Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
kitten

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

applausje voor vode! :static: Good for you!! :static:
curious

Bericht door curious »

:devilish: grmbl :devilish:

ben ik deze week tijdelijk single mum (manlief zit een weekje voor het werk in het buitenland namelijk) en heb ik best een zware week zelf ook, omdat ik een redelijk intensieve cursus volg op het moment. Daarnaast alles in huis alleen doen, de zorg voor de kids ff alleen enzo (wat toch anders is als je het normaal met z'n tweetjes doet). Belt vandaag ook de hulp nog af dat ze ziek is. Het zou verboden moeten worden in zo'n week!!!!

Dus ga zo mijn emmertje sop maar vullen en de stofzuiger zelf starten :nopompom:

owja ... en kreeg ik ook nog een KKV tot zaterdag aan mijn broek, omdat hij wist dat het me deze week pas echt zou raken, nu manlief er niet is
ranting

Bericht door ranting »

Ben een weekje op het huis van een vriend aan het passen ivm zijn vakantie en de katten, en OMG wat een kutbeesten zeg! Het zijn twee siamesen die hun hele leven binnen hebben gezeten. Mauwen constant om aandacht, houden daar ook 's nachts niet mee op, en kotsen elke dag het huis onder zodat ik elke avond als ik thuiskom de boel mag gaan dweilen.

Volgende keer knikkert-ie ze maar lekker in een pension! :shutup:
fantashe

Bericht door fantashe »

Je bent maso of je bent het niet... :hypocrite:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Awwww! Siamezen! :static: Hoe lang zit je er nog? Waar zit je precies? Mag ik ze komen aaien? /me loves siameesjes :inluv: :mrgreen: Sorry, dit helpt niet zo, waarschijnlijk. :biggrin: Ik heb wel tips voor kotsende siamezen, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt als het jouw katten niet zijn en je er maar kort zit...
kitten

Bericht door kitten »

Ik ben me al zooooo lang aan het inhouden niet te gaan posten in het katten topic! :biggrin: (hekel aan katten! :bloos: ) Dus tnx voor de rant! :mrgreen:
Imperator

Bericht door Imperator »

*haalt diep adem... blaast uit.... haalt weer diep adem... blaast weer uit.... haalt diep adem en begint*

Ben gvd een jaar lang voorgelogen door me x. Gebruikt tot er een betere kandidaat zich aanbood, in de vorm van een vreemdgaande ex blijkt nu ik t via via via heb moeten horen. Los van dat heeft ze gelogen over uitspattingen in "onze" tak van sport waar ik nu ook al t 1 en ander van weet. Echt ongelovelijk en ik maar naief geloven iedere keer als ze het ontkende. Of het nu over haar gevoelens was, haar ervaringen en met wie. ff voor de note, toen t gebeurde hadden we tijdelijk niets, wat meer steekt dan t feit dat ze in die korte periode al meteen met een ander ging fozen is het feit dat ze me gewoon ruim een jaar had voorgelogen, en als het aan haar had gelegen had ik er nooit achter gekomen.

Echt ik ben niet paranoide, ben niet achterlijk, heb gewoon een goed verstand met prima redenatie vermogen.

zoals de alom gerespecteerde fictieve Dr. Ian Malcolm zei: "Boy, Do I hate being right all the time."

*Zwaar gedesillusioneerde Imp gaat wiegend in kleermakerzit zitten*
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

*pakt last van imp ff over en schopt hem naar een leuke sub/vriendin*

*laat last vervolgens rustig van schouders afglijden*
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
rubyvita

Bericht door rubyvita »

Imperator schreef:*Zwaar gedesillusioneerde Imp gaat wiegend in kleermakerzit zitten*
Imp.... :close_knuf:
(schud haar hoofd....wat bezield zo iemand toch? Why??? What's the fun?)

nog een keer..Imp :close_knuf:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Welke @_#$%^&^%$#@#$%^&*&#$%^&^%$%^&* mafkees heeft bedacht om met de hele $%^&*^%$ nederlandse &^%$$%^& scouting vandaag met de trein naar utrecht te komen? Wat is ere mis met bussen huren, zodat ik gewoon ontspannen op mijn werk aankom.

Had ik al eens gemeld dat ik kinderen HAAT?

Gelukkig nog maar een kwartier verwijderd van een goede espresso.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

*legt er een koekje bij voor fixers* adem in, adem uit. Je bent er bijna! :)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*scheldt en vloekt*

Voor wie mijn eerdere rant hier gelezen heeft: Dezelfde homofobe, xenofobe debiel is wéér bezig! Ik had op mijn facebook een reactie geplaatst op een actie van het Nijmeegse COC (als reactie op het verwijderen van twee homo's in een Nijmeegse discotheek, zie hier), en meneer reageert met "ja idd.. het is ook vreselijk BAH als twe homos zoenen!!". WTF?!?!??!!!!

Vervolgens krijg ik zelfs dit als reactie: "haha.. zeker waar.. maar.. mijn geloof verafschuwd homosexualiteit.. omdat man en vrouw voor elkaar gemaakt zijn en niet man en man of vrouw en vrouw.. en voor mensen die homosexuele gevoelens hebben moeten dit niet in praktijk brengen!!"

FLIKKER TOCH EEN END OP! Laat mij verdomme mijn leven leven zoals ik dat wil, en respecteer mij om wie ik ben! Veel principes van zijn religie zijn in strijd met mijn normen en waarden, en toch respecteer ik het dat hij dat geloof aanhangt, hoeveel moeite kost het dan om dat andersom ook te doen? Honestly! Wat is er mis met "Live and let live"?! Ik moet m'n mond maar houden als ik een mooie vrouw zie, want dat mag ik als vrouw niet zeggen, maar hij mag wel overal vanalles roepen over zijn oh-zo-geweldige geloof?! Ik moet maar m'n mond houden en 't laten gaan, maar hij mag mij overal afzeiken omdat ik graag met vrouwen neuk?! Waar the fuck gaat deze wereld naartoe?!

*nu overstuur in een hoekje gaat zitten huilen*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik zou die meneer verwijderen van mijn vrienden lijst. Dan ziet hij niet waar jij wel of geen reacties plaatst en hoef je hem niet te lezen. Hij is een sufferd.
**Self Rescuing Princess**
Imperator

Bericht door Imperator »

*knippert een paar keer met zijn ogen*

Weet je zeker dat de beste vent geen troll is die puur bezig is jouw te zieken?

Aan de andere kant... Fu hem, als hij lekker bekrompen wil zijn, laat em lekker een koorknaapje volgooien na goed christelijk gebruik.

Wat ik dus probeer te zeggen, trek je er niets van aan. *geeft er een knuffel* Dit soort mensen zijn nodig om ons te doen realiseren dat we erg openminded zijn, zie het als een compliment voor jezelf dat jij wel blij kan zijn voor het geluk van anderen. Hij stoort zich er aan, zijn verlies.

=]
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Imperator schreef:*knippert een paar keer met zijn ogen*

Weet je zeker dat de beste vent geen troll is die puur bezig is jouw te zieken?

Aan de andere kant... Fu hem, als hij lekker bekrompen wil zijn, laat em lekker een koorknaapje volgooien na goed christelijk gebruik.

Wat ik dus probeer te zeggen, trek je er niets van aan. *geeft er een knuffel* Dit soort mensen zijn nodig om ons te doen realiseren dat we erg openminded zijn, zie het als een compliment voor jezelf dat jij wel blij kan zijn voor het geluk van anderen. Hij stoort zich er aan, zijn verlies.

=]
Jammer genoeg is 't geen trol, het is een klasgenoot. :icon_sad:
eireann schreef:Ik zou die meneer verwijderen van mijn vrienden lijst. Dan ziet hij niet waar jij wel of geen reacties plaatst en hoef je hem niet te lezen. Hij is een sufferd.
Kan ik wel doen, maar dan gaat 't op school verder. Nu hij 't op facebook doet, heb ik hard bewijs. Nu kan ik een zaak tegen 'm aan gaan spannen via de examencommissie op de hogeschool.

*Imp nog even terugknuffelt*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie