Vrolijk!
-
Re: Vrolijk!
Jaa de knuffels waren fijn. Ik vond het fijn je weer ff gezien te hebben.
zon secretaire heb ik ook laatst gekocht, 55 euro en lekker zwarte schoolbordverf erover en helemaal blij mee. Die van jou heeft wel erg leuke vakjes erin.
- eireann
- Site Admin
ja het was een spontane actie en het extra matte is toch mooi sjiek joh! Zal eens zien of ik morgen een mooie foto kan zetten hier. De binnekant is nog bruin en krijgt nog een verfje, effe wachten op nieuw blijke verf
Ik ben vrolijk want had vandaag een lief kaarjte van een WS-er in mijn brievenbus
- Peter^
- Contacteer:
- eireann
- Site Admin
Kattenbakken passen precies onder een lack tafeltje van Ikea!
en daar heb ik er net twee van over
Heb er keukenzeil tegen aangeniet op 1 kant en de bakken er onder gezet met het (paars motiefje) zeil naar voren. Nu zie je ze niet meer! Handig 

**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Beetje opgeruimd in huis, het ziet er gelijk een stuk leefbaarder uit. Het lukt me ook al een week om de afwas bij te houden en niet op te laten stapelen tot alle-motivatie-ontnemende-berg.
Zou het dan toch gaan lukken om mijn huishouden op orde te hebben?

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- phedre
- Contacteer:
t lukt je in ieder geval op dit moment!!
lekker van genieten en als t straks weer eens een poosje niet lukt, lukt gewoon niet, jammer dan!! des te meer geniet je weer op de momenten dat t wel lukt, en wie weet lukt t daardoor wel steeds vaker

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Mack
En ons koekblikje is met één mini-reparatie door de APK heen gekomen. 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Peter^
- Contacteer:
Toooooooooooeeeeeeeeeeeeet. Gaaf voor jullie koekblik.
Geniet van de positieve momenten.
- phedre
- Contacteer:
voordat ik mn enkel weer eens verknalde paar weken geleden was begonnen met mn slaapkamerbehang verwijderen om daarna opnieuw te gaan verven en behangen en nieuw bed erin te zetten, t heeft n paar weken stil gestaan maar inmidddels is alle behang eraf en moet ik alleen nog een raamkozijn en deurkozijn schuren en dan kan t opknappen beginnnen
Nieuwe bed is besteld, nieuwe kast is besteld. Ik had hier al heel lang voor gespaard en wilde t zo graag doen deze zomer en ik zag t helemaal in t water vallen door enkelleed, maar met behulp van een kleine stijger kan ik op n wat stabielere vlakte werken dan op n keukentrap en lukt t me toch om door te gaan nu 
en ik vind t erg leuk werk, heerlijk ontspannend en zo.... dus ik word er lekker vrolijk van

en ik vind t erg leuk werk, heerlijk ontspannend en zo.... dus ik word er lekker vrolijk van

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- skaoot
Madrid is tof! Pas sinds vanmiddag hier en al boel gezien 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- kitten
Mijn roze maandag shirt is binnen!