Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ik ben verdrietig én boos!
- Ravelijne
Sameplace had wel hele fijne bijeenkomsten, verschillende dingen op verschillende dagen. Ik vond de BDSM Pure wel de moeite, is zeker niet fetish-achtig.
Maar dat Phee's & ESM weg zijn wordt er nog niet minder kut door.
Maar dat Phee's & ESM weg zijn wordt er nog niet minder kut door.

- Peter^
- Contacteer:
Wil je er wat over kwijt Ladybug?
Geniet van de positieve momenten.
- lunaaa
Terugkomend op de winterdip, fijne tip van die vitamine-D-spray! Hoewel de dip dit jaar vooral op m'n energie en wat minder op mijn stemming slaat (yay!), heb ik niet het gevoel dat 2 pilletjes per dag iets doen. Wie weet helpt die spray!
- Daantje
- Contacteer:
Ziek worden past niet in mijn planning. Ziek worden past niet in mijn planning. Ziek worden past niet in mijn planning. Ziek worden past niet in mijn planning.
Behalve de hoofdpijn waarmee ik opstond is al de hele dag aangebleven. Nu ook zo'n onvaste gevoel in mijn benen en een beetje misselijk. Dat zal zonder eten naar bed worden, ik heb toch geen eetlust. Hopelijk voel ik me morgen dan weer fit.
Behalve de hoofdpijn waarmee ik opstond is al de hele dag aangebleven. Nu ook zo'n onvaste gevoel in mijn benen en een beetje misselijk. Dat zal zonder eten naar bed worden, ik heb toch geen eetlust. Hopelijk voel ik me morgen dan weer fit.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Uhm, Daantje... Als je ziek bent, ben je ziek he?
- juffie
- Site Admin
Ja dat wat faery zegt. Knuffels!
Lief zijn voor jezelf!
Lief zijn voor jezelf!
MILF 

- Daantje
- Contacteer:
Gisteren toch nog iets lichts gegeten en vroeg naar bed gegaan. Vanmorgen in elk geval fit genoeg om weer aan het werk te gaan.
- miss_meeko
Na het werk dan maar extra goed voor jezelf zorgen. Beterschap en sterkte op het werk
Gisteren definitief gebroken met iemand waarmee ik mailde. Hij (zogenaamd een noorse man in sudan, maar gevoel van scam kon ik niet van mij afgooien) had een gedicht gestuurd waarvan hij zei dat hij het zelf geschreven had....ik had net een aflevering van dr phil gezien over scam deze week en het gedicht stond op 4 internet pagina's.
Ik mis deze man niet (ik durfde niet verliefd te worden op iemand die ik nog niet irl heb gezien) maar ik mis wel de aandacht
zucht, kon er ook nog wel bij deze week
Ik mis deze man niet (ik durfde niet verliefd te worden op iemand die ik nog niet irl heb gezien) maar ik mis wel de aandacht
zucht, kon er ook nog wel bij deze week
- phedre
- Contacteer:
knufffff lieverd
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- eireann
- Site Admin
Mijn energie is al een hele tijd aan de lage kant, tot bijna op. Ik heb weinig geduld en geen zin in sociaal geneuzel.
Vooral van mam kan ik momenteel weinig gezeur en gezemel over onzin hebben.... Mijn reactie daarop is: 'ik trek me terug en ben wat stiller' in de hoop dat ze ook wat stiller wordt, maar zij gaat dan over in 'oh nee, dochter moet opgevrolijkt ik moet meer meer meer meer vertellen!' modus.
En ik heb niet het geduld om het gesprek aan te gaan... Hopelijk krijg ik in 2015 een vers emmertje geduld en gezelligheid.
Vooral van mam kan ik momenteel weinig gezeur en gezemel over onzin hebben.... Mijn reactie daarop is: 'ik trek me terug en ben wat stiller' in de hoop dat ze ook wat stiller wordt, maar zij gaat dan over in 'oh nee, dochter moet opgevrolijkt ik moet meer meer meer meer vertellen!' modus.
En ik heb niet het geduld om het gesprek aan te gaan... Hopelijk krijg ik in 2015 een vers emmertje geduld en gezelligheid.
**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
- Daantje
- Contacteer:
Knuffs Anne.

Glasplaat van onze magnetron is stuk. We hadden net 5 dagen een nieuwe magnetron.
Ik ben telkens al zo moe, en ik moet de kwartiertjes al bij elkaar sprokkelen dat ik aan mijn webshop kan werken tussen de vermoeidheid en een peuter door. En ik kan Kotertje al te weinig "quality time" geven omdat ik tussen de broodjes smeren en de broeken verschonen dus telkens hoop/probeer om een deel van de dingen gedaan te krijgen die ik moet doen, hetzij huishouden (hoogstnoodzakelijke wasjes enzo), hetzij webshop. Dus ik kan wel janken, nu ga ik alles bij elkaar wel weer minstens een uur bezig zijn met proberen een nieuwe glasplaat te regelen.

Ik moet nog zoveel dingetjes doen voor de webshop, en ik wordt er niet eens rijk van, een envelopje met een paar holnietjes hier, een paar baleinen daar, maar als je niet je volledige concentratie erop kan richten kost het wel allemaal bergen van tijd voor een paar miezerige euro's. En morgen naar de fysiotherapie, dat kan nét als Kotertje naar de peuterspeelzaal is, maar dat betekent wel dat ik morgen dus weer geen kindvrij uurtje heb als hij naar de peuterspeelzaal is... kut-rug, ik baaaaaal gewoon zo ontzettend, ik kan de tijd verdomme gewoon niet missen om nog even vrolijk ook nog elke keer naar de fysio te moeten naast elke keer die stomme verloskundige en dan weer een groeiecho en dan weer een bloedprik die mijn verloskundige nodig vindt en dan weer mijn halfjaarlijkse controle tandarts, het kost allemaal gewoon telkens toch weer tijd.
Ik had gehoopt, zo gehoopt, dat als ik daarnaast nog tijd over zou hebben, dat ik morgen samen met Kotertje kerststukjes zou kunnen maken. Of kerstversiering knutselen. Of even naar de speeltuin als het niet regent. Dag quality time. Hallo, stomme irritante regelklus die me waarschijnlijk een adrealinestoot gaat kosten omdat in klantenservicegasten moet gaan uitschelden, waarna ik weer ga instorten als de adrealinestoot over is. Waarna ik, na het (al dan niet succesvol) regelen van die kut-glasplaat, weer een uur niets kan doen behalve wezenloos naar mijn toetsenbord staren. En van Kotertje maar weer verwachten dat hij zichzelf vermaakt.