Pagina 53 van 73

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 02 jan 2015, 13:20
door eireann
Ik: Dag ik heb begin september gebeld en je collega vertelde me dat ik een mail moest sturen met een kopie van het huurcontract om de opzegging te doen, maar ik heb nog niks gehoord.
KPNfiguur: Ter attentie van wie heeft u de mail gestuurd?
Ik: Ter attentie van 'opzeggingen' op het 'bewijsstuk' emailadres zoals je collega had gevraagd.
Hij: maar niet met een naam van de collega er bij?
Ik: Nee, dat niet.
Hij: Dan gebeurt er niks met de mail. Mail die binnenkomt zonder naam van een collega daar kunnen we niks mee.
Ik: Je kan toch terug bellen? Alles stond er in, naam; contract nummer, telefoonnummers, of gewoon een reply dat ik nog even moet bellen????
Hij: Als u onaardig wordt kan ik u nu ook niet verder helpen.
Ik: Ik ben niet onaardig, ik ben verbijsterd!! Klantenservice much KPN??


Ik moet een brief sturen, met een kopie per post. Waarom hij het zelf niet uit wil printen is mij een raadsel.

Kansloos gezeur.

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 03 jan 2015, 12:16
door kitten
Nog een keer bellen, misschien krijg je een ander.

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 03 jan 2015, 13:09
door chats
Nog een keer bellen loont zich bij KPN.
Heb het ook een keer gehad dat ik zo'n callcenter medewerker had (misschien wel dezelfde), ik heb kort daarna weer gebeld en werd toen wel goed en netjes geholpen. Dus wat kitten zegt, nog een keer bellen.

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 04 jan 2015, 15:43
door Peter^
succes

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 28 jan 2015, 16:58
door Pluu
WTF! Onze tv was verzekerd wegens schade, en we hadden schade, dus de verzekering gebeld. Die heeft gezorgd dat een reparatiebedrijf het ding kwam ophalen. Wéken niets meer gehoord (en dus zonder tv gezeten), krijgen we op gegeven moment een evaluatie-verzoek, hoe de reparatie ons bevallen was. Nouja, niet zo goed, want we hebben nog steeds geen tv. Naar aanleiding daarvan worden we gebeld, voor een terugbreng-afspraak. Goed, dat kon dus worden geregeld, a.s. vrijdag krijgen we de tv terug. Prima.

Krijgen we een brief van de verzekering dat onze tv total loss is (schermschade, dus duur om te repareren), dus dat we een tegoedbon krijgen voor waarde van de tv minus afschrijving vanwege de tijd dat we hem al hadden. Dus... dat reparatiebedrijf had daadwerkelijk een terugbrengafspraak met ons gemaakt voor het terug brengen van een kapotte tv? Wat denken ze dat we daarmee willen? Afscheid nemen en ritueel begraven ofzo? :|

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 28 jan 2015, 18:54
door shareen_G
Fijne communicatie zeg.
En wat dat terugbrengen betreft.... het is en blijft jullie tv. ;-)

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 04 feb 2015, 10:37
door eireann
eireann schreef:Ik: Dag ik heb begin september gebeld en je collega vertelde me dat ik een mail moest sturen met een kopie van het huurcontract om de opzegging te doen, maar ik heb nog niks gehoord.
KPNfiguur: Ter attentie van wie heeft u de mail gestuurd?
Ik: Ter attentie van 'opzeggingen' op het 'bewijsstuk' emailadres zoals je collega had gevraagd.
Hij: maar niet met een naam van de collega er bij?
Ik: Nee, dat niet.
Hij: Dan gebeurt er niks met de mail. Mail die binnenkomt zonder naam van een collega daar kunnen we niks mee.
Ik: Je kan toch terug bellen? Alles stond er in, naam; contract nummer, telefoonnummers, of gewoon een reply dat ik nog even moet bellen????
Hij: Als u onaardig wordt kan ik u nu ook niet verder helpen.
Ik: Ik ben niet onaardig, ik ben verbijsterd!! Klantenservice much KPN??


Ik moet een brief sturen, met een kopie per post. Waarom hij het zelf niet uit wil printen is mij een raadsel.

Kansloos gezeur.
Uiteindelijk ben ik een mak schaap en heb ik een brief gestuurd. Met daarin dat ik heb gebeld, 2x gemaild weer gebeld en daarna de brief gestuurd. Word ik vandaag terug gebeld door KPN.

Haar eerste vraag? 'waarom heeft u niet gewoon even gebeld'
:evil: :| :evil: ik heb haar nog net niet door de telefoon getrokken.

Maar goed. Het Is opgezeg... Wat een stelletje sufferds daar zeg.

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 04 feb 2015, 11:45
door kitten
:lol:

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 06 feb 2015, 22:50
door Ravelijne
Absurd! Mijn zorgverzekering is overgenomen door een ander bedrijf en ergens in de migratie hebben ze mijn rekeningnummer vervangen door dat van mijn ex. Dus nu blijkt dat ze al een paar maanden de vergoedingen die ik terug zou moeten krijgen aan hem uitbetaald hebben! Wel tof, mijn ex die door een verhuizing ook niet zo heel erg op zijn financiën lette de afgelopen paar maanden heeft meteen ruim 300 euro stante pede naar me overgemaakt. Maar blijft raar dat de verzekering dat oude rekeningnummer daar ingevuld heeft...

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 06 feb 2015, 23:10
door Daantje
Bij welke maatschappij zit je?

Het grote WTF-topic

Geplaatst: 06 feb 2015, 23:38
door eireann
Fijn dat je op goede voet staat met je ex! Ik snap de migratie issues wel, maar het is wel heel suf als dit soort dingen fout gaan

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 07 feb 2015, 11:27
door Ravelijne
Was Agis, overgenomen door Zilveren Kruis. En migratie is idd altijd een ding, maar wel heel apart dat ze dat nummer nog ergens hadden en dat het dan de default is geworden.

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 09 mar 2015, 20:10
door eireann
In de Telegraaf:

"Huurverhogingen hebben vooral effect op de huizenprijzen in steden. Die gaan daardoor ook omhoog. Dat blijkt uit een maandag gepubliceerd rapport van ING."

NO SHIT SHERLOCK!

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 16 mar 2015, 21:53
door eireann
Prodent tandpasta! Nu in een variant ALLEEN VOOR MANNEN. WTF? Waarom?

Re: Het grote WTF-topic

Geplaatst: 16 mar 2015, 21:55
door kitten
Mooi vak hè, marketing?