Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.
Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.
bedoel je dit? http://www.lady-secret.nl/hielbeschermers/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: ik zou gewoon eens bij de drogisten kijken. Geloof dat ik daar ook pads vandaan heb. Misschien hebben ze dit daar ook. Ik zie deze specifiek trouwens ook bij Bol.com te koop staan.
edit: ik zou gewoon eens bij de drogisten kijken. Geloof dat ik daar ook pads vandaan heb. Misschien hebben ze dit daar ook. Ik zie deze specifiek trouwens ook bij Bol.com te koop staan.
- juffie
- Site Admin
Lol! Whatsapp is overrated! Ik bedoel inderdaad van die plakhieltjes die je aan de achterkant erin plakt. Geen inlegzooltjes. 

MILF 

Ik wist niet dat die bestonden! Fijn om te weten want heb wel een paar schoenen waar in ik die goed kan gebruiken!
Compeed is briljant. Schaafwonden en andere wondjes genezen een stuk sneller met flammazine of flamigel. Zalf voor wondjes en brandwondjes. Heb een serieuze brandwond van een lange lijn die langs mijn been geritst is toen mijn hond een andere hond zag. En sinds ik die zalf gebruik, zie ik de wonde echt kleiner en kleiner worden!
- eireann
- Site Admin
Het ontdooien van de vriezer en koelkast... Ehm. Dat heb ik dus nog nooit eerder gedaan. Ze staan allebei in de keuken, op een laminaten vloer. Ik wil natuurlijk niet dat er veel smeltwater op de vloer komt, ook niet met handdoeken rotzooien enzo.
Vraag: Komt er veel smeltwater op de vloer? Zo ja, dan zet ik ze allebei buiten/in de garage tot ze ontdooid zijn, maak ze schoon en zet ze weer terug. Als het wel mee valt (het meeste water blijft IN de koelkast/vriezer) dan kan ik het gewoon in de keuken doen.
Suggesties?
Vraag: Komt er veel smeltwater op de vloer? Zo ja, dan zet ik ze allebei buiten/in de garage tot ze ontdooid zijn, maak ze schoon en zet ze weer terug. Als het wel mee valt (het meeste water blijft IN de koelkast/vriezer) dan kan ik het gewoon in de keuken doen.
Suggesties?
**Self Rescuing Princess**
Onder onze vriezer zit een schuifdingetje wat ik er uit kan schuiven. Ik zet daar dan een bakje onder zodat het water daar in loopt. Maar gebruik daarbij toch altijd wel wat handdoeken.
- cinderella
Dat hangt er ook helemaal vanaf hoeveel ijs er in je vriezer zit. Bij je koelkast kun je er denk ik wel vanuit gaan dat het niet gaat lekken.
De vriezer in mijn oude studentenflat ontdooide ik als ie niet meer dicht kon doordat er teveel ijs was aangevroren (ze smeten 'm vaak dicht waardoor ie weer opensprong, dus elke paar maanden moest dat wel). Dat gaf dus plenzen water op de vloer, hoeveel ik ook dweilde.
Mijn eigen koel-vries-combi ontdooide ik minder vaak, alleen als er wat ijs was aangevroren, waardoor ik de lades minder makkelijk kon dichtdoen. Lades erin laten en onder de onderste lade een handdoek hield het meeste tegen. Nog een paar oude handdoeken voor en onder de vriezer gepropt voor de zekerheid.
Nu zou de vriezer eigenlijk ook eens moeten, maar dat doe ik toch pas midden in de winter. Kan ik de inhoud makkelijk buiten zetten.
De vriezer in mijn oude studentenflat ontdooide ik als ie niet meer dicht kon doordat er teveel ijs was aangevroren (ze smeten 'm vaak dicht waardoor ie weer opensprong, dus elke paar maanden moest dat wel). Dat gaf dus plenzen water op de vloer, hoeveel ik ook dweilde.
Mijn eigen koel-vries-combi ontdooide ik minder vaak, alleen als er wat ijs was aangevroren, waardoor ik de lades minder makkelijk kon dichtdoen. Lades erin laten en onder de onderste lade een handdoek hield het meeste tegen. Nog een paar oude handdoeken voor en onder de vriezer gepropt voor de zekerheid.
Nu zou de vriezer eigenlijk ook eens moeten, maar dat doe ik toch pas midden in de winter. Kan ik de inhoud makkelijk buiten zetten.
toen doet er nu niet meer toe
- eireann
- Site Admin
Ze hebben allebei veel ijs aan de binnenkant. De vriezer is al bijna leeg, en in de koelkast staat ook niet zoveel. Ik zat te denken om de stekkers er uit te halen als ik naar Canada ga, maar dan wil ik er geen handdoeken neerleggen en hopen op het beste. Ik denk dat is ze sowieso maar in de garage zet.
- kitten
Ik denk dat je ze dan liever voordat je vertrekt schoonmaakt hoor. Dan kun je ze nog steeds uit laten als je wil, maar laten smelten als je weggaat en wel zien als je thuis komt, dan zal je apparaat echt vreselijk gaan stinken.
- eireann
- Site Admin
Goed punt!. Dan kan ik het dus gewoon doen zo gauw het leeg is.
- seleena
Behalve het schoonmaken ook de beide deuren open laten staan als je op reis bent! 
Als er bij mij overmatig ijs is, dan schraap ik het groots gedeelte eerst weg, met de krabber die je altijd krijgt de koelkast.
En dan neem ik een bakje heet water, en met een doekje laat ik wat heet water op de moeilijke plekken vallen.
Zo komt het ook los en kan je het makkelijker los krabben.
Dit allemaal doe ik gewoon als de stekker er nog in zit. Of dat allemaal volgens het boekje is, mja denk het niet.
Maar ik heb dan wel snel mijn ruimte terug

Als er bij mij overmatig ijs is, dan schraap ik het groots gedeelte eerst weg, met de krabber die je altijd krijgt de koelkast.
En dan neem ik een bakje heet water, en met een doekje laat ik wat heet water op de moeilijke plekken vallen.
Zo komt het ook los en kan je het makkelijker los krabben.
Dit allemaal doe ik gewoon als de stekker er nog in zit. Of dat allemaal volgens het boekje is, mja denk het niet.
Maar ik heb dan wel snel mijn ruimte terug

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
asjeblieft... Doe het goed! Anders heb je bij terugkomst echt schimmel in je vriezer en koelkast. Ik had dat al na een paar weken toen ik hetzelfde besloot te doen omdat ik naar België ging.(omdat je dus zegt voor canada de stekker eruit te willen)
- eireann
- Site Admin
Die schimmel zit ik idd niet op te wachten!
De manier van shrad spreekt me ook wel aan, maar juist omdat ik het maar zo heel weinig doe, doe ik het liever heel grondig dan ben ik er weer een jaar of wat vanaf
De manier van shrad spreekt me ook wel aan, maar juist omdat ik het maar zo heel weinig doe, doe ik het liever heel grondig dan ben ik er weer een jaar of wat vanaf

Op die manier deed ik het ook gewoon tussendoor. 
Maar als je weggaat werkt dat niet, ik weet eigenlijk niet wat je dan hoort te doen om alles netjes te houden. In ieder geval deuren open laten(zijn bij bezichtigingen al meermaals schimmel in de ingebouwde koelkast en vriezer tegen gekomen). Verder kan ik het niet bedenken of vinden.

Maar als je weggaat werkt dat niet, ik weet eigenlijk niet wat je dan hoort te doen om alles netjes te houden. In ieder geval deuren open laten(zijn bij bezichtigingen al meermaals schimmel in de ingebouwde koelkast en vriezer tegen gekomen). Verder kan ik het niet bedenken of vinden.
- seleena
Uhm nou lieffie ik krab wel een paar keer per jaar overtollig ijs weg als ik het zie groeien.eireann schreef:, maar juist omdat ik het maar zo heel weinig doe, doe ik het liever heel grondig dan ben ik er weer een jaar of wat vanaf
En dan gelijk weer zo'n heette doek erover heen en tis weer proper voor een tijdje

Maar het voorkomt dat het een groter werkje wordt om te doen

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3