Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Waarom regelt quilty die glasplaat niet even dan?

Succes morgen!
**Self Rescuing Princess**
Pluu

Bericht door Pluu »

Heeft ie nu ook aangeboden, maar die glasplaat heeft me nu dus wel al anderhalf uur een depri bui opgeleverd + een ruzie met dak omdat die niet snapt dat ik zo emo wordt van zo'n extra klus.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

(En de glasplaat is bij hem gebroken, daar kan hij niets aan doen, heb het gezien, het is achterlijk dat die glasplaat kapot is als ie vanuit de magnetron op de tafel eronder valt, daar horen ze tegen te kunnen. Maar dan voelt hij zich aangesproken als ik emo wordt van die glasplaat, meer dan wanneer ik zou staan te janken als ik het ding zelf sloop).
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik snap je. Kleine dingen kunnen zo groot zijn als je al niet goed in je vel zit...

Het komt goed! (niet perse die glasplaat, maar gewoon, 'this too shall pass' heus!)
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Aww... Soms is het allemaal ook gewoon véél.

Knuffel. Ik hoop dat je gauw wat meer rust kunt pakken voor de bevalling.
thaliya

Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door thaliya »

Knuffel! Soms is alles net even te veel en dan kan iets kleins je over de rand duwen. Ik voel me vaak schuldig naar PeuterN toe omdat ik niet echt de tijd heb om leuke dingen samen te doen. In plaats van echt een uur te zitten doe ik vaak een kwartier of zo, maar dan echt onze tijd. Dan mag hij kiezen wat we gaan doen en hij is met een kwartier onverdeelde aandacht ook heel blij. Misschien dat een kwartier makkelijker is dan een uur?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Yara

Bericht door Yara »

En ik zou overwegen wat je in het kotertjetopic zei over wekelijks gaan verzenden per direct in te laten gaan. Het zou schelen om die rust te creëren en zo gek is dat niet zo ver in je zwangerschap. Als je zou werken zou je ook bijna met verlof gaan.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

Kan kotertje niet een nachtje bij opa en/ of oma logeren, een tante, een vriendin zodat je zelf een dag energie op kan doen?
JJV

Bericht door JJV »

... en er ligt weer iemand voor een trein.
Zou prorail pepernoten gestrooid hebben ofzo?
~\v/~
Pluu

Bericht door Pluu »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

En nu blijkt er een miscommunicatie, ze zat op een andere locatie, zelfde straat maar 100m verderop (op zich nog dichterbij voor mij ook), dus 20 minuten voor niets in de wachtkamer van de fysio gezeten.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Dat was dus precies in de tijd dat Kotertje naar de peuterspeelzaal is, dus ik heb voor die fysio de enige anderhalf kindvrije uurtjes vandaag opgeofferd. En nu dus niet even kunnen uitrusten én geen fysio gehad. Over een kwartiertje moet ik Kotertje weer ophalen. En nu heb ik morgen die afspraak, mét een kind mee (great, lekker relaxt fysiotherapie), en dus weer een vollere dag morgen.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik ben zoooooooo moe! Vannacht ook slecht geslapen vanwege pijn in mijn handen (vochtophoping, is erger zodra ik ga liggen, gaat dan pijn doen).

Yara

Bericht door Yara »

Knuffel! Wat balen zo! Kan je in het weekend Kotertje aan Guilty overlaten zodat jij meer rust krijgt en even bij kunt komen voor de komende week? En kan je buurvrouw (oid) niet even oppassen tijdens fysio? (ik probeer mee te denken, misschien heb je er iets aan, en zo niet negeer het vooral)
kitten

Bericht door kitten »

Als we niet middenin een verhuizing zaten, zou ik komen oppassen. :( Ik voel zo met je mee.
Yara

Bericht door Yara »

Ik zat ook al te kijken hoe druk ik het volgende week heb. Ik zit alleen met een baby die best gevoelig is voor vaste slaapjes en vooral ook rustige slaapplek en dan is eind reizen met ov best lastig (en ik heb de auto waarschijnlijk niet).
Pluu

Bericht door Pluu »

Het weekend is Next, wat ik ga afzeggen als ik me zo blijf voelen. Maar hadden al wel de oppas geregeld, en, en, en, waarschijnlijk laatste feestje voor geboorte dat nog doenbaar is. Andere leuke feestjes = langere en moeilijkere reistijd, dus helemáál niet meer do-able zonder auto. Maar als Next nu was dan zou ik niet twijfelen en afzeggen.

Dak verdenkt mijn lichaam ervan dat het zich niets van de zwangerschap aan trekt, en dat ik gewoon standaard elke maand PMS heb. Hij vindt dat hij dat aan mijn gedrag/humeur kan merken. Ik ben sceptisch, want hij trekt de PMS-kaart ietsje te regelmatig als híj onredelijk is, dan denkt hij standaard dat ik vast PMS moet hebben :clown:. Maar ik hoop dat hij gelijk heeft, want dan zou dit dodelijk vermoeide gevoel weer een beetje weg moeten trekken, en de pijn in mijn handen ws. ook want ook vochtophoping is altijd erger rond PMS. Hoop daar echt op!

@Yara en Kitten: is lief, maar ik denk niet erg nuttig, zelfs al zouden jullie het wel kunnen regelen. Vrijdag is Kotertje naar de kinderopvang, en zaterdag is het weekend en daarna heeft dak 3 weken vakantie, dus nu hoef ik nog maar 2 dagen mijn vermoeidheid, Kotertje en webshop zien te combineren zonder gek te worden. Daarna heb ik plenty hulp bij factor Kotertje. De overige factoren kan helaas niemand bij helpen, als ik de webshop niet trek moet ik mijn levertijden aanpassen en dingen als slecht slapen/weinig energie/GEDOE-NOT-OTHERWISE-SPECIFIED (zoals kapotte magnetrons) daar gaat helaas niemand me bij kunnen helpen.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Knuff Pluu!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Bah, Toran heeft een auto ongeluk gehad in de buurt van Den Bosch, als het goed is niets ernstigs maar wel met de ambulance afgevoerd dus nu onderweg naar het ziekenhuis daar. Gelukkig rijdt pappa met me mee want ben behoorlijk geschrokken. Hij moest uitwijken voor een tegenligger en is in een slip geraakt en in de sloot gekomen. Er worden nu foto's gemaakt en hij ligt ter controle aan apparatuur. Ik vind het eng :(
Plaats reactie