Vrolijk!
- shareen_G
Re: Vrolijk!
Van mijn Meester gekregen 

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Waar een wil is, is een weg
- shareen_G
- phedre
- Contacteer:
ohhhhhhhhhh wat een lief beertje !!!!
@shareen: ja ik ben best wel heel erg rijk met aantal van dat soort vrienden om me heen, die me die avondjes kunnen geven:):) daar hadden we t laatst al over! echt heel erg rijk!!!
@shareen: ja ik ben best wel heel erg rijk met aantal van dat soort vrienden om me heen, die me die avondjes kunnen geven:):) daar hadden we t laatst al over! echt heel erg rijk!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
leuk beertje :-D
@phedre: ik ben heel blij voor je dat je zulke vrienden hebt :-)
@phedre: ik ben heel blij voor je dat je zulke vrienden hebt :-)
- Daantje
- Contacteer:
- phedre
- Contacteer:
@funga: dank je:) ik ben daar idd ook heel blij mee en ik weet ook best dat ik in mijn sombere buien het af en toe even niet wil zien en me mega eenzaam en alleen voel en zo, maar ik ben werkelijk echt wel schathemeltje rijk met zoveel mensen om me heen op wie ik, voor wat dan ook, een beroep kan doen. En ja, idd ook voor t spelen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ik heb een zere kont na een ongelofelijk leuk weekend met cultureel doen (museum), high tea en italiaans eten, leuk gespeeld, regenwormen gespeeld met een twist en gewoon ontzettend genoten met Peter. We zeggen het elke keer weer dat we zo geboft hebben met elkaar. Wie had dat 3 jaar geleden kunnen denken? Waar een feestje van Dreamer al niet toe kan leiden.
Ehmmm, dromen die uitkomenlotus {P} schreef:Waar een feestje van Dreamer al niet toe kan leiden.

Whieeeeeeeeee... Minor Jeugdzorgwerker gehaald!!
Nu alleen nog mijn afstudeeronderzoek
doen en die 2 vakken die nog in het generieke deel van mijn opleiding horen.
Vrijdag krijgen we te horen of de opzet die we ingeleverd hebben goed is of dat we het nog moeten aanpassen ed. *

Nu alleen nog mijn afstudeeronderzoek

Vrijdag krijgen we te horen of de opzet die we ingeleverd hebben goed is of dat we het nog moeten aanpassen ed. *
- lunaaa
Gefeliciteerd Tigerlily!!
- Peter^
- Contacteer:
Om de rede die lotus omschrijft, ben ik ook vrolijk.
Gefeliciteerd Tigerlily!
Gefeliciteerd Tigerlily!
Geniet van de positieve momenten.
- Daantje
- Contacteer:
Ik ben al tijden op zoek naar een mooie combinatie van een slot en sleutel als hanger voor aan een kettinkje. Vanmorgen al gezien bij Laced-Up en vanavond maar gekocht, 't was niet eens duur.

Het slotje is gepolijst en de sleutel is geborsteld rvs, geeft een mooi contrast. Ze kunnen van elkaar gescheiden worden. Morgen een kettinkje erbij kopen.

Het slotje is gepolijst en de sleutel is geborsteld rvs, geeft een mooi contrast. Ze kunnen van elkaar gescheiden worden. Morgen een kettinkje erbij kopen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- tessie
- Contacteer:
Mooi, daantje!!
- eireann
- Site Admin
Ik heb iets heel tofs gekocht op Marktplaats, goeie prijs, nieuw in doos. Eigenlijk geen geld voor, moet beter opletten en stoppen met dat soort dingen, maar ja, nu is het al gekocht
. Helemaal in Groningen! Die mevrouw van wie het was brengt het naar Lotus, en lotus en ik kijken wel hoe we het in Den Bosch krijgen. (misschien toch maar met de post als het te onhandig is voor de trein)
Yay! WS netwerk FTW!
dank je wel lotus!

Yay! WS netwerk FTW!
dank je wel lotus!
**Self Rescuing Princess**