Sinds ik vitamine D slik heb ik veel minder last van die winterdips, het maakt hier echt verschil. Proberen het in je dagelijks ritueel te werken is het wel waard,
Ik heb nu zoveel puistjes, ook onder mijn haar, dat ik mijn lymfeklieren voel. Heb er ook aan zitten krabben natuurlijk. Ik snap niet waardoor het ineens zo erg is. Ik gebruik al een tijdlang de zelfde shampoo en haarproducten. Ik ga mijn voorraad cyproteronacetaat opzoeken, ik mis dat spul echt.
Door je hele lichaam volgens mij zelfs. Die in mijn hals weet ik altijd goed te vinden op momenten als deze. Een beurs aanvoelende knobbel, paar cm onder mijn linker oor.
Ik ga die vitamine D spray eens halen bij de Tuinen! Dat klinkt handig! En toch eens wat vaker naar buiten in de lunchpauze. En gelukkig nog maar kort en dan ben ik 1,5 week vrij. Helpt ook
Zet je die lamp naast je bed, moet je alleen wel je ogen open houden. Of gewoon even erover heen zetten en dan gewoon wel tegen je collega's zeggen dat je gewoon 1 keer per jaar een weekje die lamp meeneemt. Kan me niet voorstellen dat iemand daar raar over zou doen...
Lamp naast bed is idd een goeie optie. Gewoon aanzetten, mijn ex had 'm op een timer staan. Als je je arm voor die lamp houdt (binnenkant van je elleboog vooral) mag je zelfs je ogen weer dicht doen, dat heeft het zelfde effect (bij je ogen gaat het ook om de bloedvaten aan de achterkant van je ogen, aderen aan de oppervlakte van de binnenkant van je elleboog of knieholte werken net zo goed).
Waarschijnlijk vinden ze het ook niet eens raar. Dat zit alleen maar in mijn hoofd.
Zit beetje rond te kijken naar die lampen, maar ben inmiddels in de lampen verdwaald. Philips heeft kleintjes die redelijk betaalbaar zijn, met blauw licht. Maar vraag me af of die wel echt ook zo goed werken als zo'n grote bak licht. Er staat me iets van bij dat blauw minder goed was.
Nope, blauw licht is precies wat je nodig hebt. Mail me anders de opties waar je naar zit te kijken, ik ben nog redelijk op de hoogte van wat wat is. En je kunt ze ook huren, kun je het eerste eens uitproberen.
Voor zover ik weet en ook al een paar jaar doe is het 1 week in de winterperiode, evt nog 1 keer een week herhalen. Ik doe het meestal in november/december een weekje en dan in februari nog een keer.