Het grote WTF-topic
- kitten
Re: Het grote WTF-topic
*haalt schouders op* ik heb ook zachtroze tepels. Nooit gezien als lelijk(er). Het hoort bij het rossige. Ik vind dat niet mooier of lelijker dan hele donkere tepels, maar ik vind donkere tepels op een erg blank iemand (zoals ik) wel raar. Dat klopt niet, zeg maar.
- Ravelijne
Bij dat model was het ook niet echt donkerder, alleen een andere tint. Ik heb er zelf ook nooit echt bij stilgestaan als iets om cosmetische dingen voor te overwegen, maar bij haar was het wel mooi geworden. Wel veel moeite voor een heel subtiel effect. 

Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Zelf heb ik hele grote tepelhoven die heeel gradueel overgaan in de borst zelf, zodat je eigenlijk niet goed ziet waar mijn tepelhof ophoudt. Ik kan me best voorstellen dat het mooi is om een duidelijk rondje te tatoeren. Alleen.. au!
- Voleuse
Hoe het over tijd blijft, nou, die plek ziet nooit zonlicht dus ik denk dat het zeker 10 jaar goed blijft voor het iets vervaagt. En tegen die tijd is ze vast geen naaktmodel meer 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Bij naaktmodellen wil er nog wel eens zonlicht op tepels komen. Sterker nog, volgens mij zonnen die juist topless. Je wil natuurlijk geen tan-lines. Maar ik vind een tattoo wel erg radicaal voor iets wat met make-up en photoshop vervolgens toch alsnog bijgewerkt wordt.
- Crownless
Is het niet voor de ilusie van stijve tepels? Mijn tepels worden donkerder als ze stijf zijn. Of lijken dat iig.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Haha net een blik op mijn tepels geworpen
De tepel is bij mij donkerder en dan hof is licht, maar wel te onderscheiden van de rest van de borst. Ik vind vooral mooi als het niet te groot is tov de rest van de borst. Daar kan je met tattoo niet veel aan veranderen denk ik (huidskleur tatoeren hahaha)

- pluis
Naaktmodel voor de playboy, of naaktmodel dat poseert voor modeltekenen, etc? Modellen voor modeltekenen zijn juist vaak heel erg divers. Mijn eerste naaktmodel was een man van in de zestig met flink overgewicht. Hij had zo'n buik die de zwaartekracht trotseert, zeg maar. Was heel erg interessant om te tekenen. De daaropvolgende was een vrouw van een jaar of dertig, denk ik. Vrij slank, maar wel met een typische verdeling van vetjes. Ook heb ik wel eens een heel magere, volkomen gladgeschoren / -harstte / -epileerde man getekend. Was ook bijzonder.Voleuse schreef:Hoe het over tijd blijft, nou, die plek ziet nooit zonlicht dus ik denk dat het zeker 10 jaar goed blijft voor het iets vervaagt. En tegen die tijd is ze vast geen naaktmodel meer
Ik vind naaktmodeltekenen sowieso erg intiem. En niemand is lelijk (meer) als je ze een keer op papier gezet hebt. T is echt waar. iemand die je op straat nog geen blik waardig keurt, is op papier ineens een kunstwerk. Alle mensen zijn mooi, je ziet het soms alleen pas als je ze een keer getekend hebt.
Ben ik helemaal met je eens. Op de academie haalden we ook regelmatig even een model van de straat als het gewone model niet kwam opdagen. Zodoende heb ik vaak zwervers en allerlei andere verlopen types getekend die rond het station rond zwierven. Het waren altijd hele interessante modellen. Maar we lieten ze wel hun kleding aanhouden
Maar goed, je hebt het nu over tekenen, maar ik vind dat hetzelfde geldt voor fotografie. Ik vind iedereen mooi en geschikt en leeftijd maakt ook niet uit wat mij betreft. Ik zag laatst wat foto's van een fotomodel uit New York. Ze was de 80 gepasseerd en stond nog steeds in de Vogue. Dat maakt mij nou blij. Ik poseer zelf ook regelmatig en ik ben van plan om daarmee door te gaan tot ik stokoud ben.

Maar goed, je hebt het nu over tekenen, maar ik vind dat hetzelfde geldt voor fotografie. Ik vind iedereen mooi en geschikt en leeftijd maakt ook niet uit wat mij betreft. Ik zag laatst wat foto's van een fotomodel uit New York. Ze was de 80 gepasseerd en stond nog steeds in de Vogue. Dat maakt mij nou blij. Ik poseer zelf ook regelmatig en ik ben van plan om daarmee door te gaan tot ik stokoud ben.

- Voleuse
Ik had inderdaad meer de playboy-variant van naaktmodel in mn hoofd. Want als het een teken-naaktmodel was lijkt me zo'n cosmetische ingreep ook niet echt nodig. Ik dacht, als haar werk zo uiterlijk-gericht is dat een donkere tepelhof een voordeel is in haar werk, dan zullen ze ook wel niet erg tolerant zijn naar oudere modellen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Ravelijne
Klopt, dat model wat die voor & na foto's van een tepelhof-tatoeage postte was idd een fetishmodel. Ik had er trouwens nog niet eens bij stilgestaan dat je mettertijd ook verkleuring en migratie van pigment kan krijgen.
- Yara
Serieus dit heb ik me altijd al afgevraagd over een baby...http://www.cjgnaarden-bussum.nl/faq/bab ... lde-vragen" onclick="window.open(this.href);return false; Met name vraag 1....
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- Voleuse
Naarden bussum ook nog 

-
Zit je een beetje op spannende lingerie te zoeken kom je een link tegen die heel onschuldig en nilla lijkt (qua naam) En ik kwam er ook best leuke nilla lingerie tegen ook een boel leuke mannelijke lingerie en lingerie voor mannen die voor vrouwen lijken. Oke best open mind pagina zo op je mobiel. Kom je latex kleding tegen oke klikkerdeklik en het 2de plaatje is deze http://www.lingeriewinkel.nl/producten/ ... o_670.html en daarna tijdelijke tatoos http://www.lingeriewinkel.nl/tijdelijke ... line-kopen Maar vooral de laatste link had ik zoiets van wat moeten nilla mensen hiermee... Ik zou de vernedering best groot vinden als ik dit op mijn lijf geplakt krijg voor een paar dagen... 

- eireann
- Site Admin
Oh ik vind ze wel leuk die tijdelijke tattoos!
! Ach, bij de wehkamp hebben ze nu een '50 tinten grijs' collectie... Ik snap de verbazing!

**Self Rescuing Princess**