Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Daantje
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Daantje »

Goed nieuws allemaal :static:

Ik heb een nieuwe toon. Het scherm alleen al is groter dan mijn vorige toestel in het geheel wad. En ik heb weer een statusled, die heb ik heel erg gemist.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
leonietje

Bericht door leonietje »

Je autocorrect doet het nog niet helemaal goed daantje Hihi welk toestel is het geworden?
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

YEAH.. gips er weer af, weekje absolute rust heeft enkel wel goed gedaan, kan m redelijk belasten. Nu twee x twee weken brace of tape naar keuze, ondertussen orthopeed inschakelen voor vervolgtraject. Maar ik ben weer enigszins mobiel!! en dat is wel heel prettig na ruim een week afhankelijk zijn van anderen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Dat klinkt positief Phe! :banana:
leonietje schreef:Je autocorrect doet het nog niet helemaal goed daantje Hihi welk toestel is het geworden?
De Xperia Z. Dan wel niet voor de supermegashopopeningsaanbieding van T-mobile. Ik vond de slordige 3 uur wachten iets te veel voor alles bij elkaar €50 euro korting verdeeld over twee jaar.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat fijn dat ik zoveel positieve berichten aan mijn meisje kan doorgeven!
Geniet van de positieve momenten.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Yay voor Skaoot! Woehoe!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Ik had een meegroei BH gewonnen (tegenprestatie was wel een review te schrijven) die vandaag binnen kwam en een bevriend bedrijfje heeft iets gemaakt voor mijn praktijk met de praktijknaam erop gedrukt om over te bloggen en die kwam ook vandaag binnen en terwijl ik die enveloppen aan het uitpakken was, kwam de postbode ook nog een pakketje brengen met een speeltje dat Heerscher had besteld (kuilengraver... :twisted: ). Leuk, leuk!! :static: :static:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik had scriptiebluh want geen structuur en zo dus stress, en toen kwam een skaoot helpen and now I haz a plan! Dus nu gaat 't gewoon helemaal goedkomen, I haz faith again! :D Jeeej! :static:

(en thank youuuuuu!)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Net vakantie geboekt voor het najaar :-) Ik heb niet zoveel reiservaring dus voor mij is het echt superver en ook wel spannend. We gaan een rondreis met de auto van 2 weken door Schotland doen :static:
leonietje

Bericht door leonietje »

Yay goed bezig Sabrina.

En tof meeko! Ik vind op vakantie gaan ook nog steeds op een leuke manier spannend! Je gaat toch ergens heen waarvan je nog niet zeker bent of het er wel leuk is en of je je daar alleen kan redden enzo. In de praktijk zit dat eigenlijk altijd wel goed en is het echt heel tof maar toch vooraf is het best een beetje spannend.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

eireann schreef:Mam heeft een uitnodiging gekregen voor het genodigden vak als de Koning en Koningin naar onze stad komen voor de kennismakingstour. En dan mag er een begeleider mee :) Raad eens wie dat wordt? Leuk joh!
Wat een geluk dat ze die uitnodiging kreeg en dat je mee mocht? Was het leuk?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ja het was erg leuk, heb WA een hand gegeven :)
**Self Rescuing Princess**
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Dat is zeker leuk!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Donderdag naar Sisteract in Scheveningen! Was vergeten dat het al deze week is! Tijd om er vrolijk van te worden :)
**Self Rescuing Princess**
chats

Bericht door chats »

Heel veel plezier eireann.

Ik ben er geweest, is een erg leuke voorstelling waarbij de lachspieren zeker getraind zullen worden.
Plaats reactie