Tattoos

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
puppie

Re: Tattoos

Bericht door puppie »

asti schreef:Bandlogo op z'n borst.. heel sierlijk ding.. borst schijnt alleen heul veul pijn te doen en ik ben de maso van ons twee dus dat wordt interessant hehe.
Bandlogo van welke band? :)
ranting

Bericht door ranting »

@murron: Ik heb heel groot "DEFIANCE" op m'n buik staan (oh wat is dat ironisch, nu ik sub ben), en godallemachtig, wat deed dat pijn. Vooral toen ze eerst links deden, en die kant dus fijn vol ging zitten met zelf-aangemaakte pijnstillers, en daarna pas rechts... waar dat dus duidelijk niet zat.
Was wel grappig om als broekie (hij zit er al 12 jaar) meewarend aangekeken te worden door grote stoere mannen met spinnen op hun hoofd geinkt :mrgreen:

Meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt meer inkt
Yinx

Bericht door Yinx »

puppie schreef:
asti schreef:Bandlogo op z'n borst.. heel sierlijk ding.. borst schijnt alleen heul veul pijn te doen en ik ben de maso van ons twee dus dat wordt interessant hehe.
Bandlogo van welke band? :)
Opeth! ;)
Over de pijn vergeleken met andere plaatsen kan ik niet oordelen, aangezien het m'n eerste is. Maar ik heb toch behoorlijk liggen zweten daar. Heb wel vaker gehoord dat chest één van de naarste plekken is omdat de huid dun is, met veel zenuwuiteinden. Vooral het gedeelte dichts bij m'n oksel was erg gevoelig.

Ben wel heel erg blij met het resultaat :biggrin:

Afbeelding
Afbeelding
ranting

Bericht door ranting »

Ik had het al gemaild natuurlijk, maar het mag best nog een keer gezegd worden. Ik vind hem major kont schoppen. Vooral voor je eerste is het een fijne lap. Succes er mee :)
wandering

Bericht door wandering »

Wauw, wat mooi!! Heel mooi gezet ook.
En Opeth is sowieso een geweldige band natuurlijk. 8-)
faery

Bericht door faery »

Opeth heerscht! En het is een erg vet logo, dat scheelt ook.
murron

Bericht door murron »

:yes: onwijze mooie tat ...sierlijk, maar toch ook stoer ..ook op die plek erg mooi

@ranting ...buik is pijnnn idd ..nie weer hier (al zal die toch x anders moeten,lijnen zijn totaal niet mooi strak,kromme lijntjes en op sommige plekjes beetje "uitgelopen" :icon_sad:
phedre

Bericht door phedre »

band zegt me niets... zal ook totaal mijn smaak muziek niet zijn denk ik zomaar... maar de tattoo is wel gaaf:)
ranting

Bericht door ranting »

@murron: Gheh, in de mijne zitten ook genoeg foutjes hoor ;)
asti

Bericht door asti »

Mooi is'ie hé! Ik mocht er niet pal naast blijven staan (begrijpelijk ook wel ergens, iemand die op je vingers staat te kijken is natuurlijk ook irritant), maar kon het van een afstand nog redelijk zien. BBbbbzzzzzz wat een lawaai maakt dat ding waarmee ze tattoos zetten. Ik wil ook nog steeds, maar weet niet wat. Eerst maar meedenken met Yinx over zijn volgende, hij heeft de smaak te pakken hehe.
ranting

Bericht door ranting »

Nice! :mrgreen:
JJV

Bericht door JJV »

;) ik 'weet' mijn tweede al bijna 20 jaar .. maar die komt er voorlopig ook niet
dus dat nadenken zegt .. weinig
~\v/~
Tári

Bericht door Tári »

Ik wil mijn pols laten coveren. Maar ik zoek dus nog een goeie artiest, dus als iemand tips heeft fluister het maar in mijn pb ;)

Ik heb er in totaal nu 3. Mijn chinese sterrenbeeld op mijn onderrug, een ontwerp wat ik samen met de tatoeëerder heb gemaakt op mijn bovenrug/stukje nek en dan mijn pols.

Hoewel het ontwerp op mijn bovenrug/stukje nek en mijn pols door dezelfde artiest zijn de gedaan is mijn pols toch niet zo netjes. Een ster die ingekleurd is met verschillende paarstinten. Van donker naar licht naar het midden toe, maar het middenstuk is gewoon huidkleurig dus niet lichtpaars en de outlines zijn niet overal even dik. Wat ik eroverheen wil zetten wordt dus automatisch een stukje groter maar ik wil niet dat ook deze blundert want ik heb geen ruimte meer om hem daarna te coveren :clown:
JJV

Bericht door JJV »

ach pb.. goed werk verdient praise
http://www.admiraaltattoo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

check't werk van rob zelf en van janpaul vooral .. de dames zijn meer oldschool en da's mn smaak niet
vriendin van me heeft een backpieze van janpaul .. èrg tevreden, zowel over t werk zelf als over t proces
gewoon alle tijd voor ontwerp .. en schaven .. en

nou ja

voor de rest heb ik altijd de tip: bekijk de foto boeken van gemaakt werk
kun je zien of t gemaakte werk jouw smaak is
ik ben bv een pietlut op 'shading' . dat mag niet vlekkerig zijn .. vind ik. dat zie je aan de stencils niet die ergens hangen
ow
en op devraag "ik wil graag een traditionele Koy" als antwoord "die ontwerpen we dan voor je".. kostte een shop ook mn interesse
~\v/~
fantashe

Bericht door fantashe »

Geen idee waar je vandaan komt, maar ik ben erg te spreken over:

http://www.bellstattoo.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie