HIer ook al een vrolijk op de vroege morgen. Een felicitatietelefoontje van iemand van wie ik het niet had verwacht maar waar ik enorm, maar werkelijk dan ook echt heel erg enorm blij mee was YEAHHHHHH (wat een telefoontje al niet kan doen!!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
@jongetje: Heel subtiel. Ik droomde vannacht dat ik op de Next veiling was en op jou wou bieden. Er was alleen zoveel interesse in jou dat ze het in een gymzaal gingen houden, en iedereen bood enorm veel over elkaar heen, mannen (het waren allemaal mannen) zwaaiden links en rechts met geldbriefjes, dus toen dacht ik laat maar, daar kom ik toch nooit overheen
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gefeliciteerd Voleuse! Wat goed van je.
Toevallig sprak ik gisteren een medekinkster die het plan heeft om een gymzaal van de gemeente te gaan huren voor speciale sportactiviteiten: niet voor bal-, zaal-, of schietsporten, maar voor pijnsporten.
Heerlijk als je dan over een bepaald punt van chaos heen bent! En dat alles vorm begint te krijgen en het ineens lijkt of er toch niet zo heel veel spullen waren. Wel zwaar werk nu met die hitte!
Ik ben echt wel vrolijk!
Gisteren echt ZO lekker gespeeld. En overladen met lieve complimentjes. En ik heb eindelijk een foto van mij onder SPM zn schoen en dat is zo'n grote fetish van mij Dus helemaal tof om daar nu een foto van te hebben!
En het afvallen gaat ineens best wel goed!
En leuk nieuws op werkgebied wat mss wel wat kan worden!
Wow! Ik ben echt BLIJ!