heet van de "naald"
Re: heet van de "naald"
nee het is niet verstandig overal te prikken.
zeker niet als je de naald rechtop wilt plaatsen.( ben daar zowiezo geen voorstander van zoals eerder uitgelegt)
zoals ik al schreef in mijn eerste stuk, moet je opletten dat je geen zenuwen en spieren raakt.
dus ik zeg nergens dat je overal kan prikken, dat heb je denk ik verkeerd begrepen.
maar prik je alleen plat door de losse huid, zijn er bijna geen beperkingen, aangezien je dan alleen door de huid prikt en niets anders raakt.
en tuurlijk zijn bepaalde plekken gevoeliger om te prikken,zoals de tepelhof.
en bij een bange sub raad ik aan b.v eerst in de huid van de schouderbladen en of rug te prikken.
maar dat heeft als nadeel( voor sommigen een voordeel) dat je het als sub niet kan zien.
wat betreft de borsten je kan er prima in prikken zolang je het maar niet letterlijk door de borst doet, maar alleen plat door de huid gaat.
dus velletje vast pakken en alleen daardoor heen prikken,en dat is dus ook een goed begin punt.
zo kan je als sub toch zien wat het resultaat is, en hoef je niet met een naald in je lijf naar een spiegel te lopen ofzo.
maar het is ook wel weer persoons gebonden, bij de enne is het enne pijnlijker dan de ander en omgekeerd.
maar dat kan je natuurlijk op jezelf testen (of laten testen), knijp ff venijnig met je nagels op bepaalde plekjes en zo ontdek je welke plekjes bij jou het gevoeligste zijn.
want veel verschil in de pijn zit er niet, prikken of venijnig met nagels knijpen.
je kan ook met een naald testen en jezelf kleine prikjes geven,(dus niet echt prikken maar gewoon ff een beetje voelen) maar denk dat dat voor vele net ff te ver is.
zeker niet als je de naald rechtop wilt plaatsen.( ben daar zowiezo geen voorstander van zoals eerder uitgelegt)
zoals ik al schreef in mijn eerste stuk, moet je opletten dat je geen zenuwen en spieren raakt.
dus ik zeg nergens dat je overal kan prikken, dat heb je denk ik verkeerd begrepen.
maar prik je alleen plat door de losse huid, zijn er bijna geen beperkingen, aangezien je dan alleen door de huid prikt en niets anders raakt.
en tuurlijk zijn bepaalde plekken gevoeliger om te prikken,zoals de tepelhof.
en bij een bange sub raad ik aan b.v eerst in de huid van de schouderbladen en of rug te prikken.
maar dat heeft als nadeel( voor sommigen een voordeel) dat je het als sub niet kan zien.
wat betreft de borsten je kan er prima in prikken zolang je het maar niet letterlijk door de borst doet, maar alleen plat door de huid gaat.
dus velletje vast pakken en alleen daardoor heen prikken,en dat is dus ook een goed begin punt.
zo kan je als sub toch zien wat het resultaat is, en hoef je niet met een naald in je lijf naar een spiegel te lopen ofzo.
maar het is ook wel weer persoons gebonden, bij de enne is het enne pijnlijker dan de ander en omgekeerd.
maar dat kan je natuurlijk op jezelf testen (of laten testen), knijp ff venijnig met je nagels op bepaalde plekjes en zo ontdek je welke plekjes bij jou het gevoeligste zijn.
want veel verschil in de pijn zit er niet, prikken of venijnig met nagels knijpen.
je kan ook met een naald testen en jezelf kleine prikjes geven,(dus niet echt prikken maar gewoon ff een beetje voelen) maar denk dat dat voor vele net ff te ver is.
Ik vind naalden wel wat hebben, maar ook wel heel erg eng. Q weet er aardig mee te spelen.
Ik geef er zelf de voorkeur wel aan om met alcohol te ontsmetten voorafgaand aan het prikken. Na afloop hoeft van mij niet zo.
Maar als ik bijv. bloed laat prikken of naar de bloedbank ga, wordt er voordat een naald mijn arm in gaat óók ontsmet en dan vind ik het persoonlijk wel zo prettig dat Q dat bij mij ook doet.
Ik geef er zelf de voorkeur wel aan om met alcohol te ontsmetten voorafgaand aan het prikken. Na afloop hoeft van mij niet zo.
Maar als ik bijv. bloed laat prikken of naar de bloedbank ga, wordt er voordat een naald mijn arm in gaat óók ontsmet en dan vind ik het persoonlijk wel zo prettig dat Q dat bij mij ook doet.
Je hebt wel gelijk emma. Inderdaad doen ze dat altijd bij lab, ziekenhuis, huisarts.
En waarom zou je het niet doen als je je er prettig bij voelt?
Ik denk ook dat ik het dubbelop vind, zowel eng als 'iets' hebben.
En waarom zou je het niet doen als je je er prettig bij voelt?
Ik denk ook dat ik het dubbelop vind, zowel eng als 'iets' hebben.
Geprikt worden is ook zeker wel wat anders als kijken hoe er een naaldje door je vel heenzit. Laat staan toekijken hoe de ander je prikt
En uit (minimale)ervaring gesproken, inderdaad is er verschil in ieks/auw/gevoelloos, waar je geprikt wordt. Ehm...ook in het eruit halen trouwens.
Nu zit ik wel te denken.....dat hoeft natuurlijk niet aan mij te liggen! Dom kan ook expres/niet moedwillig*(
"niet moedwillig
geloof jij het??) anders prikken of naaldje verwijderen. Laat ik het 'ns daarop houden, Ãk vind het niet eng, piep echt niet over: ik wil niet daar en daar, 'hang' niet aan hem als hij prikt, vind het niet dood-en doodeng als hij gaat bewegen met die naaldjes nog in mijn borst... Het ligt aan het prikken van de Dom in kwestie
*gewenst antwoord doorstrepen

En uit (minimale)ervaring gesproken, inderdaad is er verschil in ieks/auw/gevoelloos, waar je geprikt wordt. Ehm...ook in het eruit halen trouwens.
Nu zit ik wel te denken.....dat hoeft natuurlijk niet aan mij te liggen! Dom kan ook expres/niet moedwillig*(

*gewenst antwoord doorstrepen
Met een ras naderbij komende vrijdagavond in mijn agenda ...heb ik ter afleiding nog wat vragen. (zie agendatopic over "heet van de naald")
Als die 'angst' van mensen voor naalden in je hoofd zit, dan is die toch minder als je een gedegen uitleg heb gehad over: de naald. Ik kan me zo voorstellen dat ik nu niks huiverig ben, maar vrijdag na te weten hoe en wat wél tril en beef. Dat rijmt dus voor geen meter!!
En als het in je hoofd zou zitten....ik ben niet 'bang' als ik geprikt wordt bij tandarts, als ik bloed moet geven bij lab/bloedbank. Waarom dan wel als het tijdens spel zou zijn?? Als het goed is vertrouw je die ander nog meer dan die vage laborant-in-opleiding die drie keer moet prikken voordat hij bloed kan vinden. Per arm, he!
En hoeveel mensen op Ws hebben er geen piercing?? Is dat dan niet eng? Wat maakt dat dan anders?? (ik neem tenminste aan dat dat anders is)
Als die 'angst' van mensen voor naalden in je hoofd zit, dan is die toch minder als je een gedegen uitleg heb gehad over: de naald. Ik kan me zo voorstellen dat ik nu niks huiverig ben, maar vrijdag na te weten hoe en wat wél tril en beef. Dat rijmt dus voor geen meter!!
En als het in je hoofd zou zitten....ik ben niet 'bang' als ik geprikt wordt bij tandarts, als ik bloed moet geven bij lab/bloedbank. Waarom dan wel als het tijdens spel zou zijn?? Als het goed is vertrouw je die ander nog meer dan die vage laborant-in-opleiding die drie keer moet prikken voordat hij bloed kan vinden. Per arm, he!

En hoeveel mensen op Ws hebben er geen piercing?? Is dat dan niet eng? Wat maakt dat dan anders?? (ik neem tenminste aan dat dat anders is)
De meeste mensen die naalden eng vinden gaan ook niet graag naar de bloedbank of anderzinds. Zoveel soorten angsten zitten in mensen hun hoofd en zijn niet gebasseerd op de werkelijkheid. En die angsten zijn niet eenvoudig te overwinnen er is veel therapie voor nodig vaak. Dus vaker naaldenmeets 

- JJV
niet sexueel .. maar eh.. nu.nl heeft er een verwante serie over
NIET kijken als je niet tegen naalden kunt
.. en t reinigende/vegetarische aspect is mij niet geheel duidelijk ook
(wat vinden de liefhebbers hier nou van?)
NIET kijken als je niet tegen naalden kunt
.. en t reinigende/vegetarische aspect is mij niet geheel duidelijk ook
(wat vinden de liefhebbers hier nou van?)
~\v/~
- juffie
- Site Admin
Enige zinnige antwoord wat ik daar op kan bedenken is omdat de setting anders is. Bij de tandarts of in het ziekenhuis/bloedbank zit je niet als sub in een bepaalde sfeer, daar ben je gewoon als jezelf. Als ik naar de bloedbank ga, heb ik ook geen enkele moeite met naalden. Heb maar één keer last gehad van een naald, dat was toen ik 13 was en een infuusnaald tot 3 keer toe verkeerd werd gezet. (En die zijn behoorlijk groot). Toen verkrampte ik behoorlijk en wilde ik het eigenlijk niet meer. Mijn moeder zat toen op me in te praten en zonder dat er iets gezegd werd, werd de 4e poging wel goed gezet. Ik geloof dat ik soms meer last heb van het 'Nu komt het prikje', als dat ze het gewoon doen zonder het te zeggen. Als in een soort van mindfuck.colet schreef: En als het in je hoofd zou zitten....ik ben niet 'bang' als ik geprikt wordt bij tandarts, als ik bloed moet geven bij lab/bloedbank. Waarom dan wel als het tijdens spel zou zijn??
Ter vergelijking: Afgelopen vrijdag op het Next feest heb ik de violet wand mogen voelen. Het gevoel van het ding viel me goed mee, maar het moment dat Han met het apparaat naar mijn arm toeging en hij me nog nét niet raakte, vond ik erger dan het aanraken op zichzelf. Dat is dus die mindfuck.. Je zit er op te wachten, je weet dat het komt, maar je weet alleen nog niet goed wanneer.
Ik heb zelf 3 piercings, ik heb natuurlijk ook wel even het zweet van mijn voorhoofd gewist toen DE NAALD eraan kwam. Zeker de eerste keer, dan weet je helemaal niet wat je moet verwachten. Voor mij was het verschil dat ik daar vrijwillig zat, het graag wilde, en ik ook erg blij was met het resultaat. En ben daarna nog 3 keer terug geweest. ( 1 piercing opnieuw gezet i.v.m. uitgroeien, en 2 andere piercings genomen). Ergens kick ik ook wel op die naald, maar vooral op het resultaat erna. Ik vond het gewoon wel wat hebben, ook dat je daarna door de stad loopt en denkt: 'Ik heb iets laten doen, en niemand die het ziet of weet.' Ik zou het zo opnieuw doen, alleen over mijn intiem piercing zou ik nog eens ernstig na moeten denken, die zetten was NIET LEUK!colet schreef:En hoeveel mensen op Ws hebben er geen piercing?? Is dat dan niet eng? Wat maakt dat dan anders?? (ik neem tenminste aan dat dat anders is)

MILF 

-
Voor mij is het niet anders. Naald bij de tandarts, naald van de piercer, naald van een enge D of zelfs een naald om een blaar mee door te prikken, het heeft allemaal hetzelfde effect op me: dizzzzzzzy!colet schreef: En hoeveel mensen op Ws hebben er geen piercing?? Is dat dan niet eng? Wat maakt dat dan anders?? (ik neem tenminste aan dat dat anders is)
Enige is wel dat ik er soort van aan kan wennen. Bij de tandarts ga ik niet meer hyperventileren en blijven ook de vlekken weg, ik ga alleen nog maar heel erg trillen. Beetje jammer dat daar alleen tig wortelkanaalbehandelingen en vier verstandskiezen aan vooraf moesten gaan.
Vanmiddag bij tandarts dacht ik, laat ik nu eens bewust die prik gaan voelen....
(
ja ik spoor niet
)
Nou eh....sorry ik had er niks van.
Infusen, lab, bloedbank...no problemo. Nou eh..ik moet bij de bloedbank niet gaan liggen kijken hoe mijn bloed wegloopt...dát is dan wel weer teveel gevraagd.
Met het risico dat ik dingen zeg die ik ga betreuren...
Totnutoe vielen mij naalden in spel ook erg mee. de eerste keer heb ik, zoals me was beloofd, eigenlijk nauwelijks iets gevoeld.
Laatste keer dus wel, maar toen was er wel degelijk angst omdat er een dreigement boven mijn hoofd hangt en ik er niet aan twijfel dat dat een keer uitgevoerd wordt. Dus ik was minder ontspannen daardoor. Plus er waren wat plekken op mijn lijf die mijn aandacht vroegen om het vol te kunnen houden... Dan ben je ook gespannen.
Dus nu voelde ik het wel degelijk. Daarbij zijn er plekken die gevoeliger zijn, wat niet vantevoren werd gezegd, maar wat ik wel wist. (speelt vast ook mee) Nouja, naalden in tepelhof voelde ik wel!!
Ook het eruit halen voelde ik echt wel!
Maargoed, met het oog op enige risico, nee naalden was niet mijn grootste angst. Ik doe gewoon leuk mee, vinden Doms ook fijn tenslotte
En zolang ik niks zie, gaat het goed....Wat ik wél eng idee vind, is als eraan gewiebeld wordt, als ik zou moeten kijken, of wat ik ooit zag in een filmpje als er iets aan gehangen wordt (gilt in stilte).
En...hmmm. ik vraag me af of ik nu al spijt moet gaan krijgen van openhartigheid.....totnutoe was alles in-en-uit, dus de naald ligt plat op je huid. (denk ik, want heb dus niet gekeken)
Maar wat me dan wel heel eng lijkt met naalden is rechtop! (gilt nu hardop) Kan en zal allemaal best: korte naaldjes, spieren, bloed, vet, bil weet ik veel, het zal allemaal wel waar zijn, kan me niet schelen ook! rechtop in mijn lijf vind ik eng!!
*zich vrijdagavond wel verstopt in de keuken, of schuilt achter een grote sterke Dom*
(

Nou eh....sorry ik had er niks van.
Infusen, lab, bloedbank...no problemo. Nou eh..ik moet bij de bloedbank niet gaan liggen kijken hoe mijn bloed wegloopt...dát is dan wel weer teveel gevraagd.
Met het risico dat ik dingen zeg die ik ga betreuren...
Totnutoe vielen mij naalden in spel ook erg mee. de eerste keer heb ik, zoals me was beloofd, eigenlijk nauwelijks iets gevoeld.
Laatste keer dus wel, maar toen was er wel degelijk angst omdat er een dreigement boven mijn hoofd hangt en ik er niet aan twijfel dat dat een keer uitgevoerd wordt. Dus ik was minder ontspannen daardoor. Plus er waren wat plekken op mijn lijf die mijn aandacht vroegen om het vol te kunnen houden... Dan ben je ook gespannen.
Dus nu voelde ik het wel degelijk. Daarbij zijn er plekken die gevoeliger zijn, wat niet vantevoren werd gezegd, maar wat ik wel wist. (speelt vast ook mee) Nouja, naalden in tepelhof voelde ik wel!!
Ook het eruit halen voelde ik echt wel!
Maargoed, met het oog op enige risico, nee naalden was niet mijn grootste angst. Ik doe gewoon leuk mee, vinden Doms ook fijn tenslotte

En zolang ik niks zie, gaat het goed....Wat ik wél eng idee vind, is als eraan gewiebeld wordt, als ik zou moeten kijken, of wat ik ooit zag in een filmpje als er iets aan gehangen wordt (gilt in stilte).
En...hmmm. ik vraag me af of ik nu al spijt moet gaan krijgen van openhartigheid.....totnutoe was alles in-en-uit, dus de naald ligt plat op je huid. (denk ik, want heb dus niet gekeken)
Maar wat me dan wel heel eng lijkt met naalden is rechtop! (gilt nu hardop) Kan en zal allemaal best: korte naaldjes, spieren, bloed, vet, bil weet ik veel, het zal allemaal wel waar zijn, kan me niet schelen ook! rechtop in mijn lijf vind ik eng!!
*zich vrijdagavond wel verstopt in de keuken, of schuilt achter een grote sterke Dom*
-
Ik zou achter een subje schuilen colet, vermoed dat dat veiliger is 

Toch weer een nieuwe vraag over naalden: Op de site van de BDSM/fetish beurs heb ik even gekeken wat er zoal te zien is. Een van de deelnemers doet iets met 'naalden mét vulling'
. Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Als je injectienaalden koopt bij de apotheek zijn dit holle naalden. Werk je met accupunctuurnaalden dan zijn ze niet hol (gevuld). Voordeel van deze laatste naalden is, dat doordat ze niet hol zijn, er geen bacteriën naar binnen kunnen.
grin, voel je niks van hoor (oke, beetje afhankelijk van waar...)