Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Uhu, én je weet bij leonietje zeker dat je eerlijk antwoord krijgt! Ook veel waard.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

jammer dat ik dat niet wist van je target leonietje! sorry!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik zal eens mijn wensen inventariseren.
Geniet van de positieve momenten.
chell

Bericht door chell »

Ik ben onlangs overgestapt van Online naar KPN zonder enig probleem. Die overstapservices werken echt prima :)

En e-mailadressen, tja, daarom heb ik al heel lang provideronafhankelijke adressen. Ik heb sowieso mijn eigen domeinen, maar gebruik verder alleen Gmail enzo als ik eens ergens een ander adres voor nodig heb.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Pfffff, ik heb echt een ergernis-knopje voor slordig lesgeven. Als je als leerkracht zelf zegt dat mensen hun spullen moeten inpakken en dàn zonder duidelijke aankondiging gaat uitleggen wat er in de agenda moet voor volgende keer, dan moet je niet vervolgens geïrriteerd gaan preken omdat het niet rustig is terwijl je praat. Dat regelde je namelijk zelf. Argh! Irritatie!!!
seleena

Bericht door seleena »

Ugh daar dan ik me ook onwijs aan irriteren Ravelijne. Snap niet goed waarom de leraren dan niet hun open doen als het ze irriteert. :confused:

Hier ffe flink pissed omdat we der achter zijn gekomen dat er onbekende mensen in ons huis zijn geweest. En dit is niet de 1e keer :evil:
Toen lag ik nog te slapen en werd ik wakker omdat ik stemmen beneden hoorde. Nu weten we het dus helemaal niet wanneer en WIE er in ons huis is geweest. De huisbaas kwam vandaag al, the fucker gaat er flink van langs krijgen :fuckyou2:

Ik voel me potdomme onveilig in mijn eigen huis! :cry:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

hoe kunnen er nu onbekende mensen in jullie huis komen, tenzij t inbrekers zijn?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
seleena

Bericht door seleena »

De enige manier dat onbekende in ons huis kunnen, is door de huisbaas.
Die heeft dus een sleutel, en blijkbaar vond huisbaas het nodig om deze aan werklui te geven.
Allemaal goed en wel maar er mag niemand in je huis komen zonder dat je er vanaf weet...

Ook de huisbaas niet dus.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
kitten

Bericht door kitten »

Eh... nee, dat mag niet. Volgende keer meteen 112 bellen, dat zijn feitelijk gewoon inbrekers namelijk!
Jezebel

Bericht door Jezebel »

:donder:
Stomme huisgenoot, die belooft dingen weg te halen maar dat niet doet, en als ik er dan nog een keer wat van zeg ronduit staat te liegen. Die al twee maanden een (klein, dus niet dramatisch) bedrag niet overmaakt en als ik er naar vraag zegt dat ze dat 'al' gedaan heeft. Die nooit uit zichzelf groet. Die geen rekening houdt met anderen.
...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
seleena

Bericht door seleena »

Hèh gatver Jezebel! Zo'n huisgenoot hebben is niet leuk :(
Als het een klein bedrag is gewoon vragen of ze het dan maar cash betaald ofzo?
Take me or leave me <3
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Ik weet niet goed hoe ik haar iets kan vragen, elke keer als ik haar iets vraag (en zo vaak is dat nou ook weer niet) kijkt ze me aan alsof ik iets ongelofelijk onredelijks en bizars vraag, ik denk niet dat het dan veel uitmaakt of ze het overmaakt of contant betaalt... Maar ik had er al wel over zitten denken. Maargoed, ze zegt nu dat ze het heeft overgemaakt, dus het zou binnenkort op mn rekening moeten staan.
Hoop ik.
In-de-weg-sta-ding staat er nog steeds, want zij 'snapt niet waarom ie daar in de weg staat'. Dat hoef je ook niet te snappen, als je hebt toegezegd dat je het daar weghaalt (2x) dan doe je dat toch gewoon ook al zie je er zelf het nut niet van in? Of je zegt gewoon dat je hem niet wilt weghalen, ook goed.

[/rant]
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh hè bah, dat mis ik totaal niet van het studentenleven, dat huisgenoten gedoe. Onze keuken was altijd een zooi en dan was onze keuken nog een van de schoonste in de flats. AARGH!!

Oh, de horror van het 'ja, er zit een aluminium folie bij de gaspitten, zodat je wanneer je wilt schoonmaken alleen de aluminiumfolie hoeft te verwisselen' die vastgeplakt bleek aan alle vet en smurrie die eronder was gesijpeld want 'oh moet je dat ook nog vervangen dan?'. Gat-ver-damme.

Er werd spontaan meer gekookt toen ik als een witte tornado een van de twee gasfornuizen had bewerkt. Gelukkig was een ander nieuwe bewoonster geinspireerd geraakt om het andere fornuis schoon te bikken. Ulgh. Bah. En gatverdamme, de schimmel aan de onderkant van de deksel van de vuilnisemmer. En de groene vloeistof op de bodem van de koelkast...

Ik ben zo blij met mijn eigen huisje :inluv:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Crownless schreef:En gatverdamme, de schimmel aan de onderkant van de deksel van de vuilnisemmer. En de groene vloeistof op de bodem van de koelkast...
Ook ja! Maar dat kan ik deze ene huisgenoot dan weer niet verwijten :P Ik en nog een andere huisgenoot maken iig de prullenbak schoon als we keukenschoonmaakdienst hebben, dus dat gaat wel.
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
seleena

Bericht door seleena »

Wow! :omg: Wat klinkt dat ranzig zeg, iew!
Take me or leave me <3
Plaats reactie