Ongecontroleerde rant topic!
- juffie
- Site Admin
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Ja, kei-allergisch! (Wist jij dat niet dan?)
Ik ben allergisch voor de schimmels in de kaas, die ze in de melk spuiten om het te laten indikken en te laten schimmelen. Stemsel ofzo? Nah ja, dat dus.
Hell, kaas Ãs één grote schimmel.
KUT! Heb me al helemaal het ongans gekrabt.
En ik baal vooral omdat ik altijd zó uitkijk! Nu één keer niet gecontroleerd, want ja, het is ook moeilijk om een broodje te maken dat afwijkt van het standaard plaatje natuurlijk
en meteen misse boel. KUT! 
Ik ben allergisch voor de schimmels in de kaas, die ze in de melk spuiten om het te laten indikken en te laten schimmelen. Stemsel ofzo? Nah ja, dat dus.
Hell, kaas Ãs één grote schimmel.
KUT! Heb me al helemaal het ongans gekrabt.

En ik baal vooral omdat ik altijd zó uitkijk! Nu één keer niet gecontroleerd, want ja, het is ook moeilijk om een broodje te maken dat afwijkt van het standaard plaatje natuurlijk

MILF 

*stremsel*
Is er geen anti-dote ofzoiets? Of beter nog
kun je niet een handig opzetstukje op je nieuwe vriendje zetten zodat die kan "krabben"? Ben je je ellende zo weer vergeten!
*er bestaat trouwens ook kaas zonder stremsel*
Is er geen anti-dote ofzoiets? Of beter nog

*er bestaat trouwens ook kaas zonder stremsel*
- juffie
- Site Admin
Maar alle kaassoorten bestaan toch uit schimmels?
Want, kaas *is* toch een schimmel? Nah ja, ennieweej. Baal dr gewoon van! Bah!
MILF 

- Crownless
Ah, breek me de bek niet open. Toen mijn zusje nog echt een zusje was bliefte ze geen uitjes en geen augurk. Zat t toch op haar happymeal hamburger, was het paniek en gillen en gedoe. Toch zaten er steevast uitjes en augurk op dat broodje
uiteindelijk confisceerde mijn moeder de hamburger en veegde de meuk eraf uit mijn zusjes zicht.
Maar ik snap m wel. Ik bedoel, het enige wat nodig is is communicatie naar de keuken en iemand die niet onnadenkend z'n ding doet. Een hele opgave hoor. Echt, ik snap niet dat ze geen euro extra vragen voor verzoekjes. Want heej, waarom zou je überhaupt iets anders willen dan de eenheidsburger?
Macdonalds is wederom een prachtig voorbeeld waar je als mainstreamer aan je trekken komt en als minderheid niet. Een grote massaproductie is het. Ik zou haast zeggen, het is de Ikea onder de fastfoodketens, ware het niet dat je bij de Ikea wel vrijelijk kan combineren. En je je burger ook niet zelf in elkaar hoeft te zetten. Het is een vergelijking van niks. Maar toch, zou leuk zijn, als je een hamburger bouwpakket krijgt? Kun je iig zelf weten of je die rotkaas uit het raam flikkert. Het verbaast me zelfs dat je uitslag krijgt, ik dacht altijd dat het zo'n goedkope nepkaasmeuk was.
Maar het is wel stom. En rot. Ik hoop dat t mee gaat vallen. Sterkte met niet-krabben en knuf!

Maar ik snap m wel. Ik bedoel, het enige wat nodig is is communicatie naar de keuken en iemand die niet onnadenkend z'n ding doet. Een hele opgave hoor. Echt, ik snap niet dat ze geen euro extra vragen voor verzoekjes. Want heej, waarom zou je überhaupt iets anders willen dan de eenheidsburger?
Macdonalds is wederom een prachtig voorbeeld waar je als mainstreamer aan je trekken komt en als minderheid niet. Een grote massaproductie is het. Ik zou haast zeggen, het is de Ikea onder de fastfoodketens, ware het niet dat je bij de Ikea wel vrijelijk kan combineren. En je je burger ook niet zelf in elkaar hoeft te zetten. Het is een vergelijking van niks. Maar toch, zou leuk zijn, als je een hamburger bouwpakket krijgt? Kun je iig zelf weten of je die rotkaas uit het raam flikkert. Het verbaast me zelfs dat je uitslag krijgt, ik dacht altijd dat het zo'n goedkope nepkaasmeuk was.
Maar het is wel stom. En rot. Ik hoop dat t mee gaat vallen. Sterkte met niet-krabben en knuf!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- kitten
Ik bestel heel vaak afwijkende zaken en dat gaat vrijwel altijd goed. Maar het blijft mensenwerk he? Ik snap dat juffie baalt hoor, da's nogal een hoge prijs om te betalen, weken uitslag! En schrijf vooral een boze brief naar het hoofdkantoor. Maar je kunt dus wel degelijk vrijelijk combineren.
Ik vraag ook altijd zonder kaas en ik heb het nog maar 1x meegemaakt dat er toch kaas zat. In Quick. Maar het blijft wel rot ja!
- Sabrina
Ik vraag altijd een McKroket zonder saus (yeah, ik moet die mayo/mosterd/wathetookis-meuk niet), en dat gaat eigenlijk altijd goed
.
Maar dat neemt niet weg dat het vreselijk kut is, juffie! Arme jij! En inderdaad, ik zou zeker een klachtenbrief schrijven!
:close_knuf: :close_knuf:

Maar dat neemt niet weg dat het vreselijk kut is, juffie! Arme jij! En inderdaad, ik zou zeker een klachtenbrief schrijven!
:close_knuf: :close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- kitten
Ik denk dat ze juffie gewoon moeten hebben! over McKroket zonder saus gesproken...
- madeleine
Juffie sterkte.... K*t macdo...
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Oh bah juffie, wat een nare allergische reactie ook, als je er zo lang last van kan houden. Bij mij is het ook altijd kut, maar t is met een dag meestal wel weer weggetrokken. Heb je al weles geprobeerd om anti-histamines te slikken? Werkt niet bij iedereen met voedselallergieën maar bij mij helpt het op zich wel enigszins.
Hoe kut ik het ook voor je vind juffie, je bent wel het levende bewijs dat dit artikel geen bullshit is! 

- Daantje
- Contacteer:
Alleen witkorstkazen (brie, camembert) en blauwe kaas (danish blue, roquefort) bevatten schimmels. Roodkorst kazen, zoals onze eigen goudse, edammer maar ook franse als port-salut bevatten enkel bacteriën. Stremsel komt uit kalfsmagen, daar zit een enzym in dat de melkeiwitten doet samenklonteren. Het kan ook plantaardig of dor genetische manipulatie van bacteriën worden gemaakt.juffie schreef:Maar alle kaassoorten bestaan toch uit schimmels?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- juffie
- Site Admin
Wat zijn dat en waar zijn die te verkrijgen? Kan het allicht proberen.guilty^ schreef: Heb je al weles geprobeerd om anti-histamines te slikken? Werkt niet bij iedereen met voedselallergieën maar bij mij helpt het op zich wel enigszins.
Zover het er nu naar uitziet, reageer ik niet zo heftig. Wel ontzettende jeuk nog steeds en wat uitslag, maar vooralsnog geen huidschimmelexplosie. Dus laat ik het afkloppen en de Goden niet verzoeken.

MILF 

het beste is even langs de huisarts te gaan voor zoiets. Ik heb tijdenlang ook iets geslikt, maar weet de naam zo niet meer en bovendien, de ontwikkeling gaat ook snel op dat gebied. Ik weet wel dat het tegen allerlei soorten allergische reacties (inclusief voedsel) was.