WS valt af!
Re: WS valt af!
Hahhaha, nee ik doe er wel altijd een aantal uren mee, maar dat is slecht. Dus hier wil ik ook geen chocolade meer in huis halen!
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer gevolleybald en man, wat was dat zwaar..
Succes Skaoot morgen met sporten! Hopelijk gaat het goed.
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer gevolleybald en man, wat was dat zwaar..
Succes Skaoot morgen met sporten! Hopelijk gaat het goed.
- Crownless
Ik was een kilo aangekomen, en weer afgevallen, dus morgen zal de voedingsconsulent wel zeggen dat ik niets ben afgevallen. Maar heej, ik had een cocktailavond en een weekend weg met mijn moeder de afgelopen drie weken (en ontbijten met vlaai die over is van een verjaardag is qua caloriën ook geen goed idee). Ik heb gewoon veel gedronken/gegeten de laatste tijd.
Vanavond sporten.
Vanavond sporten.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Crownless
Ik was toch afgevallen! Whoohoo! Volgens de weegschaal van de consulent weeg ik nu 78,3 kg. En BMI-technisch heb ik nu geen overgewicht meer.
Vandaag probeerde ik een paar van de 'passen me niet meer maar wil ze niet wegdoen'-broeken. En ik krijg ze weer dicht! Hoera! Sommige broeken kan ik over twee kilo weer gewoon dragen zonder dat ik een muffin wordt. Yay!
Vandaag probeerde ik een paar van de 'passen me niet meer maar wil ze niet wegdoen'-broeken. En ik krijg ze weer dicht! Hoera! Sommige broeken kan ik over twee kilo weer gewoon dragen zonder dat ik een muffin wordt. Yay!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Sabrina
Whoohooo! Go Crownless! Dat heb je echt wel heel netjes gedaan dan! 
Bij mij was 't even drama en ik was weer terug naar de 93, maar dat is er weer af! Weegschaal ging zelfs onder de 91! Yays!

Bij mij was 't even drama en ik was weer terug naar de 93, maar dat is er weer af! Weegschaal ging zelfs onder de 91! Yays!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Jezebel
Way to go Sabrina en Crownless! 

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- eireann
- Site Admin
Vorige week was ik aangekomen (weer) en deze week weer wat afgevallen.(-0,7) Ben nu 1 kilo verwijdert van m'n laagste gewicht een paar weken terug. Eens kijken of ik daar nog verder onder kom. Ik doe niet goed genoeg m'n best, ik wil dat het sneller gaat maar ik wil ook koekjes eten! lastige combinatie...
**Self Rescuing Princess**
Dat niet je best doen is heel herkenbaar. Hier wil het ook even niet. Motivatie is spoorloos. En helaas zijn de lekkere dingen in ruime mate voor handen. Ben weer een kilo zwaarder dan op m'n lichtste moment.... Balen!! En m'n sportcentrum is failliet, dus dat helpt ook al niet...
- kitten
De schouders eronder dames! Ik doe dan niet meer echt mee, vanaf de zijlijn kan ik jullie wel toejuichen! Kom op! Jullie kunnen het!! Koekjes zijn het niet waard, even genieten en daarna een hekel aan jezelf hebben. Geen koekjes meer kopen is het makkelijkst.
- seleena
Deze moest ik even delen

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Ik had er vandaag weer 0,8 af. Was meer dan ik verwacht had, had gedacht dat er zelfs wat bij was.
- eireann
- Site Admin
Fijn lotus! Succes op de vakantie met opletten en tellen!
Mijn avondeten was een pak spritsen van 29 punten. Goed bezig... Want nu heb ik natuurlijk nog wel honger... Week net begonnen en bijna alle weekpunten al op.
Mijn avondeten was een pak spritsen van 29 punten. Goed bezig... Want nu heb ik natuurlijk nog wel honger... Week net begonnen en bijna alle weekpunten al op.
- kitten
Dan gum je vandaag uit en begin je morgen schone lei opnieuw. Dat is minder erg dan meteen de hele week opgeven!
- eireann
- Site Admin
Zal mn best doen. Heb het wel ingevoerd, beter dan ontkennen.
- kitten
Dat is nog dapperder. Als het maar haalbaar blijft.
Even een correctie op mijn cijfer van gisteren. Toen ik het invoerde in de app, merkte ik dat het niet 0,8 was, wat ik verloren had, maar 1,1. Dus eigenlijk nog beter. In totaal ben ik nu al bijna 10 kilo kwijt!