alle 3!
Berichten alleen op vrienden zetten kan volgens mij niet in groepsdiscussies toch?
Met mijn dochter heb ik het nog niet besproken, als aan tafel gesprekken te ver gaan naar mijn gevoel, dan geef ik het wel aan. "Sorry meisje, niks met jou persoonlijk, maar dit stuk wil ik privé houden". Dus ergens weet ze wel dat ik er soms mee zit. Verder heb ik lacherig opgemerkt dat ze me stalkt toen ze aangaf dingen op Fetlife gelezen te hebben.
Met Paul heb ik het wel besproken en die ziet dus het probleem niet. "Vroeg of laat komt ze die dingen toch te weten." (liever laat dan). "Wees blij dat je zo open kan praten met je dochter." en "Je bent wie je bent, je moet jezelf nergens geremd om voelen".
Dat helpt er ook niet echt aan ^^
Met mijn dochter heb ik het nog niet besproken, als aan tafel gesprekken te ver gaan naar mijn gevoel, dan geef ik het wel aan. "Sorry meisje, niks met jou persoonlijk, maar dit stuk wil ik privé houden". Dus ergens weet ze wel dat ik er soms mee zit. Verder heb ik lacherig opgemerkt dat ze me stalkt toen ze aangaf dingen op Fetlife gelezen te hebben.
Met Paul heb ik het wel besproken en die ziet dus het probleem niet. "Vroeg of laat komt ze die dingen toch te weten." (liever laat dan). "Wees blij dat je zo open kan praten met je dochter." en "Je bent wie je bent, je moet jezelf nergens geremd om voelen".
Dat helpt er ook niet echt aan ^^
- shareen_G
In groepsdiscussies kan dat volgens mij niet nee...
Zomaar iets wat in mij op komt.... Een extra profiel aanmaken?
Zomaar iets wat in mij op komt.... Een extra profiel aanmaken?
- cinderella
Daar zat ik dus ook net aan te denken.
En mag ik even ranten over het weer?
Weken geen druppel hier gevallen, alleen afgelopen dinsdag een klein buitje. Zeer irritant, want we hebben de tuin bijna continu moeten beregenen. Voor de mooi had dat dus elke avond moeten gebeuren, want het gras hebben we dus niet beregent, en dat is dus op sommige delen nu geel (bomen in je tuin helpen wat dat betreft ook niet trouwens).
En dan uitgerekend (ik typete net uitgeregend
) nu hebben we een hoosbui. Terwijl ik op m'n verjaardag met visite in de tuin zit.
En mag ik even ranten over het weer?
Weken geen druppel hier gevallen, alleen afgelopen dinsdag een klein buitje. Zeer irritant, want we hebben de tuin bijna continu moeten beregenen. Voor de mooi had dat dus elke avond moeten gebeuren, want het gras hebben we dus niet beregent, en dat is dus op sommige delen nu geel (bomen in je tuin helpen wat dat betreft ook niet trouwens).
En dan uitgerekend (ik typete net uitgeregend

toen doet er nu niet meer toe