Vrolijk!
Re: Vrolijk!
We wilden aan school vragen of de ander kinderen lege flessen mee mochten nemen. Als iedereen een fles had mee genomen, was dat 300x 25 cent geweest.
Maar groep 8 spaart lege flessen voor een buitentafeltennistafel. En dat is ook belangrijk. Die actie willen we niet verstoren. We hadden overigens gevraagd om 50 cent te doneren omdat we niet tientallen euros wilden vragen. Het ging er mij meer om dat de kinderen zelf iets zouden ondernemen voor een goed doel. Dit zijn hun eigen ideeën geweest. Het enige dat ik heb gedaan is flessen kopen en leegdrinken :p
Maar groep 8 spaart lege flessen voor een buitentafeltennistafel. En dat is ook belangrijk. Die actie willen we niet verstoren. We hadden overigens gevraagd om 50 cent te doneren omdat we niet tientallen euros wilden vragen. Het ging er mij meer om dat de kinderen zelf iets zouden ondernemen voor een goed doel. Dit zijn hun eigen ideeën geweest. Het enige dat ik heb gedaan is flessen kopen en leegdrinken :p
- juffie
- Site Admin
Goed bezig!!!
Zin in SR, weer vrijwilligen daar, al komt het superkut uit dit jaar qua planning...
Zin in SR, weer vrijwilligen daar, al komt het superkut uit dit jaar qua planning...
MILF 

-
Jaaa, zoveel zin in SR! Voor jou wel kut qua planning idd Juffie. Je komt wel toch?!
Ik word maandagochtend geinterviewd voor ons bedrijfsblad over Serious Request
Ik word maandagochtend geinterviewd voor ons bedrijfsblad over Serious Request

- juffie
- Site Admin
Ik was niet van plan je te laten zitten 
Tenzij er echt echt echt redenen zijn dat ik thuis moet blijven of dat het zonder mij stagneert ofzo, kijk je gewoon een week tegen me aan!

Tenzij er echt echt echt redenen zijn dat ik thuis moet blijven of dat het zonder mij stagneert ofzo, kijk je gewoon een week tegen me aan!
MILF 

-
Ja, want ik kan niet zonder je hoor! 

- miss_meeko
Dit jaar is Serious Request lekker dichtbij huis en ook dichtbij mijn werk. Dus gaan we waarschijnlijk wel een paar keer kijken en ook wat langsbrengen. Vind het echt leuk dat het in mijn thuisstad is 

- Daantje
- Contacteer:
Ik heb Interstellar gezien. In een imax zaal, met een scherm zo groot dat het maar goed is dat ik een nieuwe bril heb, mijn oude montuur zou niet groot genoeg zijn geweest. Met muziek zo hard dat je meetrilt in je stoel.
I'm blown away...
I'm blown away...
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Peter^
- Contacteer:
- thaliya
Leuke mensen uit Nederland die volgende week naar Londen komen voor een dagje! 

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- miss_meeko
Yay, dat is fijn voor je. Anders had je het alleen maar met ons moeten doen, maar is er toch een lichtpuntje 
En yay, volgend weekend een dagje London en Thaliya knuffelen!

En yay, volgend weekend een dagje London en Thaliya knuffelen!
- thaliya

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
Vandaag sinterklaas vieren met mijn familie en dus ook met mijn nichtje van nog geen 2

- kitten
Snieklaas met Dropshooooot! 

-
Jaaaaaa dropshottt!