Ongecontroleerde rant topic!
- isara
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Ik heb een Word documentje met daarin alle wachtwoorden.
Beveiligd met een wachtwoord, uiteraard.
Beveiligd met een wachtwoord, uiteraard.
- pluis
Voor passwordmanagement kan ik KeepassX aanraden. Die bewaart ook al je paswoorden, maar is versleuteld. Je kunt verschillende files aanmaken met verschillende masterpaswoorden, of alles categoriseren in één file. Ik ben ook erg fan van de functie voor automatisch paswoorden genereren, omdat je dan niet in de verleiding komt maar weer een 'oude' te gebruiken.
De mijne heeft volgens mij inmiddels 40 entries, ofzo. Mocht iemand nou een Bol.com database hacken, hebben ze niety ook gelijk m'n H&M paswoord
De mijne heeft volgens mij inmiddels 40 entries, ofzo. Mocht iemand nou een Bol.com database hacken, hebben ze niety ook gelijk m'n H&M paswoord

- kitten
Ik heb een systeem waardoor ik sowieso overal een ander wachtwoord heb, want de sleutel werkt met de URL van de website waar het wachtwoord voor is. 

- eireann
- Site Admin
Ik wil een 'dit lijkt een leuke romantische film, maar er is een dramatisch verdrietig unhappy end'.
Kut film.
Kut film.
**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
Domme domme Anne!
Eerste dom: Auto niet in de garage zetten.
Tweede dom: De sneeuw niet gelijk weghalen nadat het was gevallen....
Nu zit alles helemaal vast gevroren aan de auto, en ik ben te lui omdat er zelf allemaal af te bikken dus ik kan hem pas naar de garage brengen als het weer dooit.... DOM DOM DOM En onhandig!
Handig joh, een auto voor de deur. En een lege garage... Suf en dom!
Eerste dom: Auto niet in de garage zetten.
Tweede dom: De sneeuw niet gelijk weghalen nadat het was gevallen....
Nu zit alles helemaal vast gevroren aan de auto, en ik ben te lui omdat er zelf allemaal af te bikken dus ik kan hem pas naar de garage brengen als het weer dooit.... DOM DOM DOM En onhandig!
Handig joh, een auto voor de deur. En een lege garage... Suf en dom!
- Dreamer74
En als je hem nu voorzichtig in de garage rijdt ?? Dan kan het allemaal smelten... Meestal is het in de garage toch iets warmer dan buiten....
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

- eireann
- Site Admin
Ik hou van praktische oplossingen, maar dat gaat niet helaas. Daarom is het ook zo dom!
- Ravelijne
Als je een sneeuwschuif hebt: daarmee is het meeste er zo af. Ik spreek uit ervaring, want mijn accu was leeg. Die hangt nu in de schuur aan een acculader. Maar om 'm eruit te krijgen, moesten we dus ook eerst de auto uitgraven.
Als je je portier open krijgt en je accu is in goeie staat, kun je dan met de verwarming en 'm een tijdje laten draaien (boekje er bij lezen) de rest zonder veel gedoe eraf krijgen, toch? Ik heb ook wel eens mensen bezig gezien met een fohn met een verlengsnoer.
Het zou trouwens morgen overdag boven nul zijn, volgens het KNMI.

- eireann
- Site Admin
De motor even laten draaien is misschien wel handig, maar ik heb hem morgen niet nodig, dus ik breng hem dinsdag wel naar de garage, hopelijk is het dan ook boven nul 

- Dreamer74
Motor starten met de originele sleutel...kachel vol aan... Uitstappen...deur op slot met de reserve sleutel en binnen lekker een warm kopje thee drinken ?? 

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 

- Voleuse
Ok nou ik kom hier maar even ranten want ik vind dit echt zó kansloos!
Ik zou vanavond naar Jongeren gaan. Dik op verheugd enzo. Heeft mijn date zich vergeten aan te melden. Hij was niet heel erg te laat, dus nog een mailtje er acteraan gestuurd, maar hij mag echt niet naar binnen dus. Because reasons. Dus mijn date gaat niet door
. En ik bedoel, tuurlijk, hij was te laat, snap dat dat een regel is, maar het feest zit niet vol en als je tijd heb om een mailtje te beantwoorden dat hij niet naar binnen mag kun je m toch ook gewoon op de lijst zetten?! Er is toch totaal geen reden om zo strak aan de regeltjes vast te houden?
Whatever, ik vind jongeren een leuk feest en de mensen uit de organisatie ook heel aardig verder, dus ik wil ook niet perse negatieve dingen over ze zeggen, maar ik vind dit beleid zo lame en ik ben zo teleurgesteld. Tis niet alsof er feestjes te over zijn ofzo en ik zat hier naar uit te kijken
Ik zou vanavond naar Jongeren gaan. Dik op verheugd enzo. Heeft mijn date zich vergeten aan te melden. Hij was niet heel erg te laat, dus nog een mailtje er acteraan gestuurd, maar hij mag echt niet naar binnen dus. Because reasons. Dus mijn date gaat niet door

Whatever, ik vind jongeren een leuk feest en de mensen uit de organisatie ook heel aardig verder, dus ik wil ook niet perse negatieve dingen over ze zeggen, maar ik vind dit beleid zo lame en ik ben zo teleurgesteld. Tis niet alsof er feestjes te over zijn ofzo en ik zat hier naar uit te kijken

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- tessie
- Contacteer:
Ja, das wel echt een anticlimax zeg. Balen!
Kunnen jullie niet ergens anders heen vanavond?
Kunnen jullie niet ergens anders heen vanavond?
- eireann
- Site Admin
- Voleuse
Nee, ik heb wel even zitten kijken maar er is alleen het Unleashed bal en dat is een beetje teveel fetishfeest naar mijn smaak. Het lijkt wel of we soms omkomen in de leuke feestjes en er soms een tijdje helemaal niks is! Zal wel komen door de locatiesluitingen van de laatste tijd...tessie schreef: Kunnen jullie niet ergens anders heen vanavond?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ik hoorde het vanmiddag van je, ontzettend balen. Flinke knuffel!