Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Peter^
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Wat gaaf voor je Crownless. Toch maar goed, dat ik je donderdag niet gebeld heb.
Ik ben vrolijk omdat lotus een leuke kortingsactie ontdekking heeft gedaan, waar ze gebruik van wil gaan maken.
En ook vrolijk omdat er van aantal aardige ws'ers steunposts zijn geschreven.
Geniet van de positieve momenten.
Illustra

Bericht door Illustra »

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk. zo vrolijk......

Nou ja nu dan, de dag begon met supergrotemegaberg stress en examen vrees. Moest vandaag mijn eind examen doen.

Wat me normaal door de examen vrees niet lukt, lukte vandaag wel.....ben in een keer GESLAAGD!!!

Nederland is een rij instructeur rijker :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Woohoo! kink-vriendelijke rijlessen!
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

fixertje schreef:@Voleuse ben je net te groot voor de grootste kindermaten? Ik ken nog iemand van jouw postuur en die slaagt nog regelmatig op de H&M kinderafdeling. Laat je het resultaat zien?
2011-08-31-133718.jpg

En gefeliciteerd Illustra!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Yey gefeliciteerd Illustra!! Jammer dat je niet hier in de buurt rijlessen geeft, anders zou ik gelijk beginnen! :D

En woei voor hello kitty, koel Voleuse!
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Na enig twijfelen toch maar hier in het vrolijk-topic posten. Een weekje geleden heb ik een advertentie gezet op fetlife. Dat leverde direct positieve feedback op dat een goede ad is. Dat op zich maakte me al vrolijk. Leuke reacties maakt het alleen nog maar beter. Nog wel afwachten of het echt wat oplevert, maar het was sowieso nu al de moeite waard. :)
Lilith

Bericht door Lilith »

Het was ook wel echt een leuke en heel authentieke ad! :)
Illustra

Bericht door Illustra »

Dank allemaal :) Het moet nog wel even inzinken hoor. Normaal ben ik gelijk mega hyper en tegen de muren op als ik zoiets heb. Vandaag lijkt het wel of het muntje maar niet wil vallen. Het is na zo ontzettend veel tegenslagen ook bijna niet te geloven dat ik nu eindelijk klaar ben.
skaoot

Bericht door skaoot »

Halverwege de week! En leuke weekendplannen krijgen vorm. Mede mogelijk gemaakt door leuke FLers :D
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
nijntje

Bericht door nijntje »

Gefeliciteerd Illustra! Wat gaaf!!

Oh en ik geloof dat ik ook eens op FL moet kijken voor vriendje van chell dan ;)
Ik ben wat dat betreft een beetje te veel bezit met m'n eigen vriendje ofzo.... Ik verwaarloos mijn ws-vrienden in hoge mate....
iezje

Bericht door iezje »

komt ook even binnen gestormd..
Eindelijk een goed berichtje van mijn kant.
Ff vrolijker dan normaal
Mijn huidige werk is meer dan tevreden over me. Alles wat ik op mijn oude werk niet was, ben ik hier wel.. Ze vinden me collegiaal, goed met pubers, consequent, eerlijk etcetc.. met wat geluk krijg ik nog voor het einde van het kalender jaar een vast contract aangeboden dat 1 augustus 2012 ingaat.. Maar zoals het nu gaat, mag ik zeker heeeeeel lang blijven :) Hoera en zo

(ik moet ook eerlijk zeggen dat ik echt leuke collega's heb en dat zelfs de chef zich niet als chef gedraagd maar eerder als gelijkwaardige collega)
thaliya

Bericht door thaliya »

Wat goed, iezje!

Plezier op je werk en waardering is fijn! En belangrijk :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Illustra

Bericht door Illustra »

Yaaay iezje goed nieuws.....fijn hoor :)
skaoot

Bericht door skaoot »

Yay voor iezje! Fijn werk is fijn :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Yay voor iezje! :static: Fijn dat er nu ten minste iets goed gaat, nu de rest nog :)

En Illustra, van harte! Als ik aan m'n rijbewijs begin (over een jaar ofzo, als ik het geld bij elkaar gespaard heb) gaan we hier gewoon een rij-topic openen voor vragen enzo :lol:
Plaats reactie