Stomme bovenburen... Kon net bijna woord voor woord meezingen. Of bijna... de stukken die ik herkende kon ik meezingen! En dit is al een heeeele tijd zo, de hele week door, middag, avond. Soms eventjes, soms een uur of meer (niet altijd zo hard, maar wel dusdanig dat ik de beat genoeg meekrijg dat het irritant is). In den beginnen klopte ik nog aan. Al deed ze niet altijd open. Paar keer bij BraboWonen geklaagd. Zij me doorverwezen naar de organisatie die mensen daar plaatst (woning gebruikt voor mensen die bijv thuis niet meer kunnen wonen ofzo). Daar gesproken met iemand. En zij gesproken met de bovenburen. En het leek even beter te gaan...
Kreeg nog telefoontje van organisatie hier in Den Bosch m.b.t. buurtbemiddeling, maar gezegd dat niet hoefde want ging beter. En dan nog, moet ik WEEEEER aan bovenbuuf uitleggen dat het focking irritant is? komt die boodschap wel aan als er iemand bij zit? bah...
Maar het GING beter. Ik ben het gaan opschrijven. En dat heb ik ruim een maand gedaan. Steeds met voornemen, en dan ga ik na deze week bellen met die vrouw van die organisatie. Om dat dan toch niet te doen. Want durf niet. Want voel me dan zo'n zeikwijf. Het is nu eenmaal gehorig. Maar daar mogen zij toch ook rekening meehouden? En waarom heb ik het niet eerder al aangegeven dan als ik het irritant vind? En dan moet ik dadelijk alsnog om de tafel met hun. En ik heb gewoon geen zin in weer die confrontatie.
Laatste keer dat ik heb aangeklopt kreeg ik me namelijk toch een aso houding. Muh. Bah.
Onassertief watje ben ik, zit me hier op de bank hartstikke te ergeren, maar overdag denk ik er niet aan om te bellen en durf ik ook niet echt want wat heeft het voor zin? Misschien maar gewoon bellen alleen om te vragen hoe lang ze er nog zitten.

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!