Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Crownless
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Oh nee, wat erg!!!!
Heel veel knuffels! Zomaar jouw kindje sluiten, hoe dúrven ze!
Heel veel knuffels! Zomaar jouw kindje sluiten, hoe dúrven ze!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Bleegghh ik heb het ff gehad. Eerst mijn ex (of nouja zijn nieuwe vriendin maar het kwam in mijn tijdline) die op fb vermeld dat ze een relatie hebben. Ik wist het al en vind het best als je een vakantie liefde van nog geen 2 weken een nieuwe relatie noemt. Al had hij 6 vrouwen. Echter mijn kinderen wisten het niet. Die hadden wel geklaagd dat hij met een mevrouw zoende (wisten niet eens een naam) en dat ze een irritant zoontje had. Er was duidelijk niet gecommuniceerd. Dus ik werd overspoeld met vragen waar ik geen antwoord op kon geven (moet ik mijn kamer nu gaan delen, waar gaat papa wonen, zien we papa nog wel eens alleen, komt er nu ook een zusje want het is niet eerlijk dat er een broertje bij is, hoe moet het met de auto, enz) Maar mijn zoon ging dus een spelletje op mijn fb doen en zag dit groot in beeld. Ex weigert die vragen te beantwoorden via app of sms. Dus ze krijgen pas over 7 weken antwoord als hij weer in Nederland is.
Vervolgens werd ik gisteren overvallen met het nieuws dat Phee dicht is. Voor degene die het niet wisten, tot voorkort was ik eigenaar van het gebouw waar phee in zit/zat. En ik heb het dus vanaf de eerste minuut meegemaakt. Ja ik kende de risico, maar baal hier wel verschrikkelijk van. Zelfs zo dat ik eigenlijk ook geen brief in elkaar weet te krijgen terwijl ik meestal best een aardige brief kan maken.
En nu een mailtje van de BSO. Het bedrijf was failliet gegaan. Toen een mailtje dat er een doorstart werkt gemaakt voor onze vestiging. Daarna een mailtje dat de meeste leidsters ontslagen waren van onze vestiging. En nu bestaat onze vestiging niet meer. We worden samengevoegd ergens.
Waarom moet dit allemaal in mijn vakantie? Ik denk dat ik nog ff ga slapen. Misschien schijnt daarna letterlijk het zonnetje weer en droogt mijn was ook eens
Vervolgens werd ik gisteren overvallen met het nieuws dat Phee dicht is. Voor degene die het niet wisten, tot voorkort was ik eigenaar van het gebouw waar phee in zit/zat. En ik heb het dus vanaf de eerste minuut meegemaakt. Ja ik kende de risico, maar baal hier wel verschrikkelijk van. Zelfs zo dat ik eigenlijk ook geen brief in elkaar weet te krijgen terwijl ik meestal best een aardige brief kan maken.
En nu een mailtje van de BSO. Het bedrijf was failliet gegaan. Toen een mailtje dat er een doorstart werkt gemaakt voor onze vestiging. Daarna een mailtje dat de meeste leidsters ontslagen waren van onze vestiging. En nu bestaat onze vestiging niet meer. We worden samengevoegd ergens.
Waarom moet dit allemaal in mijn vakantie? Ik denk dat ik nog ff ga slapen. Misschien schijnt daarna letterlijk het zonnetje weer en droogt mijn was ook eens

- phedre
- Contacteer:
Kut meis, t komt ook wel allemaal tegelijk he! Maar realiseer je dat je er vanaf je vakantieadres weinig aan kunt veranderen en probeer dus van je vakantie te genieten. Probeer het los te laten.
Laat de kinderen een mail schrijven naar ex/papa, die kan hij wel beantwoorden vanaf boord. En ja, natuurlijk moet jij helpen die te schrijven, maar schrijf gewoon letterlijk wat de kinderen zeggen, voeg er geen andere woorden bij, verander geen woorden in hun vragen, laat het hun vragen blijven. De kinderen hebben dan hun vragen aan papa gesteld en kunnen het hopelijk ook een beetje loslaten, en jij hebt t probleem bij hem neergelegd, hij zal met antwoorden moeten komen.
Phee's kan even weinig meer doen tot plm 20 augustus, politiek Zaandam is met zomervakantie, dus die brief mag ook gerust nog even wachten tot je thuis bent.
BSO... daar heb ik zo gauw even geen antwoord op, maar daar kan je volgens mij vanuit je vakantie-adres ook even weinig aan doen?
Probeer te genieten van je kinderen, van de omgeving en van je vrije tijd!:)
XXXXX
ps: heb je onze gezamenlijke vriend nog op visite gehad?
Laat de kinderen een mail schrijven naar ex/papa, die kan hij wel beantwoorden vanaf boord. En ja, natuurlijk moet jij helpen die te schrijven, maar schrijf gewoon letterlijk wat de kinderen zeggen, voeg er geen andere woorden bij, verander geen woorden in hun vragen, laat het hun vragen blijven. De kinderen hebben dan hun vragen aan papa gesteld en kunnen het hopelijk ook een beetje loslaten, en jij hebt t probleem bij hem neergelegd, hij zal met antwoorden moeten komen.
Phee's kan even weinig meer doen tot plm 20 augustus, politiek Zaandam is met zomervakantie, dus die brief mag ook gerust nog even wachten tot je thuis bent.
BSO... daar heb ik zo gauw even geen antwoord op, maar daar kan je volgens mij vanuit je vakantie-adres ook even weinig aan doen?
Probeer te genieten van je kinderen, van de omgeving en van je vrije tijd!:)
XXXXX
ps: heb je onze gezamenlijke vriend nog op visite gehad?

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Nee die is niet geweest. Hij werd niet afgelost oid
Dat is een bak met herrie op je dak. Ik heb geen zinnig advies. Wel... 

- JJV
Wil je niet echt tijdens je vakantie nee... 

~\v/~
- JJV
Dat die vriendinnen van die vrouw er iets van vinden vind ik ook zo t een en ander van....
~\v/~
helaas geen goede raad, wel een knuffel! Wat een gedoe!
- Crownless
Bah! Daar worden ze hard van zeg je over door de regen naar school fietsen of ze een rotklusje laten doen omdat het zakgeld op is maar ze toch dat ene voor hun belangrijke ding (kleding, game, de laatste rage) nu moeten hebben. Maar niet voor dit! Voor emotionele zaken worden ze 'hard' door dingen met leeftijdgenoten, daar hoort geen onzekerheid gecreëerd door pappa's of mamma's bij!
- Crownless
Fucking hell, wat voor levensles is dit nou dan? "Je pappa heeft geen tijd voor je vragen als hij verliefd is. Dat hoort erbij, dat alleen nog de geliefde bestaat. Dan ben je even niet belangrijk meer. Wen er maar aan dat je niet op de eerste plaats komt bij pappa."
Wat een onzin. Dat zij verzuurde tantes zijn geworden omdat zij te vroeg geconfronteerd werden met dat het leven soms kut is betekent niet dat je niet eens een beetje je best hoeft te doen voor je kinderen inplaats van verliefd je lul achterna te lopen. Wat een stomme mutsen zijn die vriendinnen van die vrouw dan.
Heb dan op z'n minst het lef om tegen je vriendin te zeggen 'dat was niet zo handig van je' in plaats van een suffe dooddoener zodat zij niet wordt aangesproken op haar lompigheid.
Wat een onzin. Dat zij verzuurde tantes zijn geworden omdat zij te vroeg geconfronteerd werden met dat het leven soms kut is betekent niet dat je niet eens een beetje je best hoeft te doen voor je kinderen inplaats van verliefd je lul achterna te lopen. Wat een stomme mutsen zijn die vriendinnen van die vrouw dan.
Heb dan op z'n minst het lef om tegen je vriendin te zeggen 'dat was niet zo handig van je' in plaats van een suffe dooddoener zodat zij niet wordt aangesproken op haar lompigheid.
Een berg Dikke knuffels voor Phedre en Hera.
En dan nog een berg!
En dan nog een berg!