Ongecontroleerde rant topic!
- tessie
- Contacteer:
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Ja, ik zou het ook wel doen. Mss kan jij het, nadat het geld er is, voor hem/namens hem doen?
Ik vind het prima hoor zo'n kennismakingsweek voor nieuwe studenten maar moet dat met zo'n tyfusherrie? Er zijn ook mensen die gwwoon willen of moeten slapen. En dat gaat echt niet lukken zo. De muziek komt zelfs door mijn herriestoppers heen.
- Voleuse

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- tessie
- Contacteer:
Ja ik zou het echt doen. Als nooit iemand een klacht indient, dan kan zo iemand gewoon rustig door gaan met z'n gedrag en dat is toch gewoon fout.
eerst vakantie Plu, geld binnen en ja dan is het wel verstandig..maar je moet er wel zelf achter kunnen staan om de energie erin te stoppen. Vaak kan je het bij een inspectie van gezindheid ook gewoon vragen om hulp bij het indienen en dan kost het je weinig energie.
@ Lil, wat een heerlijke beschrijving. Kids will be kids. Mijn vriezer zit aan koelkast vast maar heeft een aparte functie voor zelfstandig ondooein
@ Lil, wat een heerlijke beschrijving. Kids will be kids. Mijn vriezer zit aan koelkast vast maar heeft een aparte functie voor zelfstandig ondooein
Wat een domme muts ben ik ook! >:( Ik ben blijkbaar vergeten mijn schoonfamilie uit te nodigingen voor mijn verjaardag! Echt! Wat een ramp ben ik met verjaardagen!
- Voleuse
Hihi, oeps
. Hopelijk nemen ze het je niet al te kwalijk 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Idd.. Tis pas over een week, dat wel. Maar toch.. Ik zou zweren dat ik ze had uitgenodigd! D: Heb ook mijn excuses aangeboden, maar daar dan weer geen reactie op gehad. Dus hopelijk valt het idd wel mee.
- Crownless
Ja hoor, ben je getrouwd, en he-le-maal vergeten dat manliefs favo programma 'wegmisbruikers' is. Echt, liefde maakt -nog steeds- blind, maar ik was totaal vergeten dat dit programma bestond. De veroordelende voice-over met falende one-liners, stotterende mensen die 'geen verklaring hebben' voor de snelheidsovertredingen en elke vijf minuten 'straks ziet u' filmpje met steeds dezelfde 10 seconden. En vandaag is het pummel Jan die met dikke tong vertelt 'ja, ga maar niet rijden als je gedronken hebt want dan kom je onze vrienden tegen en dan ben je je broembroemtuftuf kwijt.'.
Harhar. Ik voel mijn hersencellen nog een laatste schreeuw slaken alvorens ze afsterven. En het ergste is, Bryan kan niet eens uitleggen wáárom hij het een leuk programma vindt. Aaaargh!
Juffie, ik denk terug aan dat je schreef over dat jij deelgenoot werd van dom Nederland via de tour de France. Ik deel je pijn!
Harhar. Ik voel mijn hersencellen nog een laatste schreeuw slaken alvorens ze afsterven. En het ergste is, Bryan kan niet eens uitleggen wáárom hij het een leuk programma vindt. Aaaargh!
Juffie, ik denk terug aan dat je schreef over dat jij deelgenoot werd van dom Nederland via de tour de France. Ik deel je pijn!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- skaoot
yay Crownless is weer in het land, met haar gerant 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- juffie
- Site Admin
- Peter^
- Contacteer:
Mijn naaste familie wil graag een weekendje samen op stap in september. Ik zei tegen mijn moeder: niet op 21 september. Dan heb ik een verjaardag van een vriendin, komt lotus en dan hebben we een forumfeest. Vanavond mijn moeder op mijn voicemail: Je zus heeft al drie opties voor huisjes uitgezocht, in het weekend van 21 september. Dan komt ons het beste uit. grrrrrrrrrr
Geniet van de positieve momenten.
- seleena
WEGMISBRUIKERS! Ook schuldig
.
Blik op de weg is beter.

Blik op de weg is beter.

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- sandra
Wat lastig Peter dat ze daar geen rekening mee houden...en nu?