Ongecontroleerde rant topic!
- eireann
- Site Admin
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Jeetje colet wat een gedoe! Wat een slechte communicatie van het uwv! 'mijn' uwv mevrouw heeft me gister duidelijk verteld dat ik op tijd de ww weer moet aanvragen. Hoop dat het met voorschot oid allemaal weer goed komt
**Self Rescuing Princess**
Een voorschot aanvragen kan pas als het UWV zelf aangeeft dat zij de WW-aanvraag niet binnen vier weken gaan kunnen behandelen. En de dame aan de telefoon heeft a la minuut de aanvraag ingediend. Ik moet dus afwachten.....
- eireann
- Site Admin
- seleena
Vervelend hoor colet 
Lekker makkelijk zeggen dat je moet afwachten.. sjucht je rekeningen betalen kan je niet mee afwachten en kunnen eten al helemaal niet.
Ik zou zelf echt om de 2 a 3 dagen aan de foon hangen hoe het er mee staat want als je op hun gaat wachten...
Sterkte meis

Lekker makkelijk zeggen dat je moet afwachten.. sjucht je rekeningen betalen kan je niet mee afwachten en kunnen eten al helemaal niet.
Ik zou zelf echt om de 2 a 3 dagen aan de foon hangen hoe het er mee staat want als je op hun gaat wachten...
Sterkte meis

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- juffie
- Site Admin
- Ravelijne
Wat stom dat dat niet goed doorgegeven wordt! Ik hoop dat je gauw weer onder de pannen bent.
Dat is bijna precies wat ik in belgie meemaakte over mijn ziektewet-uitkering. Onmenselijk is het!!!
Die mevrouw laatst die liep eerst al ongelofelijk uit, ik ga niet zo snel vragen of het nog lang duurt, maar toen ben ik het wel wezen vragen. En eenmaal aan het buro was ze tig dingen tegelijk aan het doen. Dus die afspraak was al ergernis top tien-momentje.
Ik ga maandag meteen weer bellen en vragen hoe het ervoor staat. Plus nog benadrukken dat opnieuw daarlangsgaan mij meer dan overbodig lijkt.
Wat moet ik dan gaan vertellen? Dat is zinloze tijd.... Laat ze die in werk.nl verbetering stoppen.
Goed...eten...nog geen idee hoe ik het ga oplossen met rekeningen en eten. Creatief koken
en bedrijven maar opbellen en uitleggen.
Ik ga maandag meteen weer bellen en vragen hoe het ervoor staat. Plus nog benadrukken dat opnieuw daarlangsgaan mij meer dan overbodig lijkt.
Wat moet ik dan gaan vertellen? Dat is zinloze tijd.... Laat ze die in werk.nl verbetering stoppen.
Goed...eten...nog geen idee hoe ik het ga oplossen met rekeningen en eten. Creatief koken

Ik heb zelf een bewindvoerder wegens een berschermingsbewind.Deze moet eider jaar verantwoorden aan de rechter, of deze wel goed met de financieen is omgegaan.als die dat soort dingen zou toelaten, hun zijner bij mij totaal evrantwoordelijk om wel of geen huursubsidie en het wel of niet afzeggen en /of schuld oplopen ervan, dan hebbenz e een probleem bijd e rechter en ben ik ervan vrij gezet. hoe ze dan zouden moeten oplossen, geen idee.MAar goed die stok achter de deur betekent dat het bij mij allemaal heel goed geregeld wordt. Op dat vlak.betalen van psycholoog bijv zijn ze erg laks in en moet ik steeds opnieuw zeggen dat ze op moeten letten dat ze niet achter lopen en denk ik eraan ze bij de rechter ter verantwoording te laten roepen.Want dat kan ik doordat de rechter bezscherming heeft uitgeroepen/sproken over mij.kitten schreef:Ook niet als je er geen recht op hebt. Was laatst bij Een dubbeltje op zijn kant, een gezin dat 4 jaar lang schuldsanering had doorgemaakt, heftige periode natuurlijk, zeker voor een gezin. Bleek dat ze al die tijd toeslagen kregen (waar ze nooit wat van zagen, want dat ging doodleuk de pot van de schuldsanering in) en niemand die even zei van "joh, daar heb je nu geen recht meer op, dat moet je opzeggen." Komen ze uit de schuldsanering... met een schuld van 10.000! En de bewindvoerder en andere instanties wassen hun handen in onschuld, want ja, de cliënt blijft eindverantwoordelijk hoor... Da's toch ziek!?
- eireann
- Site Admin
Een permanente bewindvoerder is anders dan een tijdelijke bewindvoerder vanuit de schuldsanering, die kunnen er ECHT een potje van maken waar je als schuldenaar zelf boven op moet blijven zitten.
**Self Rescuing Princess**
heel erg balen. knuff. En je mag idd aansluiten bij de hele rij mensen die allemaal op die ene vacature reageren en ook dezelfde baan wilen.En tijdens je proeftijd op je tenen lopen in de hoop dat je niet per ongeluk ziek wordt en niet meer hoeft te verschijnen.Is geen fijne tijd om een baan te zoeken.
Ja Anne, er zit zeker een groot verschil in.Ik had via de schuldsanering er eentje die gewoon geen etensgeld voermaakte en steeds dreigde om alle regelingen te laten vallen, etc..sinds ik beschermingsbewind heb, gedraagd die andere zich voorbeeldig, omdat ze nu een door de rechter aangestelde beschermer tegenover zich hebben ipv een burger die afhaneklijk van ze is.
Ja Anne, er zit zeker een groot verschil in.Ik had via de schuldsanering er eentje die gewoon geen etensgeld voermaakte en steeds dreigde om alle regelingen te laten vallen, etc..sinds ik beschermingsbewind heb, gedraagd die andere zich voorbeeldig, omdat ze nu een door de rechter aangestelde beschermer tegenover zich hebben ipv een burger die afhaneklijk van ze is.
- Crownless
DE FUCK UWV?!?! Ik word ineens gebeld met 'hoi, ik ben bla van werkbedrijf nijmegen, je bent verhuisd en ik ben je nieuwe werkcoach'. Heel fijn, heel pro-actief, maar ik ben niet verhuisd!!! Dus ik meteen de gemeente bellen, en nee, ook zij zeggen dat ik niet verhuisd ben (heel fijn, want heej, ik zou maar zomaar ineens in een alternatieve dimensie zijn beland waardoor ik zelf niet meer zou weten waar ik zou wonen), en ook in studielink staat mijn goede adres.
Dus, de fuck? Dank je, UWV, dat ik nu paranoïde ben en bang ben dat ik straks gezeik ga krijgen met de belasting of met de gemeente of ik ook ineens niet meer bij mijn huisarts terecht kan ofzo.
En dan zegt die man ook nog doodleuk 'ja, onze systemen werken ook vaag, dus ik weet ook niet hoe het kan en ik zal wel contact opnemen met degene die je doorverwees'. Ik wil niet weten dat het bedrijf dat verantwoordelijk is voor mijn uitkering werkt met 'vage computersystemen' waarvan de gebruikers niet eens weten of die systemen gekoppeld zijn aan andere systemen en of ik me nou zorgen zou moeten gaan maken of niet.
Heel fijn, UWV Werkbedrijf. Heel fijn. Goede reclame ook zo. NOT!!!!
Dus, de fuck? Dank je, UWV, dat ik nu paranoïde ben en bang ben dat ik straks gezeik ga krijgen met de belasting of met de gemeente of ik ook ineens niet meer bij mijn huisarts terecht kan ofzo.
En dan zegt die man ook nog doodleuk 'ja, onze systemen werken ook vaag, dus ik weet ook niet hoe het kan en ik zal wel contact opnemen met degene die je doorverwees'. Ik wil niet weten dat het bedrijf dat verantwoordelijk is voor mijn uitkering werkt met 'vage computersystemen' waarvan de gebruikers niet eens weten of die systemen gekoppeld zijn aan andere systemen en of ik me nou zorgen zou moeten gaan maken of niet.
Heel fijn, UWV Werkbedrijf. Heel fijn. Goede reclame ook zo. NOT!!!!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- seleena
Mja begrijpelijk dat je ffe hebt van WTF.
Ik denk dat zijn opmerking van vage systeem iets is om zijn eigen fout niet toe te geven ofzo.
UWV en de meeste instanties zijn gekoppeld aan het GBA van de gemeente
Als de gemeente aangeeft dat je niet verhuisd bent dan is het eerder een menselijke fout dan 'het vage systeem'
Ik denk dat zijn opmerking van vage systeem iets is om zijn eigen fout niet toe te geven ofzo.
UWV en de meeste instanties zijn gekoppeld aan het GBA van de gemeente

Als de gemeente aangeeft dat je niet verhuisd bent dan is het eerder een menselijke fout dan 'het vage systeem'

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- Crownless
Mja, daar hopen we dan maar op. Overigens zou het dan de schuld zijn geweest van mijn 'oude' (die ik toch blijf houden want ik ben niet verhuisd) contactpersoon, aangezien de meneer die ik sprak ook niet meer wist dan 'het systeem heeft jou aan mij toegewezen want verhuisd'. Dus dan zal hij zijn collega niet hebben willen afvallen ofzo. 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- tessie
- Contacteer:
Mss komt het omdat je getrouwd bent onlangs? Dat het daar ergens misgegaan is. Ik zou me er verder geen zorgen over maken, het UWV maakt continu domme fouten.