Vrolijk!
-
Re: Vrolijk!
Ow en iets met een broodje kroket was er ook nog..
- tessie
- Contacteer:
Ik kreeg een heel verhaal over een vriendje wat ze had toen ze 14 was, en dat die toen een broertje van 3 had. En nu stond dat broertje voor dr neus, en die was 18 ofzo, en ze voelde zich zoooo oud! En toen nog iets over zwanger en iets met kut.
-
hahaha zal ze leuk vinden om morgen allemaal terug te lezen *proest*

-
Oh ja, over dat je zwanger niet mag drinken en het jaar ervoor kon ze ook niet drinken en nu wel. Ofzo. En ze wil nog een kind, dus moest ze wel voorzichtig zijn met Jerry. En ik moest ook maar komen geloof ik... whaha
- kitten
Vraag me af hoeveel mensen op dat feestje nou weten dat ze Jerry wakker gaat pijpen.
En hoeveel er zich afvragen of *echtenaamJerry* dat wel weet! 

-
Hahaha
- tessie
- Contacteer:
Tis toch zo'n boeren tent feest? Ik gok dat alle aanwezigen morgen echt niet meer weten wat er gebeurd is, laat staan wie wat gezegd heeft hahha!
- Crownless
Lol! Ik heb drie oproepen gemist. Nu is het vier uur, ik hoop dat ze slaapt, en niet blijft staren, het bed vasthoudend en zich afvragend: waarom draait de kamer zo?
Werd wakker van een Bryan. Hij was gaan stappen met de boys terwijl ik thuis katten knuffelde en skyrim speelde (WIN!!). Hoe dan ook, hij probeerde zachtjes te doen maar het faalde een beetje
.
Zouden die twee elkaar gebeld hebben? Wedden dat die elkaar wel verstaan zouden hebben?
Werd wakker van een Bryan. Hij was gaan stappen met de boys terwijl ik thuis katten knuffelde en skyrim speelde (WIN!!). Hoe dan ook, hij probeerde zachtjes te doen maar het faalde een beetje

Zouden die twee elkaar gebeld hebben? Wedden dat die elkaar wel verstaan zouden hebben?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- juffie
- Site Admin
Ik vind jullie allemaal keilief.
Volgens mij ben ik nu nog steeds zat...
Thuisgekomen én verder weet ik niks meer, volgens mij heb ik niet gepijpt.
De wereld draaide als een gek en doet dat nu nog. En ik ben een beetje misselijk...
Volgens mij ben ik nu nog steeds zat...
Thuisgekomen én verder weet ik niks meer, volgens mij heb ik niet gepijpt.

De wereld draaide als een gek en doet dat nu nog. En ik ben een beetje misselijk...
MILF 

- Daantje
- Contacteer:
Even heftig geparafraseerd:
Ik kreeg nog de wijze raad dat ik maar eens zwanger moest worden. Want als je eenmaal zwanger geweest bent kan je niet meer zo goed tegen alcohol en ben je lekker snel dronken. Inderdaad ook nog iets over een broodje kroket, dat je moet blijven eten tijdens het drinken.
Nu heb ik óók zin in een broodje kroket.
Ik kreeg nog de wijze raad dat ik maar eens zwanger moest worden. Want als je eenmaal zwanger geweest bent kan je niet meer zo goed tegen alcohol en ben je lekker snel dronken. Inderdaad ook nog iets over een broodje kroket, dat je moet blijven eten tijdens het drinken.
Nu heb ik óók zin in een broodje kroket.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- JerryM
Het wakker pijpen was iig geen succes, daarvoor moet je nl als eerste voorwaarde stil genoeg zijn bij binnenkomst dat de ontvanger blijft slapen. Iets dat als je 10 of meer wijntjes achterover hebt geslagen een schier onmogelijke opgave blijkt.
Ten tweede moet je nog enigszins kunnen pijpen zonder dat je het gevoel hebt dat de wereld je eraf probeert te gooien door gebruik te maken van de middelpuntvliedende kracht...
Maar verder is ze wel lief.
En ligt ze nu voorover op bed boven een emmer... is die verstopte neus ook hierbij nog nuttig.
Ten tweede moet je nog enigszins kunnen pijpen zonder dat je het gevoel hebt dat de wereld je eraf probeert te gooien door gebruik te maken van de middelpuntvliedende kracht...
Maar verder is ze wel lief.
En ligt ze nu voorover op bed boven een emmer... is die verstopte neus ook hierbij nog nuttig.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- Crownless
Awww
Ik ben wel blij dat Bryan niet het idee had om me wakker te beffen

Ik ben wel blij dat Bryan niet het idee had om me wakker te beffen

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- tessie
- Contacteer:
Ahw juffie! Ik heb wel over je gedroomd, dat ik je tegen kwam en je haar zat super goed, en je zei dat dat kwam van al dat bier wat iedereen daarover had gegooid bij het tentfeest! :p