Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
kitten

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Blijkbaar heeft niemand er een reactie op.

Zelf viel ik nogal over het "voor de zoveelste keer mijn meet-idee verneukt" want dat doe je toch echt helemaal zelf. :bye:
JJV

Bericht door JJV »

mwoahhh 'helemaal' is wel wat sterk kittekat.

ik word ook niet vrolijk als ik een leuk idee heb en mensen gaan er tegengesteld aan sleutelen. Dus helemaaaal haar werk is't niet.

blieps is beetje gevoelig blijkbaar.
~\v/~
tijgermeisje

Bericht door tijgermeisje »

kitten schreef:Blijkbaar heeft niemand er een reactie op.

Zelf viel ik nogal over het "voor de zoveelste keer mijn meet-idee verneukt" want dat doe je toch echt helemaal zelf. :bye:

nou bedankt , verkrachting van een 16jarige is dus blijkbaar minder erg dan dat?
kitten

Bericht door kitten »

Nee, maar na al jouw verhalen, weet ik gewoon niet meer wat ik hoe serieus moet nemen. Spijt me heel erg, maar zo is het nu wel inmiddels.
tijgermeisje

Bericht door tijgermeisje »

kitten schreef:Nee, maar na al jouw verhalen, weet ik gewoon niet meer wat ik hoe serieus moet nemen. Spijt me heel erg, maar zo is het nu wel inmiddels.
is ok :close_knuf:
kitten

Bericht door kitten »

Dat stomme Telfort weigert mijn abo op te zeggen, moet per sé hun 0900 nummer bellen, zodat IK kan betalen voor HUN poging me om te lullen niet op te zeggen, waarna ik tóch een adres krijg om mn brief heen te sturen, omdat opzeggen nou eenmaal schriftelijk moet! :evil:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nou ik heb nog wel iets om over te zeuren.

Augustus. Ik kom hier wonen. Ik denk, oh, ik ga FF naar het gemeentehuis om me in te schrijven. Maar nee. Ik woon in het gedeelte van rotterdam waarvoor je eerst een huisvestigingsvergunning moet aanvragen voor je ingeschreven mag worden. Oh, en je mag er ook niet gaan wonen zonder zo´n vergunning. Ik terug met een stapel papier terug naar huis

September. Studie begint, dus ik ga hier wonen. Die stapel papier heb ik allang ingeleverd en nooit meer wat van teruggehoord. Ik sta ondertussen bij de ib-groep nog ingeschreven op mijn oude adres (mij aangeraden door een medewerker van de ibgroep zelf)

Oktober. Ik krijg een brief thuis dat ik iets niet goed heb ingeleverd. Ze hebben er dus 2 maanden over gedaan om uit te vinden: Oh, dit is niet het goede document. Ik snap wel dat daar een uuuuuuitgebreid onderzoek aan vooraf moet gaan.

November. De mensen van de gemeente komen bij me op bezoek. Ik mag er eigenlijk dus nog niet wonen maar dat zien ze door de vingers (gek genoeg komt t vaker voor :roll: ) Ze vertellen me dat dit pand vroeger een bedrijf was, en dat ik dus nog niet ingeschreven kan worden (HALLO, jullie staan voor me, je ziet toch dat dit gewoon een studentenkamer is en geen bedrijf?! Maar nee...) Ze raden me aan op zoek te gaan naar een andere kamer. (Dat is het raarste advies dat ik ooit heb gekregen. De gemeente hie functioneert niet goed, dus verhuis maar?!)

December: Ik ga maar eens langs bij de gemeente, want er is nog niets gebeurd. Zegt ze doodleuk, ja, het zou wel eens kunnen dat je alles opnieuw moet aanvragen :omg: Dat blijkt gelukkig niet het geval. Het ligt bij een andere instantie. Moet je even naar dit nummer bellen, dan kom je op de stapel waarvoor gebeld is en dan gaat het sneller. :shock: Wat een verneukt systeem. Maar goed, ik bellen, en het zou binnen 2 weken moeten zijn opgelost.

Januari: SURPRISE: Er is nog steeds niks gebeurd. Ik laat mijn huisbaas nog maar eens bellen.

Vandaag: Ik ga maar eens langs bij de gemeente. Zegt die dame: Ja, je hebt nu een huisvestigingsvergunning, maar die kan nog wel eens afgewezen worden. Oh. En wat moet ik dan doen? Dame: *schouderophaal*. Oh. ja. En waarom ben ik nog niet ingeschreven? Dame: oh, ja, er staat een huisnummer achter je naam en dat kan niet in ons systeem. Maar dat is in heel Rotterdam zo. Oh. Ja.

*huilt*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

:shock: :shock: Wat een verhaal joh!!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ah de vreugde van burocratie...

sterkte ermee...
**Self Rescuing Princess**
Mack

Bericht door Mack »

Had je dan niet gezien wat er boven die formulieren stond?
Dit formulier invullen in vijfvoud voor verdere negering.
Bureaucratie sucks!

:close_knuf:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:inluv: Dankjewel. Het helpt al om het allemaal even hier te ventileren en schouderklopjes te krijgen :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
phedre

Bericht door phedre »

waar zo'n forum al niet heerlijk bruikbaar voor is he;) Gewoon even ventileren van wat je kwijt wil, helpt al zo veel om er mee overweg tekunnen als het vervelend is, of er dubbel van te genieten als het leuk is:)

sterkte!!! met hele ambtelijke molen en zo, maar is de ombudsman niet een idee voor je?
perman

Bericht door perman »

oeps2 schreef: :static: :static: VAKANTIE :static: :static:

:static: V :static: A :static: K :static: A :static: N :static: T :static: I :static: E :static:
Ja, wrijf jij het na al die anderen ook nog even in: Ik niet dus...

Nou weet ik ook niet of ik daar dan heel veel aan ga missen...
En dat is misschien nog wel erger dan geen vakantie hebben terwijl voor m'n gevoel half Nederland een week gaat lanterfanten.
Weer regen. Weer geen zon. Ik wil gewoon licht. Ik wil zon. Wakker worden doordat er zonnenstralen door de gordijnen heen naar binnen vallen. En er van die schijtvogels door de tuin heen schreeuwen bij het wakker worden, in plaats van piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep-WHAM.
En negen minuten later weer piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep-piep-WHAM.
En dat dan nog twee of drie keer tot ik mezelf met grote moeite, bijna zoals iemand dat met een dwarslaesie waarschijnlijk doet, uit bed weet te sleuren.

Twintig, vijfentwintig graden in de schaduw zou nog mooier zijn, maar als het echt niet anders kan, subzero temperaturen mag dan ook wel, als in ieder geval gewoon eens even wat langer dan een half uurtje die koperen ploert kan schijnen en mij even vol op m'n porum kan raken... Zonder dat er honderdvijftig lagen overcast bewolking tussen zit.
Ik heb het gewoon helemaal gehad met dat grijze shitweer, en het ergste is dat ik daar niemand op kan aanspreken of afrekenen. Ik kan Agnes niet bellen of ze even kamervragen wil stellen. Ik kan geen aangifte doen. Ik wil gewoon ZONLICHT! Is dat nou zoveel gevraagd? Weet iemand nog hoe dat was, een dag zon? Dat was voor mijn gevoel voor het laatst ergens in de jaren tachtig.

En ik wil geen sneeuw meer, geen ijzel, hagel of whatever koude shit, ik wil W.A.R.M.T.E. !1!!1! Ik wil weer die klap van dertig graden celcius in m'n smoel, als ik zo'n veels te koud gekoelde computerroom uit kom.
En als ik voor de zoveelste keer een rondje over de Amsterdamse grachten rij wil ik geen frustratie omdat die kutklanten zo nodig bij de Gouden bocht gezeteld willen zijn en ik daarom nog steeds geen parkeerplek kan vinden op redelijke loopafstand, maar ik wil relaxed chillen omdat ik eerst voorrang wil verlenen aan alle door de warmte schaarsgeklede dames die vanuit de Leidsestraat de gracht over willen steken.

Ik heb het gewoon gehad.

En de eerste die nog durft te zeggen dat we in Nederland tegenwoordig geen winters meer hebben kan een knal voor z'n smoel krijgen...
.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

:amen:

Ik ben al blij dat we weer GODDANK in de periode van het jaar zijn dat ik niet meer met donker ga werken en ook weer in het donker thuis kom.

Maar ik ben het met je eens perman, van mij mag het NU METEEN warm water gaan regenen!!!
MILF :grin_ani:
fantashe

Bericht door fantashe »

regenen? dies gek... doe dat maar lekker lokaal dan. Ik wil ZON en mijn winterjas aan de kapstok hangen voor de rest van dit jaar.
Plaats reactie