Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Wever

Re: Vrolijk!

Bericht door Wever »

*ahem*

In addendum op mijn voorgaande berichtje dien ik tevens ook even op te merken dat ik eveneens een niet te minimaliseren hoeveelheid liefde voor Boefje over heb.

*is gezegend met twee paar mooie b... twee mooie, lieve, leuke vrouwen :inluv: *
eireann
Site Admin

Vrolijk!

Bericht door eireann »

Weer bij ons kleine winkelcentrumpje: een dure schoenwinkel met super uitverkoop: mooie laarzen met extra wijde schacht voor maar 50 euro! En in mijn maat (lastig te vinden in maat 37 en helemaal met zon wijde schacht, nooit onder de 100 euro gezien)

Hoera! Ik wil al zoooooo lang laarzen!!! Wel jammer dat ze geen zwart hadden, maar toch :) yay! Hoera!

En net van 17 tot 20 geslapen, was ook erg lekker!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
**Self Rescuing Princess**
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Nice :)
Waar een wil is, is een weg
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Leuke laarzen! En yay voor uitverkoop, ik weet hoe lastig het is leuke goed passende schoenen te vinden voor een redelijke prijs en hoe vervelend dat is als het maar niet lukt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
leonietje

Bericht door leonietje »

gave schoenen zeg :D
skaoot

Bericht door skaoot »

En in het echt zien ze er ook heel mooi uit!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Mack

Bericht door Mack »

Veel te vroeg opstaan op de zaterdag om eindelijk een kadootje van een goeie vriendin uit te voeren:

Een uurtje in een Ferrari rijden... 8-)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Boefje

Bericht door Boefje »

Wever schreef:*ahem*

In addendum op mijn voorgaande berichtje dien ik tevens ook even op te merken dat ik eveneens een niet te minimaliseren hoeveelheid liefde voor Boefje over heb.

*is gezegend met twee paar mooie b... twee mooie, lieve, leuke vrouwen :inluv: *
Je bent een schatje. :kiss:
skaoot

Bericht door skaoot »

Vanavond Jongerenmeet, wooooooooo! :D
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

@mack: vet! Veel plezier
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Mack

Bericht door Mack »

Dat Ferrari rijden is wel lachen. Eigenlijk verbluffend hoe lomp en bruut die machines zijn. Subtiliteit = nada.
Voor de kenners onder jullie; het was een 348. Heel simpel, geen stuurbekrachtiging, geen power-assist, geen ABS en krap genoeg ruimte voor 2 personen.
Zo'n auto rijden is gewoon hard werken. De koppeling moet je keihard intrappen anders heb je meteen krakende tandwielen. De versnellingsbak is grof en harkerig. M'n oude opeltje schakelt (veel en véél) soepeler. Om 'm bij de parkeerplaats weg te krijgen zit je echt aan het stuur te sleuren.
Met gas geven moet je dan weer uitkijken want het vermogen is er heel snel. Het had geregend en teveel gas betekende meteen "kwispelen".

Maar als je dat dan allemaal onder controlle hebt is de beloning er ook. Alhoewel de auto al 20 jaar oud was, was 'ie ook prima onderhouden. Het stuurt, als je eenmaal wat snelheid hebt, heel strak, je voelt precies wat de auto op de weg doet, en de acceleratie is echt fenomenaal. De herrie dan ook. :hypocrite:

Al met al: Heel erg leuk om te rijden, maar ik moet er niet aan denken om er iedere dag in te zitten. Al was het maar om m'n oren te sparen. 8-)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
msAvery

Bericht door msAvery »

Mooie laarzen eireann!

Ik ben vrolijk want vanmiddag, na het werk, neem ik mijn ex (lees: collega) mee naar huis en gaan we boomboom big time doen :mrgreen:
Eerste keer 'sex met je ex' en ik vind het spannend, heb er enorm zin in en wordt er kei en keivrolijk van :bloos:
Boefje

Bericht door Boefje »

Klinkt stoer, Mack.
Pluu

Bericht door Pluu »

Waar zat je met dat ding Mack? Kon je wel een beetje gas geven? Het lijkt mij een beetje frustrerend om in Nederland in zo'n ding te rijden en dan keurig 120 te moeten rijden. Maar in dat uurtje kon je vast niet naar Duitsland..
Mack

Bericht door Mack »

Nou... Naar Duitsland had ik ansich wel gehaald, maar met die regen was veel harder dan ±180 niet slim geweest. Als je bij die snelheid aquaplaning krijgt dan is de kans groot dat je 't niet meer in de hand hebt.
Dus ik heb een rondje rond de Hoge-Veluwe gereden. Ik ken die omgeving redelijk en op zaterdagochtend is er echt nauwelijks kip op de weg.
Laten we zeggen dat ik (op de plekken waar geen snelheidscamera's staan) me niet helemaal aan de maximum snelheid heb gehouden. :hypocrite:
Slingerweggetjes rijden en stevig accelereren is veel leuker dan met 270 over de snelweg gaan.
Plaats reactie