Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
ruby-vita

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door ruby-vita »

Ik heb al jullie tips and tricks toegepast ( waarvoor dank), en kam me een ongeluk op het haar van minivita. Ik heb drie verschillende dimetricon producten gekocht en in haar haar gesmeerd. Het werkt :static: , maar de luizen en neten laten zich niet zo snel verjagen :nopompom: . Toch maar alles waarmee ze in aanraking is geweest in huis, gewassen, en nog kom ik bij de dagelijkse kambeurt een verdwaalde luis tegen, en wat neetjes. Volgens mij is het einde in zicht! Wat een rotbeestjes zeg!

Ik heb mijzelf ook behandeld, met hetzelfde resultaat als minivita. Haat aan luizen en andere kleine kriebelbeestjes. :devilish:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

blijf vooral ff poosje veeeeeeeeeeeeeeeeeel cremespoeling gebruiken, zodat ze geen houvast kunnen vinden en je ze er makkelijker uit kunt kammen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

En gel en haarlak enzo, luizen houden van schoon haar
MILF :grin_ani:
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Yay! Ik laat mij en minivita gewoon vervuilen! Mocht je me tegenkomen en denken wat heeft Ruby een goor plakhoofd dan weet je waar het door komt. :mrgreen:

Haarlak en gel gebruik ik eigenlijk bijna nooit, maar best een idee om op die manier die beestjes te vermoorden/ fixeren/ vergassen. Zouden ze van haarverf ook doodgaan? # totaal nieuw kapsel uitproberen gaat.
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

Als je overigens te veel antiluizenshampoo gebruikt gaan ze er niet meer dood aan. Die stomme beesten wennen er aan. Dus echt met mate gebruiken
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

aarrgghh. Een rolgordijn slopen bleek niet zo moeilijk, in korten wat moeilijker (ijzerzaag is wat bot), maar weer terug in elkaar zetten lijkt onmogelijk :confused: :confused: :confused:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Voor de brildragers onder jullie: Hoe houd je brillenglazen helder?
Geniet van de positieve momenten.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wassen met koud water en zeep.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

En drogen met een microvezeldoekje. Je hebt ook speciale vloeistof om brilleglazen te reinigen, maar dan moet je even nagaan of je bril een coating heeft: die coating kan meestal niet tegen aggressieve reinigingsmiddelen, dus dan kun je beter gewoon lauw water en (veel) schone brillendoekjes gebruiken.
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik was ze met koud water en afwasmiddel. ik doe een beetje zeep op natte glazen, smeer ze in en spoel ze dan af met veel water. Dan droog ik ze met een droogdoek. En ik let erbij op dat ik de neussteundingetjes ook mee insmeer en afspoel, anders wrijf ik weer talg op de schone glazen en dan schiet het nog niet op.

Overigens laat ik echt nooit meer een schoonhoud coating erop doen. Het helpt voor geen meter bij vet (van huidcontact of bij koken) en je mag het dan ook niet meer schoonmaken met meer dan water (wat niet helpt tegen vet). Dus nutteloos.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Schoonhoud-coating heb ik geen ervaring mee. Ontspiegelingscoating vind ik dan weer wel de moeite (en die kan ook niet tegen schoonmaakmiddelen).
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

brillenbad (o.a. verkrijgbaar bij hans anders) werkt prima. Dit is een koker waar je een bijbehorend schoonmaakspul in doet met water. Bril er in doen, schudden, naspoelen met warm water en drogen met een zachte doek.

Wees voorzichtig met afwasmiddel, want dat kan het nylondraadje dat je bril op zn plek houdt in het montuur beschadigen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
JJV

Bericht door JJV »

Iemand enig idee waar die glowstick armbanden of halsketting dingen te koop zijn die je veel op dance events ziet?

ben al bij moondrop/cyberdog en webers geweest. ...
~\v/~
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

action, big bazar,
JJV

Bericht door JJV »

:oops: zo makkelijk :oops:
~\v/~
Plaats reactie