Pagina 290 van 725

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 14:36
door eireann
Dat is toch stom?? Mijn bank doet dat wel (Rabo)... jeetje wat raar zeg... Je moet toch bij je geld kunnen?

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 14:37
door Voleuse
Ja ik vind het ook raar, het duurt 3-5 dagen voor die nieuwe pas er is en tot die tijd heb ik dus een probleem... Ik geloof dat ze het in het verleden wel deden maar nu niet meer ofzo.. Stom.

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 14:38
door eireann
bij de ING website zeggen ze dat het bij geen enkele bank in NL kan maar op de site van de Rabobank staat

'Als u uw pas kwijt bent en toch geld wilt opnemen, kunt u door middel van het tonen van een geldig legitimatiebewijs tot max. € 4000,- opnemen bij de balie van één van onze kantoren.'

stom zeg... woont er niemand in de buurt die even voor kan schieten?

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 14:42
door Voleuse
Jawel, mijn vriend woont om de hoek. Ik zal niet uithongeren, maar ik vind het heel vervelend om van anderen te moeten lenen, mijn vriend heeft het nou ook niet super breed.

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 14:52
door kitten
Heb je ING? Want dan kun je zonder pas wel Internetbankieren. Dan kun je het gelijk terugstorten naar je vriend.

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 14:55
door juffie
Of rabofoon van rabobank, zelfde oplossing.

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 14:57
door Voleuse
Nope, ik heb ABN AMRO. En dan heb je dus wel je pas nodig voor internetbankieren :nopompom:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 14:58
door kitten
Bummer zeg!

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 15:13
door eireann
Het zal je niet helpen, maar ik heb op de ABN AMRO pagina over geld opnemen op de 'geef uw mening' knop gedrukt en even gezegd wat ik er van dacht... (a. dat je niet de informatie krijgt waar je om vroeg als je binnen hun site zoekt, en b. dat het stom is dat je niet aan de balie kan opnemen.)

dus. helpt niks he?

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 16:11
door puppie
Voleuse schreef:Nope, ik heb ABN AMRO. En dan heb je dus wel je pas nodig voor internetbankieren :nopompom:
Via de iPhone/iPad niet.
Kan je 1 overschrijving per dag doen zonder pinpas.

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 17:15
door Voleuse
En die heb ik ook niet :P Maar bedankt voor de suggestie.

En ik vind t heeel lief hoor eireanne, wie weet luisteren ze!

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 17:21
door JerryM
ABN/AMRO heeft sinds kort de app voor mobiel bankieren uitgebreid. Voorheen kon je alleen je saldo zien, nu kan je ook overschrijven.
Maar, om die nieuwe app te gebruiken moet je 'm wel eerst activeren met je pas en de reader...

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 19:54
door Sayaatje
ik wil graag even ziggo in de prullebak gooien vanwege hun lange wachttijden! grrr!!!

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 30 aug 2011, 23:26
door Peter^
lange wachttijden bij ziggo? Als je al klant van hen bent, bel je toch gratis? Mobiel bankieren bij ABN/AMRO? Als dat net zo ingewikkeld is als bij online bankieren, wens ik je veel succes.

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Geplaatst: 31 aug 2011, 04:10
door JerryM
Online bankieren bij abn vind ik makkelijker dan bij rabobank. Helemaal niet ingewikkeld.

De app is helemaal makkelijk