Ja, ik moet het ergens kwijt. Dus deze plek wordt het
Oudste dochter is 16 en zit op middelbaar onderwijs. Een maand of 4 terug bleek ze de ziekte van Pfeiffer te hebben. Wij met spoed een afspraak gemaakt met haar mentor en e.e.a. doorgesproken. Ja, prima en we houden contact kregen we te horen.
Toen moest dochterlief op kamp. 7 dagen naar Berlijn. Dus ik een aantal mailtjes gestuurd met de vraag of we alstjeblieft het programma mochten hebben om thuis te kijken wat wel en wat niet zou gaan lukken voor de dame. En jawel, wel een hele week van tevoren was de mentor zo vriendelijk om dat op te sturen

nadat ze flink had lopen ... laten we het mopperen noemen.... tegen dochter over de mails van mama. Terwijl ze naar mij toe aangeeft het programma direct te sturen etc. etc. loze beloftes dus. Contact opnemen vanuit de mentor, tsja, dát zat er niet in.
*oke, kamp is goed gegaan omdat we haar vriend hebben ingeseind en geïnstrueerd hoe wat en waar te doen*
En nu zitten we tegen het einde van het schooljaar aan te hikken. Krijgen we een mailtje of we op gesprek willen komen, wij gereageerd dat we wel willen maar of het 's avonds kan.
Een week later krijgen we een mailtje dat dat beslist niet kan, oke, mailtje terug. Dán op een tijd die je al eerder noemde en papa 'telefonisch' aanwezig.
Mét het vriendelijke verzoek om dit even telefonisch te bevestigen, zodat ik niet voor niets die 40 km. hoef te overbruggen.
Helaas, mentor is nu ernstig boos ofzo. Want er is een mailtje, dat dát dus niet gaat gebeuren. We hebben genoeg kansen gekregen en we moeten maar komen. De toon van die mail was dusdanig dat ik het echt niet meer zie zitten en vermoed dat ik de dame in kwestie beter niet meer kan zien. (Ken mezelf en dan ben ik echt een kreng.) Ik zit er gewoon simpelweg doorheen met d'r.
Zijn er nog ernstig sadistische mensen hier, die zin hebben om het leven van een mentor (v, ongeveer 30jr.) zuur te maken? Een mentor met (volgens d'r eigen leerlingen) een iq van een peuter van een jaar of 2 én het gedrag van een 12 jarige...
Nog klein eventjes, dán ..... wéér een nieuwe mentor :smiley_panic: