Ongecontroleerde rant topic!
- kitten
Re: Ongecontroleerde rant topic!
wtf. Serieus wtf.
nee zeker niet.En ik ben juist eerlijk, omdat het gewoon nodig is dat iemand weet waar hij/zij aan begint. Als iemand wil die gezond is, waarom reageer je dan op een ad van iemand die duidelijk laat weten rolstoelgebonden te zijn?JJV schreef:Tjeu.... ben ik even stil van...
achteraf iemand affikken wat vooraf bekend was is niet cool nee
ja zucht net als de WTF van Kitten heVoleuse schreef:Wat een lul.
Bizar gewoon.Vriendin die me op facebook zag en daar had ik het alelen over een date, zitten alelen vinalla mensne op en vrienden wten niet van mn BDSM, degene die het wel wisten, op 1 na, zijn vertrokken, want kreeg gelijk de bijbel om me oren nadat ik het vertelde...
MAar goed die kwam me troosten en ik huilen huilen huilen...als het gewoon niet klikte, maar op deze manier me afwijzen en tegelijkz eggen dat het idd wel klikte maar het op je kids gooien die mij niet eens hebben ontmoet en je dus helemaal niet weet of dfat het zo zou zijn..
En hij wist dat ik in een rolstoel zit, dat wtf....waarom reageer je dan ope en ad van een wheely?
Vrder van, nja maar ik weet ook nog niet of ik met BDSM door wil gaan, want ik ben Christen en wat vind tGod er van...? euhm, waarom wil je dan een relatie met me aangaan want daat zit een zeer groot stuk BDSM in een D/s en ik ben geen vanilla;
Verder nou hij vond het wel heel fijn en hij had ook wel graag sex met me willen ehbben maar hij had zich toch mar ingehouden wnat tja ik zou de kids bniet opfleuren??...euhm, ten eerste had ik jou niet in mn doosje toegelaten, want daar had ik geen behoefte aan, dus dat van je indehouen hebben?? hoera! iets inhouden wat ik zou hebben geweigerd??hoezo heb je je dan zo goed ingehouden?want dan had je me verkracht als je voorbij mijn zeer harde grens was gegaan.
En euhm, je hebt zelf intiatief tot fisting genomen ik vroeg alleen maar om massage vand e rest van mn lichaam.
nou vond ik het fisten erg lekker, maar ik ben een stukje uitgescheurd, dat moet hij hebben gezien, ik kromp ineen toen ik mezelf naderhand xwaste" en zag dat er kleine scheurtjes zatern, dus dat yheeft gebloed, waarom stop je dan niet?of pak de glijmiddel die naast het bed stond? en ik heb niet gezegd dat je me mocht fisten, ik zei ja tegen vingeren en niet tegen fisten, ik voel heel duidelijk dat hij daar een grens passeerde die niet had gemogen, gedeelte van mn tranen kwam daar wel vandaan, maar die vriendin kon ik dat niet uitleggen...
enfin, grom grom, ik ben een grote boze stuiterbal momenteel. en j ik heb gisterenavond nog uren in mn eetnej gespaced, daar heb ik van genoten, toen de beentjes op de vloer kwamen zag ik dat ik was uitgescheurd...en dat hij me gefist had, want ik heb steeds een vinge extra erbojk gevoeld en ik dacht nog dit voelt aan als fisten, ik voel een vuist, ik zal even wat meer ontspannen, want anders heeft hij met klaar komen een gekneusde hand.gezien het feit dat ik 3 x kwam, zal zijn hand flink zeer doen.Dat is enige voldoening...

MAar goed, nee verschrikkelijke man, op deze manier....
Gelukkig heb ik via Fetlife een rolstoeler gevonden die me wil helpen kijken wat ik fijn vind en wat niet, waar mijn emotionele en lichamelijke grenzen liggen.En dat heel voorzichtig.
Ze wees me er ook op, dat uitscheuren niet had gemogen en als rolstoeler je daa rnu letterlijk op zit...shoot! ik mag t wel in de gaten gaan houden, en het veel veel insmeren, heb nog speciale crele ervoor, dus zou gelijk maar behandelen.Wil geen grote lekijke wond over houden.
grrr, ik wil op facebook een foto veranderen (die grote die bovenaan de tijdlijn staat) maar ik weet echt niet meer hoe ik dat ooit gedaan heb. Mijn geheugen is echt dramatisch de laatste tijd.
- eireann
- Site Admin
Als je met je muis boven de foto zweeft zie je een klikbaar 'verander je foto'.
Balen van je geheugen!
Balen van je geheugen!
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Je kunt fisten en niet zien dat dat mis gaat. Daarvoor ben je afhankelijk van degene die het ondergaat, die aangeeft of het nog goed gaat. Ik wil hem niet verdedigen, maar op dat puntje kan hij daadwerkelijk onschuldig zijn en is het goed voor de volgende keer om te weten dat je dat duidelijk moet aangeven. Kun je je vagina zien? Is het een schaafwond of echt een scheurtje? Want een scheurtje heeft mogelijk meer medische aandacht nodig. Om ellende bij sex in de toekomst te voorkomen. Het blijft stom dat hij je afwees. Alsof iemand in een rolstoel geen leuke (stief)moeder kan zijn! Bizar excuus.
- JerryM
Ik snap eigenlijk niet hoe er, van beide kanten eigenlijk, gelijk over met kinderen in contact komen gedacht wordt.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- kitten
Niemand zei "gelijk", maar uiteindelijk natuurlijk wel. Dwz, als ik op een eerste date denk: no way dat ik deze persoon ooit aan mijn kinderen wil voorstellen, dan blijft het wel bij 1 date inderdaad. Dan ga je geen tweede date aan, daarvoor zijn kinderen te belangrijk. Maar ik vind het argument (rolstoel) zo'n dikke kul!
snap dat je dit erbij zetr hoor, maar mijn huid is zo kwetsbaar dat het flink open lag en ik daar zelf achter moest komen.Het lag zover open dat je dat had kunnen zien namelijk.ik heb er een spiegel voor gehouden om te kijken of het echt een scheurtje is.Ik heb losse huidlagen waardoor het heel snel, diep beschaadigd en ik had geen toestemming voor fisting gegeven.kitten schreef:Je kunt fisten en niet zien dat dat mis gaat. Daarvoor ben je afhankelijk van degene die het ondergaat, die aangeeft of het nog goed gaat. Ik wil hem niet verdedigen, maar op dat puntje kan hij daadwerkelijk onschuldig zijn en is het goed voor de volgende keer om te weten dat je dat duidelijk moet aangeven. Kun je je vagina zien? Is het een schaafwond of echt een scheurtje? Want een scheurtje heeft mogelijk meer medische aandacht nodig. Om ellende bij sex in de toekomst te voorkomen. Het blijft stom dat hij je afwees. Alsof iemand in een rolstoel geen leuke (stief)moeder kan zijn! Bizar excuus.
Ik heb hulp en verpleegkundige hulp aan huis doordat ik bij Fokus woon, dus die kunnen het voor me verzorgen en heb een speciale zalf gekregen waarmee het hopelijk snelm dicht gaat.Voorzichtig met lauw warm water het steeds schoon gehouden, want het is natuurlijk kwetsbaar voor infecties en zitten gaat al wat minder pijnlijk.Dus ik denk dat de zalf goed helpt.
Mijn huid is zo zacht dat hechtingen door mijn huid trekken, ik kan amper gehecht worden en lijm voor hectehn trekt ook open.dus voor hechtingen kan ik zelden bij ziekenhuis terecht.
Ja dat van het afwijzen deed me het meeste zeer...dat je per ongeluk niet snapt dat fisten toch echt gevraagd moet worden, zeker als ik net heb uitgelegd dat mijn huid en zenuwen snel stuk zijn, a la dat kan per ongeluk gaan.dan is het wel zo netjes even te zeggen dat het niet goed is gegaan..MAar die afwijzing is bizar!!
thnx Kitten
knuff Lotus, Facebook verandert veel dus raar is t niet.lotus {P} schreef:grrr, ik wil op facebook een foto veranderen (die grote die bovenaan de tijdlijn staat) maar ik weet echt niet meer hoe ik dat ooit gedaan heb. Mijn geheugen is echt dramatisch de laatste tijd.
Gilraen^ schreef:Gewoon een dikke knuffel voor je Janice! WTF idd!

kitten schreef:Niemand zei "gelijk", maar uiteindelijk natuurlijk wel. Dwz, als ik op een eerste date denk: no way dat ik deze persoon ooit aan mijn kinderen wil voorstellen, dan blijft het wel bij 1 date inderdaad. Dan ga je geen tweede date aan, daarvoor zijn kinderen te belangrijk. Maar ik vind het argument (rolstoel) zo'n dikke kul!
Deze man is gescheiden, heeft 4 kids en reageerde op een ad van mij waarin stodn dat ik in een rolstoel zit.Ik neem aan dat hij daarbij heeft stilgestaan voordat hij reageerde dat ik geen kidnerverzorging kan gaa doen en ik zelf genoeg mankeer om toch niet alles te kunnen en hij soms bijv zal moeten koken, of als ik ziek ben even een kopje thee brengt.Lichamelijke verzorging is aan huis gewoon op afroep dus daar is geen belasting voor de partner voor.JerryM schreef:Ik snap eigenlijk niet hoe er, van beide kanten eigenlijk, gelijk over met kinderen in contact komen gedacht wordt.
Ik dacht van, we gaan heel voorzichtig een aantal keren afspreken, als we dan genoeg gemeen hebben en er een klik is, zullen we over zijnn kids moeten hebben, hoe hij dan denkt dat de ouderschap geregeld is, want dat is bij hen nog niet rond.Zijn de kids e r alleen in de doordeweekse dagen, heeft hij ze elek 14 dagen, is het om en om of heeft hij alleen bezoekrecht?
En dan komt er vanzelf een afspraak waarin, als je alles hebt doorgesproken op dat vlak je met d eids en mij samen iets gaat doen om te zien hoe de kids op mij reageren.
Ik ha dhem dan al voor die meeting met kids uitgelegd dat hij hun verzorging zal moeten doen, want het zijn zijn kinderen, en 4 kidneren kan je niet van mij vragen dat ik die ga verzorgen als het mijn kidneren niet zijn en het al mijne energie vraagt en ik dan bijv niet eens meer kan douchen omdat de energie op is. Zelf zou ik graag 1 kindje willen, van mezelf en dat red ik kwa verzorging prima, maar '4;;;

Als hij glijk dahc tno way! zoals Kitten zei, dan heb je geen klik en dat gaf hij aan van wel, en wilde ook verder daten, maar wilde dus geen relatie want kids, en dan dus niet opfleurend voor ze..hij spreekt zichzelf enigzins tegen zo.
Ooit zal je dat gesprek aan moeten, maar dan heb je allaang bedacht, ik vind deze persoon geweldig, maar hoe denkt zij over 4 kidneren?die niet van haar zijn?En hoe da met hun verzorging?want deze vrouw kan dat lichamelijk niet en dus dzal ik dat allemaal zelf moete n gaan doen.
- eireann
- Site Admin
Helemaal ruk hoor, dat rolstoel excuus... maar ik snap niet zo goed hoe je per ongeluk gefist kan worden... 

**Self Rescuing Princess**
- tessie
- Contacteer:
Harstikke lullig dat ie nu zo'n vreemd excuus aangrijpt om niet nog een keer te willen daten.
Maar ik vind het wel apart dat na de date je helemaal hotel de botel was van wat er gebeurd was (in het vrolijk topic geloof ik), en later schreef je volgens mij ook nog een keer dat ie je mét toestemming had gefist, en nu zeg je steeds dat dat zonder toestemming was...
Maar ik vind het wel apart dat na de date je helemaal hotel de botel was van wat er gebeurd was (in het vrolijk topic geloof ik), en later schreef je volgens mij ook nog een keer dat ie je mét toestemming had gefist, en nu zeg je steeds dat dat zonder toestemming was...