Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
phedre

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door phedre »

ik heb hier afgelopen maandag en woensdag de hele dag zon gehad hoor!! heerlijk!!
ok.. t was koud, maar wel strakblauwe lucht!!!
Marcuw

Bericht door Marcuw »

Van mij mag de regen weg...

Ik heb liever dat de oren me van de kop vriezen dan dat irritante natte weer waar je je absoluut niet tegen kan kleden...

En even een andere rant erbij...

*grmbl* wat is die migratiewizard van Windhoos toch retetraag... Al ruim 3 uur bezig om een backup bestand te maken en volgens de voortgang (voor maar liefst 360mb) nog iets van 3-5 uur te gaan ... Zelfs dat kan ie niet fatsoenlijk inschatten. :smiley_whip:

Maar ja... het moet. Windows 7 beta licentie loopt binnenkort af
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb 3 weken winter overgeslagen en zelfs ik ben het beu! :eerie:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Maar voor jou was het ook een enorme overgang: van de zomer >22 graden, direct de winter in.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

grrrrr heb ik 2 weken geleden een afspraak bij de dokter gehad....longfunctie test gedaan, slechte uitslag dus ik best bezorgd en alles....zou de volgende dag terug gebeld worden want ze moest even met mijn huisarts over leggen....2 dagen later bel ik zelf maar terug,
wel ik op zou ik die middag terug gebeld worden....bel ik vanmiddag maar weer eens om te informere. na nog STEEDS niks gehoord te hebben....

schijnt het dat de dokter me afgelopen donderdag gebeld heeft ....maar ja ik nam niet op toen kreeg Hij de voice mail en heeft hij maar opgehangen en vervolgens neer gezet als mevrouw nog last heeft moet ze een nieuwe afspraak maken....ik kan nog geen 4 fucking traptreden lopen zonder te hijgen als een trekpaard...heb ik me twee weken zorgen lopen maken want tja...als het zo lang duurt moet het toch wel ernstig zijn...ergste scenarios naar binnen gehaald...zoals dat ze mijn longen moesten verwijderen omdat ze krompen en ik voor de rest van mijn leven door een buissje moest ademen....(ja ik denk raar met wat drank op) hoor ik dat die lullo gewoon te lui is om 2 keer te bellen!!!!!!!!!!! en ik had een gemiste oproep van een onbekend nummer.....stomme balzak!!!!! zeg dan tenminste even op mn voice mail dat jij het bent grrrrrrrrrrrr
:aggut: :aggut: :aggut: :aggut:

oke....dat...was het wel zo ongeveer...vonnet al wat overbodig om dit in het bankje te posten...geweldig topic dit....
phedre

Bericht door phedre »

je zou er juist ook van uit hebben kunnen gaan da als het echt ernstig was, ze echt wel beter hun best hadden gedaan om je te pakken te krijgen toch? want dan is het wel echt nodig.
kitten

Bericht door kitten »

Eens. Maar even inspreken had een kleine moeite geweest.
perman

Bericht door perman »

Dat mag volgens mij niet in verband met privacy en zo... Iemand anders zou dan namelijk de voicemail kunnen horen.
.
phedre

Bericht door phedre »

ook eens kit, maar zelf wat vaker bellen als je je zo druk maakt...
kortom... er zijn vele mogelijkheden die niet benut zijn, jammer, maar nieuwe (bel-)afspraak maken is ook zo gebeurd
brabbeldasje

ik weet het wel maarja ik had het wel wat drukjes enzo, ik kan er gewoon niet zo goed tegen dat Hij niet ietsje vaker had gebeld...en natuurlijk dat ze aangeven me de volgende dag te bellen en ik vervolgens pas volgende week donderdag een berichtje krijg. maar oke het idd gelukkig niks ernstigs denk ik dokter had het over een longontsteking ofzo, maar zou dat zo zijn dan is die zichzelf nu al aant opknappen ben alleen nog wel benauwd...maar ach :)
tijgermeisje

Bericht door tijgermeisje »

*is boos en bang en geirriteerd*

de politie gaat helemaal niets doen aan de zaken -_- zogenaamd geen bewijs en ze hebben al te veel werk :cry:
JJV

Bericht door JJV »

nou jaaaaaaa blieps

da's pas goed kut
~\v/~
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

nou jaaa, jjv!
bliebje^: ik heb geen woorden voor dit vervelende nieuws.
jane

Bericht door jane »

wie heeft er geregeld dat je op één dag alleen maar rottigheid krijgt.
ik kan me voorstellen dat een tegenslagje als... "afspraakbriefje niet goed gelezen" eraf kan op één dag..... da's kut....
als het dan ook een briefje is van BJZ dan wordt het al wat kutterderder....
had om 10 uur moeten zijn, bellen om 10 over 10 op om te vragen hoe het zit is nog weer meer kutterderderder (daar wordt je alleen maar paniekerig van)
en dan in het dossier een aantekening krijgen is het aller kutste
portemonee vergeten, fietsband plat en dreinend kind zijn dan maar bijzaken meer....
dus ik ruik inmiddels ook niet meer naar viooltjes en heb ongeveer een kleur als een gekookte kreeft.

en de dag is nog maar op de helft :-(
*druipt af en gaat in een hoekje zitten*
brabbeldasje

@jane, zulke dagen zijn er ja...veel succes en probeer zo positief mogelijk te blijven... :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf:

:static: you can do it!! :static:
Plaats reactie