Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Ravelijne

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

Als ik het me goed herinner dan kun je niet meer achteraan sluiten als de wachtrij te lang wordt. Dus dan heb je al 'geluk' als je in de wacht komt, zeg maar.

Ik vind het ook afzetterij. Als je aan de klantenservice verdient, dan is het niet bepaald een incentive om problemen te voorkomen...
kitten

Bericht door kitten »

Ja klopt. Bij de eerste poging kwam ik niet eens in de wachtrij, bij poging twee wel.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ziggo is een grote afzetter. Nu moet ik per 1 april verplicht volop bellen afnemen om nog gratis met Ziggo-abonnees te kunnen blijven bellen. Argument van Ziggo: "maar dan kunt u ook abonnees zonder Ziggo gratis bellen". Leuk hoor, maar die bel ik nauwelijks, dus voor mij geen voordeel. Hoewel, ik kan nu wel iedereen zomaar uren lang gaan bellen want het is toch gratis, ik zal ze verdikke leren ook!!!!. Iedereen die zin heeft om door mij gebeld te worden, geef gerust je telefoonnummer door.
Het is dat overstappen zoveel gedoe is maar anders wist ik het wel! Dat komt er nu van als een bedrijf een monopolie gaat krijgen.
kitten

Bericht door kitten »

Als ik jou was, zou ik toch overstappen. Veel ermee bellen, daar ga je ze echt niet mee hebben...
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Overstappen gedoe? Dat ben ik echt niet met je eens. Je zoekt een nieuwe provider uit op een vergelijkingssite en zij doen de rest. Het kan echt flink schelen in de kosten dus ik zou zeker kijken naar opties.
MILF :grin_ani:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Klopt! Veel bedrijven hebben een overstapservice: dan hoef je je alleen op te geven bij de nieuwe, en verder heb je er geen omkijken naar.
leonietje

Bericht door leonietje »

Lotus ik verkoop de pakketten als ik je moet helpen moet je me ff pben. Kan ik ook op afstand voor je regelen.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik heb toevallig gister ziggo de deur uitgegooid, ook idd omdat het gratis naar elkaar bellen in t basispakket vervalt.Maar werk is dat niet hoor! Wat hier boven ook al gezegd wordt, inloggen op site van nieuwe provider en daar invullen dat je gebruik wilt maken van overstapservice en klaar is lotus!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Mij vooral te veel gedoe mbt (interactieve) tv en ziggo-emailadres, maar ik baal er wel flink van.
leonietje

Bericht door leonietje »

Help mij dan please als je wil overstappen.Iedereen die wil overstappen doe dat please via mij ik heb elke maand een target te halen en je krijgt er extra service door want je kan gewoon bij mij of bij winkel waar ik werk landelijk terecht als er iets mis gaat voor dezelfde prijs als via internet. Dankjewel!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik snap het ook niet hoor, je wilt niet van provider wisselen omdat je emailadres dan verandert? Je wilt tot je 88ste bij dezelfde blijven dus? Of langer? Die veranderen ook tussen wel van naam hoor. Nu is juist een mooi moment om naar een provider onafhankelijk emailadres te gaan, en dan lekker bij de provider gaan die wel biedt wat je nodig hebt.
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

nu al maand over aan eind van geld... blegh...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Ik ben verder niet ontevreden over ziggo. En ik zit momenteel nog steeds te klooien met accounts van toen ik nog bij m'n ex woonde. Ik heb gewoon geen zin/tijd/energie om daar nu nog meer mee te moeten hannesen. Tuurlijk is het handiger als m'n mail niet gekoppeld zou zijn aan een provider, maar momenteel is dat alles overzetten zo'n enorm gedoe. Ik heb al genoeg te doen.

Maargoed, ik mag dan nog steeds balen van het veranderende beleid.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Het gaat hier niet om het overstappen van een mobiel telefoon abonnement. Het gaat hier om het evt overstappen naar een andere leverancier van telefoon én kabeltv én internetaansluiting. Prijsvergelijkingen zijn handig als alle providers hetzelfde pakket (met evenveel telefoonservice, tv zenders en internetsnelheden) zouden aanbieden.

Ik hoorde vanmiddag ook op tv wat je allemaal voor gegevens van energiemaatschappijen met elkaar moet vergelijken om te kunnen vergelijken. Er werd geadviseerd om ieder jaar van energieleverancier te wisselen. Maar ik heb stadsverwarming. En kan daarvoor in mijn woonplaats maar bij één leverancier terecht.
Geniet van de positieve momenten.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Leonie kan ook dat soort abonnementen verzorgen, niet alleen mobieltjes.
MILF :grin_ani:
Plaats reactie