Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Pluu

Re: Vrolijk!

Bericht door Pluu »

Gefeliciteerd Dreamer en Fiona!

Als jullie kraambezoek leuk vinden dan hoor ik het wel, dan kom ik graag een keertje langs om de kleine te bekijken!
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Gefeliciteerd Dreamer en Fiona!

Zelf ook heel blij is, vandaag moest ik een opdracht inleveren en waar ik normaal, heel gestresst ben en op het allerlaatste moment pas inlever (23;59).
Heb ik mijn opdracht nu al ingeleverd om 20 uur en gewoon echt weinig stress gehad, :mrgreen: :mrgreen:
Yara

Bericht door Yara »

Lekker Tigerlily!

Hier ook vrolijk. Ik speel al een tijdje met iemand en nu net ook een fetlife status aangepast. Maakt het toch officiëler ofzo. Leuk. :D
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik zag het, leuk Yara!

Ik ben vrolijk want concert gisteren ging heel goed. Ben wel kapot zeg, en kon door de hyperstuiters niet slapen..
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Dan loop je met je hond in het park, via het bospad naar het meertje, verdwijnt hij opeens tot bovenaan zn poten in een diepe plas, staat je heel verbaasd aan te kijken, niet wetend wat hem overkomt. Vervolgens moet je er zelf omheen zien te komen, t hele bospad staat zo ongeveer onderwater, tot op mn enkels door de prut en de bagger, natte voeten voordat je er doorheen/langs bent, je onderweg vasthoudend aan brandnetels en bramenstruiken om niet onderuit te gaan in de glibberzooi. Dan loop je door tot het meertje, ploft met je kont op n bankje, snufferd in de zon, hond spelend in t water en dan denk je... wie laat wie nu eigenlijk uit? wat kan t leven toch mooi zijn:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

phedre schreef:je onderweg vasthoudend aan brandnetels en bramenstruiken om niet onderuit te gaan in de glibberzooi.
Jij maso! :shock:
MILF :grin_ani:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Dat viel me ook al op!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
chell

Bericht door chell »

Ik ben echt zó blij met de studio!

Ik heb soms best twijfels over mijn fotografie (ja, echt...heel veel) en vooral ook over mijn creativiteit enzo. Maar nu komen de ideetjes en inspiratie gewoon vanzelf. Ik ben wél creatief!
Net een supergaaf idee in m'n hoofd gepopt gekregen met een crossdressjongetje en bondage. Woei!

Ik word zo gelukkig van fotograferen...
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Niet twijfelen hoor over je fotografie, niet nodig :P Het lijkt me zo heerlijk om een studio te hebben!

En ik zie nu pas dat Dreamer en fiona een dochtertje hebben gekregen! :bloos: Alsnog hartelijk gefeliciteerd :static:
Gaat het allemaal voorspoedig?
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Awww. Ik ben zo blij voor je Chell! Ik vertelde het vorige week nog met Remie, dat ik je heb leren kennen in de tijd dat je net een beetje begon met fotografie en hoe je altijd bezig was jezelf te verbeteren. Je vroeg feedback, ging naar FOK!-fotografiemeets (en dat zijn best wel een stel pietlutten bij elkaar met een hoop kennis) je was er echt heel erg mee bezig om de technische kant onder de knie te krijgen. Maar je hebt zeker wel een dosis talent in je zitten. Een goed belicht portret krijg ik ook wel voor elkaar, maar juist dat beetje extra weet jij uit mensen te trekken in je foto's! Er wordt wel eens gezegd dat fotografie een stukje van de ziel wegneemt, nou dat wegnemen doe jij niet maar je weet het wel te vangen en te laten zien in je foto's.

*Enorme veer in Chell d'r kont steekt*

Ik hoop in de toekomst nog een keer toe te komen aan een uitgebreidere shoot door jou.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

eh.. die bramenstruiken en brandnetels deed ik niet met opzet hoor, t is dat er niks anders stond waar mijn handen bij konden op dat moment. Maar verder was het echt wel heerlijk:):)

en chell. jij kunt echt wel foto's maken!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

"Oh wauw, dat is een mooie foto van je zoon!"
"Ja he? Dat is een echte Chell."
"Ohhhh, ja die kan dat wel ja!"

True story en meer dan eens! :yes:
Mack

Bericht door Mack »

kitten schreef:"Ja he? Dat is een echte Chell."
Die houden we erin. ;)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
chell

Bericht door chell »

Hihi, jullie zijn lief *bloos*

@Daantje: grappig dat je dat zegt, want gevoelsmatig is de techniek juist mijn zwakke plek. Ik 'doe' voor mijn gevoel maar iets en dat werkt. Ofzo.
Misschien komt daar sowieso mijn onzekerheid wel vandaan soms. het gevoel dat ik gewoon maar een beetje op knopjes duw en het werkt. Maar juist omdat het werkt, ga ik bijvoorbeeld geen cursussen doen, ik wil mezelf uiteindelijk ook niet gaan laten hinderen door de techniek.

Zaterdag a.s. volg ik mijn eerste workshop óóit, flitsen voor bruidsfotografen, omdat dat echt iets is waar ik nodig iets meer van moet weten.

In ieder geval 'helpt' de studio wel gewoon heel erg nu dus. Studiofotografie is niet mijn favoriete tak van sport, maar ik merk dat ik het wél kan, dat het me mogelijkheden biedt en een bepaalde creativiteit in me oproept die ik fijn vind :) En daar word ik dus boelveel blij van. Nu nog wat meer betalend werk graag ook ;)
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Chell, ik kijk echt heel vaak naar foto's en ik zie zo vaak foto's waarbij de fotograaf eerder gehinderd wordt door de techniek dan dat het hem of haar verder brengt. Ik denk dat het juist een uitstekend startpunt is: gewoon maar wat doen en als het resultaat je bevalt kun je altijd achteraf de techniek nog leren. Precies de cursus gaan volgen die je nodig hebt op dat moment. Ik denk dat je werk hierdoor zoveel meer eigenheid krijgt, een échte Chell, jouw stijl, jouw kijk, je hebt het jezelf eigen gemaakt!
Plaats reactie