Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Sabrina

Re: Vrolijk!

Bericht door Sabrina »

Lieve Daantje,

Ik kwam net thuis na een killerdag met een al even killende hoofdpijn en dito humeur. Ik zag je kaartje, en nu zit ik gewoon de tranen uit mijn ogen te wrijven en loop ik met een glimlach van oor tot oor, want ik vind 't zómooi! Gefeliciteerd nogmaals, en ik zou me geen mooiere manier hebben kunnen bedenken. Wow! Ik ben zo blij voor je!

(En ja, noem mij maar een sentimentele ouwe mu sentimentele emodoos, maar ik vind het gewoon echt heel erg awesome, het geluk straalt uit die kaart en ik vind het zo gaaf gedaan!)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
leonietje

Bericht door leonietje »

ik had Heerscher aan de telefoon toen ik het kaartje open maakte en ik bleef ook maar zeggen hoe ontzettend mooi ik de kaart vind en gaaf en onwijs mooie kleuren gewoon geen woorden voor!
pluis

Bericht door pluis »

Ook wij hebben het kaartje ontvangen :)

Het past ontzettend goed bij je en ik vind het prachtig gedaan. Hopelijk volgen er nog heel veel fijne, positieve reacties op je kaartje en op het proces dat je doormaakt.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Woei! Stuiter! Hyper!

Dank jullie wel allemaal. Ik ben er zelf ook heel erg enorm blij mee. Nu vlug een afspraak maken om het schilderij zelf op te gaan halen (staat nu in Utrecht) bij de ontwerpster. Het is alleen wat groot om met het OV op te gaan halen. Al bij de eerste schets (die ik echt in mum van tijd kreeg) wist ik waarom ik uitgerekend haar heb gevraagd om wat te ontwerpen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
skaoot

Bericht door skaoot »

Mooie kaart! De tekst, de afbeelding, alles klopt :) Echt super gedaan! En ook dat je gewoon precies wist wat en hoe je het wilde hebben.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Mack

Bericht door Mack »

Een kaart van Daantje in de bus. Helemaal goed! :knuf:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jaaaaaaaaaaaa!!!

Chell heeft zoiets gaafs geregeld! We (Chell, Anouk en ik) gaan in december in Enschede vrijwilligen bij Serious Request. En onder het motto: een brutaal mens heeft de halve wereld, heeft ze diverse overnachtingsgelegenheden aangeschreven of we daar tegen een gereduceerd tarief mochten overnachten. En nu heeft ze gewoon een appartement voor ons geritseld! Voor de gratisch! Nou ja, tegen een serie 'Echte Chell foto's' maar wel gratisch qua geldcenten. :static:

Zó ontzettend kicken! Dat er nog mensen zijn die dit ook gewoon doen! Geeft een boost energie!
MILF :grin_ani:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Positief juffie!
Geniet van de positieve momenten.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wat leueueueueueuk!!! Go awesome trio!
kitten

Bericht door kitten »

Ja, gaaf hoor!! En ze hebben groot gelijk, goeie deal! :mrgreen:
chell

Bericht door chell »

Ja, gaaf he! Ik vind het zo cool! Ik heb half Enschede en omgeving enorm lopen spammen, ook al 2 aanbiedingen voor 25% korting gekregen, maar dit is natuurlijk echt he-le-maal te gek! En tis nog een superleuke plek ook, iets buiten Enschede, dus het wordt een soort werkvakantie :D
eireann
Site Admin

Vrolijk!

Bericht door eireann »

Halleluja voor winkels met klantentoiletten!
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

Bijna alle mn cijfers van 1e blok binnen: politicologie zowaar een 7,9 (voor mijn gevoel was het net wel net niet) voor Flankerend Onderwijs1 een 7,5 voor dossier en een 9 voor openboek tentamen. En een 7,5 voor de meest vage korte toets ooit (over NLs onderwijssysteem).
Ow en de 2 taaltoetsen (werkwoorden in goede tijd en essay schrijven) ook beiden gehaald. Maar dat moest ook wel, anders had ik van mezelf een uur in de hoek moeten staan en me diep moeten schamen :clown:
Al met al heel tevreden.
Nog 1 dossier maar dat kan nog even duren.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
sandra

Bericht door sandra »

Ik zag al een klein stukje op Facebook erover Daantje , maar nu met al die positieve verhalen ben ik helemaal nieuwsgierig. Heb je hem ook op PDF?
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Doe je goed Skaaoot!!

@Sandraik heb wel een pdf maar dat is 220 MB groot. Maar als je je adres in mijn pb dropt, dan dropt de postbode een kaartje in je brievenbus.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie