1) Domme vragen bestaan niet
2) Interpunctie is echt heel belangrijk willen anderen je begrijpen
3) Je bepaalt altijd met z'n tweeën wat wel en niet oké is. Wij kunnen niet zeggen, nee, seks is alleen voor de D, altijd in elke relatie, en wie het anders doet doet het fout. Ik hoop dat je aan het voorbeeld al ziet hoe raar dat zou klinken.
beginners-sublijst?
- Voleuse
Re: beginners-sublijst?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Nou nadia, met nadruk niet maar bij mijn eerste keer, merkte ik dat mijn D niet stopte en gewoon zijn zin doorzette terwijl ik dit niet wilde.
oke en wat Wever zegt ja kan me er in vinden nu word het me al een stuk duidelijker mijn eerste keer.
zie nu echt dat het niet goed gegaan is en daarom wil ik op dit forum kijken en lezen hoe het dan wel gaat.
Voormij komt er nu duidelijkheid in.
Tot zover al bedankt voor mijn vragen te beantwoorden.
oke en wat Wever zegt ja kan me er in vinden nu word het me al een stuk duidelijker mijn eerste keer.
zie nu echt dat het niet goed gegaan is en daarom wil ik op dit forum kijken en lezen hoe het dan wel gaat.
Voormij komt er nu duidelijkheid in.
Tot zover al bedankt voor mijn vragen te beantwoorden.
- Daantje
- Contacteer:
Spelen doe je altijd binnen de nauwste grenzen, Ik heb een diagrammetje getekend:
In een spel heb je te maken met twee personen. Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren en interesses. Die zullen deels overlappen, zo niet dan ben je gewoon niet de juiste partner voor elkaar. Deels zal je ook ieder dingen leuk vinden waar de ander niets mee heeft. Normaal gesproken begin je gewoon lekker met dingen die je allebei leuk vindt. In de loop van tijd kan je dan wel die grenzen een beetje oprekken. Iets uitproberen wat buiten je eigen interesse ligt maar wat de ander graag doet bijvoorbeeld. Je kan in een diepgaande D/s ook wel voorzichtig de grenzen geforceerd oprekken. Voor dat laatste vind ik wel dat er een zeer goede vertrouwensband moet zijn en de twee partners elkaar goed moeten kennen.Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl