*scheldt en vloekt*
Voor wie mijn eerdere rant hier gelezen heeft: Dezelfde homofobe, xenofobe debiel is wéér bezig! Ik had op mijn facebook een reactie geplaatst op een actie van het Nijmeegse COC (als reactie op het verwijderen van twee homo's in een Nijmeegse discotheek, zie
hier), en meneer reageert met "ja idd.. het is ook vreselijk BAH als twe homos zoenen!!". WTF?!?!??!!!!
Vervolgens krijg ik zelfs dit als reactie: "haha.. zeker waar.. maar.. mijn geloof verafschuwd homosexualiteit.. omdat man en vrouw voor elkaar gemaakt zijn en niet man en man of vrouw en vrouw.. en voor mensen die homosexuele gevoelens hebben moeten dit niet in praktijk brengen!!"
FLIKKER TOCH EEN END OP! Laat mij verdomme mijn leven leven zoals ik dat wil, en respecteer mij om wie ik ben! Veel principes van zijn religie zijn in strijd met mijn normen en waarden, en toch respecteer ik het dat hij dat geloof aanhangt, hoeveel moeite kost het dan om dat andersom ook te doen? Honestly! Wat is er mis met "Live and let live"?! Ik moet m'n mond maar houden als ik een mooie vrouw zie, want dat mag ik als vrouw niet zeggen, maar hij mag wel overal vanalles roepen over zijn oh-zo-geweldige geloof?! Ik moet maar m'n mond houden en 't laten gaan, maar hij mag mij overal afzeiken omdat ik graag met vrouwen neuk?! Waar the fuck gaat deze wereld naartoe?!
*nu overstuur in een hoekje gaat zitten huilen*