Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
chell

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door chell »

Qua afstand ook wel wat ingewikkeld Ravelijne. Ik denk er nog even over :)

Voor nu kook ik iets met pompoen en ga ik straks cake bakken. Dat helpt ook :D
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Sinds ik vitamine D slik heb ik veel minder last van die winterdips, het maakt hier echt verschil. Proberen het in je dagelijks ritueel te werken is het wel waard,

Ik heb nu zoveel puistjes, ook onder mijn haar, dat ik mijn lymfeklieren voel. Heb er ook aan zitten krabben natuurlijk. Ik snap niet waardoor het ineens zo erg is. Ik gebruik al een tijdlang de zelfde shampoo en haarproducten. Ik ga mijn voorraad cyproteronacetaat opzoeken, ik mis dat spul echt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Je lymfeklieren zitten toch in je hals en onder je oksel enzo? Sterke iig!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Door je hele lichaam volgens mij zelfs. Die in mijn hals weet ik altijd goed te vinden op momenten als deze. Een beurs aanvoelende knobbel, paar cm onder mijn linker oor.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Als ik jou was zou ik echt liever geld uitgeven aan zo'n lamp dan aan een zonnebank chell. Die lamp werkt echt en je hoeft het maar een weekje elke dag te doen he. Als je het niet op je werk wil doen, zou je ook voor een weekje elke dag dat half uurtje eerder op kunnen staan. Dat is wel kut, maar wel even een investering waar je écht blij mee gaat zijn.
En bij De Tuinen verkopen ze vitamine D in een spray (lijkt op mondspray) met een hele hoge dosering. Die had ik vorig jaar omdat ik toen ook steeds die gewone pillen vergat. Ik deed gewoon die spray in mn tas en kwam 'm daardoor regelmatig tegen en dan nam ik een spraytje :-) Hoefde ook niet elke dag omdat die dosering (of hoe noem je dat? veel meer dan de ADH) zo hoog was.
chell

Bericht door chell »

Half uur eerder opstaan is dus nogal een groot probleem. En dat klinkt stom, maar mjah.. tis helaas echt wel zo. Ik ben al lang blij dat het me tegenwoordig wel aardig lukt om uberhaupt op te staan en niet meer eeuwig écht te laat te komen.

Ik ga die vitamine D spray eens halen bij de Tuinen! Dat klinkt handig! En toch eens wat vaker naar buiten in de lunchpauze. En gelukkig nog maar kort en dan ben ik 1,5 week vrij. Helpt ook :D
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Zet je die lamp naast je bed, moet je alleen wel je ogen open houden. Of gewoon even erover heen zetten en dan gewoon wel tegen je collega's zeggen dat je gewoon 1 keer per jaar een weekje die lamp meeneemt. Kan me niet voorstellen dat iemand daar raar over zou doen...
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Lamp naast bed is idd een goeie optie. Gewoon aanzetten, mijn ex had 'm op een timer staan. Als je je arm voor die lamp houdt (binnenkant van je elleboog vooral) mag je zelfs je ogen weer dicht doen, dat heeft het zelfde effect (bij je ogen gaat het ook om de bloedvaten aan de achterkant van je ogen, aderen aan de oppervlakte van de binnenkant van je elleboog of knieholte werken net zo goed).

@Tessie, het is toch één weekje per maand, gedurende de hele winterperiode? Anders was het wel erg makkelijk op te lossen, idd. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat mensen daar moeilijk over zouden doen. De meeste mensen hebben begrip en/of willen zelf zo'n lamp.
chell

Bericht door chell »

Waarschijnlijk vinden ze het ook niet eens raar. Dat zit alleen maar in mijn hoofd.

Zit beetje rond te kijken naar die lampen, maar ben inmiddels in de lampen verdwaald. Philips heeft kleintjes die redelijk betaalbaar zijn, met blauw licht. Maar vraag me af of die wel echt ook zo goed werken als zo'n grote bak licht. Er staat me iets van bij dat blauw minder goed was.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Nope, blauw licht is precies wat je nodig hebt. Mail me anders de opties waar je naar zit te kijken, ik ben nog redelijk op de hoogte van wat wat is. En je kunt ze ook huren, kun je het eerste eens uitproberen.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Voor zover ik weet en ook al een paar jaar doe is het 1 week in de winterperiode, evt nog 1 keer een week herhalen. Ik doe het meestal in november/december een weekje en dan in februari nog een keer.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

en nu is ook de ESM in Haarlem dicht en is er dus niets meer bereikbaar vanuit Den Helder :( :( :(
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

dat gevoel had ik ook al phedre. Waar moeten we nu vanuit noordholland nou nog heen? Alles wordt onbereikbaar :(
JJV

Bericht door JJV »

Showboat ? Sameplace ?
~\v/~
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

sameplace ben ik nooit geweest, maar de showboat is te fetish-achtig voor mij. Ik heb daar niets te zoeken
Plaats reactie