Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
miss_meeko

Re: Vrolijk!

Bericht door miss_meeko »

Yay! Kinderwagen die ik heel graag wilde hebben in een webshop als overjarig model maar wel nog nieuw voor ruim 250 euro goedkoper kunnen kopen! :static:
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik had via groupon een goedkope schoonmaakster ingehuurd. Die is nu lekker langs geweest en dit keer had ik een hele goeie die heel veel gedaan heeft. Guilty en ik zijn zelf ook nog druk in huis bezig geweest, zooi naar de berging, kerstboom eruit, andere zooi uitgezocht en opgeruimd, etc., dus ons hele huis is weer opgeruimd en schoon :static:.

Ligt nog wel een berg zooi die van Kotertje's planken komt en die ik nodig nog moet afstoffen en uitzoeken of er iets weg kan. Maar dat kan nu rustig aan, stukje voor stukje terug gezet worden op de schone planken :).
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Yay! Zo'n schoonmaak is echt wel fijn. Heb ik ook een keertje gehuurd toen ik er zelf niet doorheen kwam. Geeft dan echt een positieve boost.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

via Helpling Pluu?

Ik ga zo naar Acda en de Munnik! Ik ga zo naar Acda en de Munnik! Ik ga zo naar Acda en de Munnik!

:static: zin in! :static:
**Self Rescuing Princess**
leonietje

Bericht door leonietje »

veel plezier anne!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Veel plezier, Anne!
Pluu

Bericht door Pluu »

Had al een keer een helpling gehad, dat viel een beetje tegen, die werkte langzaam en als ik even niet keek dan was ie iets aan het doen wat ik niet gevraagd had (bijv. de vloer van de keuken vegen terwijl mijn vader daar nog moest zagen, dus ik had juist gezegd van, laat dat nu even zitten want straks is dat weer een bende, doe ik liever in 1x). Nu van een ander plaatselijk bedrijf, die was maar 2,5u (ipv 4u die helpling), maar ze heeft veel meer gedaan in kortere tijd, en ook nog echt de dingen die ik gevraagd had ipv iets anders! Nou denk ik dat het niets met het bedrijf te maken heeft hoor, je moet net mazzel hebben dat je een goeie langs krijgt. Dat had ik dit keer! :). En de bon was voor meerdere keren dus ik kan in de aanloop naar mijn bevalling nog een aantal keren het schoonmaken uitbesteden, dat is wel erg fijn :).

Veel plezier anne!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Had je d'r naam opgeschreven? Dan zou ik voor dezelfde gaan :D Goeie poets is goed waard!

Eigenlijk wil ik nu al weg, maar dan ben ik veeeeels te vroeg. Maar nu zit ik maar te wachten.
kitten

Bericht door kitten »

Inderdaad, die moet je houden! :)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ik kreg zonet mijn eerste verjaarscadeautje al bezorgd. Weet niet eat er in zit want ik wil hem eigenlijk pas op de dag zelf ppenen. Maar aan de afzender te zien, de Griekse winkel, gaat mij het vast bevallen
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Spannend lotus ^^
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Knap dat je 'm nog niet open gemaakt hebt!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ja, ik heb wel even op het punt gestaan om hem toch open te maken, maar ik heb me nog steeds kunnen beheersen.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb voor het eerst in tijden weer een badjas. En hij zit heerlijk!
Pluu

Bericht door Pluu »

eireann schreef:Had je d'r naam opgeschreven? Dan zou ik voor dezelfde gaan :D Goeie poets is goed waard!

Eigenlijk wil ik nu al weg, maar dan ben ik veeeeels te vroeg. Maar nu zit ik maar te wachten.
Nee, helaas niet aan gedacht. En ook geen mail ontvangen met haar naam, of evaluatieformulier o.i.d. Jammer! Via de site kan ik alleen datum + tijd reserveren maar ik zie niet wie er dan werken en kan ook niet aangeven "die wil ik". Kan bij helpling wel geloof ik?

Hoe was je concert trouwens Eireann?
Plaats reactie