Eigenlijk meer 'tevreden' dan 'vrolijk'..
Vrijdag eerst al zéér productief wezen shoppen en verzekerdingen doen. Naar de dierentuin geweest, in mn eentje, en dat was fijn. De otters waren cute

Toen hýperfancydeluxe wezen dineren bij een Michelin-sterren-tent.. Had ik nog nooit gedaan maar owowowowowow dat kan ik aanraden.
Moet er wel voor in de buidel tasten (en t is dus ook niet iets voor 'zomaar') maar OMG0rz ik heb nog nooit zoiets gehad. Echt álles was verrukkelijk. En de service.. wow.. Heel attent en oplettend. Toen bleek dat er ergens varkensvlees bij zat en een van de gezelschapsmensen dat niet at stond er binnen drie minuten iets anders dat werkelijk net zo overheerlijk was. De wijn was elke keer niet zo overdonderend, tót je er n hap eten bij nam, dan viel je zowat van je stoel (zelfs als je, zoals ik, geen wijnkenner bent). En véél. Je bestelt vier gangen (met n wijnarrangement) maar ze stoppen je ook nog vol met champagne en amuses en pre-voorgerechten en pre-desserts en koffiehapjes en weet ik t wat al niet. Foodgasm! Ze hadden ook hemelse kaas én ze weten hoe je goede chocola maakt. En hazelnootlkrullen.. en buikspek en.. Nahja.
En t was net zo bijzonder dat Broertje en ik de hele avond gewoon interessant gepraat hebben, geen ruzie, geen discussie, niks vervelends. We leren het wel
Zaterdag was 'chill'. Uitgeslapen met Lief, en m helemaal in de watten gelegd met aandacht en knuffels. From scratch pizza gemaakt, samen, en vreselijk close en tevreden geweest. Ohja, en goede gesprekken over generaties en relaties en allerhande aanverwante zaken.
Vanmorgen om zes uur opgestaan, aangekleed en naar Schiphol afgereisd. Lief op vliegtuig gezet (nouja, bij de (tegenwoordig dubbele) bagage check-in) en zelf mijn tijd genomen met een cafe mocha van de Starbucks en n versche croissant. Mensjes gekeken. Toen naar mijn casa gegaan. Productief opgeruimd en ingepakt voor een weekje kat-zitten-op-locatie. Schapjes gedaan onderweg. Pasta gemaakt op lokatie (die is nu net op).
En nu heerlijk op de bank met poes-op-voeten en laptop-op-schoot.. En zometeen, na een kop van mijn favo thee ga ik met een boek in die mega-grote badkuip liggen voor mÃnstens anderhalf uur. Daara is Lief hopelijk geland en babbelen we nog even.
Zo.
Moge jullie eerstvolgende weekend net zo vrolijk-topic-waardig zijn als het mijne. Ik gun het jullie van harte