Vrolijk!
- skaoot
Re: Vrolijk!
Ziet er leuk uit Daantje!
En mijn lesgeefervaring bestaat nu uit 5x 3 lessen (heb de drie 3mavo klassen steeds achter elkaar, di en do). En colleges bij Fontys zijn vorige week begonnen, dus nu 2x algemeen hoe geef je les les gehad, en 2x hoe geef je maatschappijleer les. Ik leer meer van mn coach momenteel, colleges zijn nog wat in de inleidende opstartende fase.
En mijn lesgeefervaring bestaat nu uit 5x 3 lessen (heb de drie 3mavo klassen steeds achter elkaar, di en do). En colleges bij Fontys zijn vorige week begonnen, dus nu 2x algemeen hoe geef je les les gehad, en 2x hoe geef je maatschappijleer les. Ik leer meer van mn coach momenteel, colleges zijn nog wat in de inleidende opstartende fase.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Das een handig idee voor pannen op te bergen.
Ziet er goed uit Daantje!
Ziet er goed uit Daantje!
- Daantje
- Contacteer:
Jaloers? Waar zou dat nodig voor zijn?kitten schreef:Daantje, ik denk dat Heerscher jaloers is op je pannenrekje!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Hij wil ook een pannenrekje. Ik ben bang dat ons pannenrekje dan niet zo mooi wordt als het jouwe, wegens een veel minder sympathiek allegaartje aan pannen.
Koter de deur uit. Dak de deur uit. RUST!!!!! Die stilte!!! Geen geluidje te horen buiten het zacht vriendelijk ruisen van mijn computer. Heerlijk!!!!
- Heerscher-vd-nacht
Oeh, grundtal pannenrek?
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- Daantje
- Contacteer:
Inderdaad een Grundtal en als er iets in mijn huis een allegaartje is dan zijn het wel mijn keukenspullen. Dat is Blokker, IBM, Ikea, Dille en Kamille, merkspul, keurslager en erfenis.
Het Jaren Vijftig bestek van mijn Oma
Het Jaren Vijftig bestek van mijn Oma

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Ja, het is wel een allegaartje, maar een veel symathieker allegaartje. Ik zie bijvoorbeeld alleen volledig metalen pannen. Dat staat gewoon beter.
- tessie
- Contacteer:

Dat waren wel en heftige twee jaar. Dit is dan het moment waarop iedereen zegt: wordt ze al twee? Wat gaat dat snel!
Maar voor mij is het juist helemaal niet snel gegaan, en dit was wel een moment waar ik naar uitkeek, omdat ik mezelf als doel had gesteld om me op haar tweede verjaardag een heel stuk beter te voelen. En dat is gelukt. En morgen vieren we haar tweede verjaardag. De slingers hangen, de cupcakes zijn gebakken en versiert en ik heb er zin in!

- kitten
Gefeliciteerd, tessie! 

- juffie
- Site Admin
- phedre
- Contacteer:
gefeliciteerd tessie, zowel met de verjaardag van erwt2 als met de behaalde overwinningen op alle andere vlakken!!!:) XXXX
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- skaoot
Hiep hiep hoera voor erwt2 en voor je doel gehaald hebben!
En ik ben ook een beetje vrolijk want ondanks/dankzij die enorme &#%$£ streek van school merk ik wel hoeveel toffe mensen ik ken
en zoveel steun is heel fijn. En ik ga gewoon verder, dan maar anders, en die school een probleem bezorgen ofzo. Ha!
En ik ben ook een beetje vrolijk want ondanks/dankzij die enorme &#%$£ streek van school merk ik wel hoeveel toffe mensen ik ken

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- miss_meeko
Vandaag ineens onverwacht vrij! 

- Ravelijne
Gefeliciteerd Tessie! Go Skaoot! Have fun, Meeko!
En ikke ook, want ik heb afgelopen week overleefd!