Ik heb een nieuwe toon. Het scherm alleen al is groter dan mijn vorige toestel in het geheel wad. En ik heb weer een statusled, die heb ik heel erg gemist.
YEAH.. gips er weer af, weekje absolute rust heeft enkel wel goed gedaan, kan m redelijk belasten. Nu twee x twee weken brace of tape naar keuze, ondertussen orthopeed inschakelen voor vervolgtraject. Maar ik ben weer enigszins mobiel!! en dat is wel heel prettig na ruim een week afhankelijk zijn van anderen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
leonietje schreef:Je autocorrect doet het nog niet helemaal goed daantje Hihi welk toestel is het geworden?
De Xperia Z. Dan wel niet voor de supermegashopopeningsaanbieding van T-mobile. Ik vond de slordige 3 uur wachten iets te veel voor alles bij elkaar €50 euro korting verdeeld over twee jaar.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik had een meegroei BH gewonnen (tegenprestatie was wel een review te schrijven) die vandaag binnen kwam en een bevriend bedrijfje heeft iets gemaakt voor mijn praktijk met de praktijknaam erop gedrukt om over te bloggen en die kwam ook vandaag binnen en terwijl ik die enveloppen aan het uitpakken was, kwam de postbode ook nog een pakketje brengen met een speeltje dat Heerscher had besteld (kuilengraver... ). Leuk, leuk!!
Ik had scriptiebluh want geen structuur en zo dus stress, en toen kwam een skaoot helpen and now I haz a plan! Dus nu gaat 't gewoon helemaal goedkomen, I haz faith again! Jeeej!
(en thank youuuuuu!)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Net vakantie geboekt voor het najaar :-) Ik heb niet zoveel reiservaring dus voor mij is het echt superver en ook wel spannend. We gaan een rondreis met de auto van 2 weken door Schotland doen
En tof meeko! Ik vind op vakantie gaan ook nog steeds op een leuke manier spannend! Je gaat toch ergens heen waarvan je nog niet zeker bent of het er wel leuk is en of je je daar alleen kan redden enzo. In de praktijk zit dat eigenlijk altijd wel goed en is het echt heel tof maar toch vooraf is het best een beetje spannend.
eireann schreef:Mam heeft een uitnodiging gekregen voor het genodigden vak als de Koning en Koningin naar onze stad komen voor de kennismakingstour. En dan mag er een begeleider mee Raad eens wie dat wordt? Leuk joh!
Wat een geluk dat ze die uitnodiging kreeg en dat je mee mocht? Was het leuk?