Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
thaliya

Re: Vrolijk!

Bericht door thaliya »

Ik ben ook vrolijk :D. Omdat ws gewoon het allerleukste forum ever is met heel veel leuke mensen :D
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
skaoot

Bericht door skaoot »

Awesome, de 3 paar schoenen die ik paar weken terug in een "woooooot ik verdien meer let's spend some!" bui had besteld zijn net binnengekomen, en ze passen en ze zijn moooooi! :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
wandering

Bericht door wandering »

Ook een beetje vrolijk, morgen laatste werkdag! Na morgen vast helemaal vrolijk.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Yay voor wandering! En skaoot, pics or it didn't happen :mrgreen:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik heb al wat pics op FL gepost. Maar speciaal voor Sabrina zal ik ze even in het laatste aankopen topic gooien :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Ook vrolijk! Ik heb gisteravond op FL een advertentie geplaatst (die ik stiekem best goed gelukt vind :bloos: )
En een hoop flut reacties gehad, maar ook iig 2 intressante... :static:
Ik weet niet waar ik de tijd vandaan ga halen, maar ik ga binnen kort weer daten en spelen met ander mensen, en en en vooral mijn sadistische top/dom kantje verder ontdekken :zweepje:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Laura schreef:Ook vrolijk! Ik heb gisteravond op FL een advertentie geplaatst (die ik stiekem best goed gelukt vind :bloos: )
En een hoop flut reacties gehad, maar ook iig 2 intressante... :static:
Ik weet niet waar ik de tijd vandaan ga halen, maar ik ga binnen kort weer daten en spelen met ander mensen, en en en vooral mijn sadistische top/dom kantje verder ontdekken :zweepje:
Het is ook een goede advertentie. Duidelijk, to the point en goed te begrijpen. :) Ik ben voor mijzelf nog even aan het bedenken of (en daarna hoe) ik erop ga reageren.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik ben ook vrolijk! Heel veel redenen voor een vrolijk! Mooie shinies gekocht, morgen beginnen op nieuwe baan, net brief geopend en erachter gekomen in welk kernteam ik zit, en dat is ook nog hartstikke yay! En maandag introductiedag voor iedereen, en dan leer ik ook meteen mijn kernteam kennen, dus dat is ook heel cool! Ik heb er helemaal zin in! Whiiiiii!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat een vrolijk nieuws Sabrina. Veel succes met je nieuwe baan. Is dat een fultime baan?
Geniet van de positieve momenten.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Pfff, nee, godzijdank niet Peter! Het is een parttime baan, grofweg 40%. En nog een vrolijk: eerste dag was leuk!
iezje

Bericht door iezje »

gisteren voor het eerst op nieuwe baan geweest. Was introdag voor nieuwe docenten en aanverwante.. Voelde me thuis op dit werk..
Daarnaast zie ik dadelijk weer een vriendin van me. w00t.. dat was zeker 2 maanden terug. Veel mensen die ons beide kennen weten niet dat we bevriend zijn en dat geeft nogal leuke effecten..
kitten

Bericht door kitten »

:bye: Ik hoor hier. :mrgreen:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Haha was leuk he, gisteren.
Jij liep na de veiling heel de tijd met zo'n hoofd rond :biggrin: :biggrin: :biggrin:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Wat fijn iez! :icon_biggrin:
En kitten, heeft dat toevallig stiekem met gisteravond/nacht te maken :hypocrite: ?

Ik hoor hier ook wel en ja dat heeft met afgelopen nacht te maken :mrgreen:
(En Mack is volgens mij ook wel blij want de printer doet het eindelijk helemaal - kon eerst alleen scannen en kopieeren)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

:static: :static: kitten! fijn dat je er blij van bent :)
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie