Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
FUCK!
Ik heb, na mijn verhuizing, mijn loonsverhoging waarschijnlijk niet goed doorgegeven aan de belastingdienst, of gewoon een verkeerde berekening gemaakt, waardoor ik nu vermoedelijk tussen de 1000 en 1500 euro aan toeslagen moet terugbetalen. Klotezooi!
Ik heb, na mijn verhuizing, mijn loonsverhoging waarschijnlijk niet goed doorgegeven aan de belastingdienst, of gewoon een verkeerde berekening gemaakt, waardoor ik nu vermoedelijk tussen de 1000 en 1500 euro aan toeslagen moet terugbetalen. Klotezooi!
- eireann
- Site Admin
Niet tof faery... balen
Is er kans dat deze berekening niet klopt?

**Self Rescuing Princess**
Dit is vanaf m'n jaaropgave, dus ehm... nee. Ik vermoed dat ik m'n vakantiegeld eerder niet had meegeteld ofzo.
- eireann
- Site Admin
balen.... hopelijk hebben ze een schappelijke terugbetaal mogelijkheid.... 

Ik heb ook zoiets aan de hand gehad. Teveel ontvangen toeslagen. Gelijk bezwaarschriften ingediend, maar het mocht niet baten.
Enige winstpunt was tijd rekken, meer niet helaas. Het ten onrechte ontvangen bedrag diende in 1x terug betaald te worden.
In termijnen betalen is een geboden optie, maar daar komt wel rente bovenop.
Enige winstpunt was tijd rekken, meer niet helaas. Het ten onrechte ontvangen bedrag diende in 1x terug betaald te worden.
In termijnen betalen is een geboden optie, maar daar komt wel rente bovenop.
- Mack
Willen jullie even voor ons duimen?
Afgelopen vrijdag liet de CVT (automatische versnellingsbak) van ons koekblikje het afweten. Het eerste oordeel van de garage was: revisie, maar dat is veel te duur.
Nu gaan ze kijken of het misschien alleen de hydrauliek is. Dat is (financieel) nog behapbaar.
Ik wil dat groene gevaar nog niet kwijt...
Afgelopen vrijdag liet de CVT (automatische versnellingsbak) van ons koekblikje het afweten. Het eerste oordeel van de garage was: revisie, maar dat is veel te duur.
Nu gaan ze kijken of het misschien alleen de hydrauliek is. Dat is (financieel) nog behapbaar.
Ik wil dat groene gevaar nog niet kwijt...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
Amai!
*duimt keihard voor het groene monstertje!!!*

- eireann
- Site Admin
Ik duim mack! Mag ik vragen hoe het met jouw gezondheid Is?
- Peter^
- Contacteer:
Wat een gedonder met die auto, wat vervelend. Succes.
Geniet van de positieve momenten.
Ik duim voor een goedkope oplossing. Reparaties aan vervoersmiddelen die veel geld kosten zijn stom
- skaoot
Ik duim mee.
Faery, dat is balen! Ter info: ik heb een keer bijna 900 euro terug moeten betalen, en dat kon in termijnen over twee jaar (geen keus in qua hoeveel termijnen, maar allang blij dat het niet in een keer moest).
Faery, dat is balen! Ter info: ik heb een keer bijna 900 euro terug moeten betalen, en dat kon in termijnen over twee jaar (geen keus in qua hoeveel termijnen, maar allang blij dat het niet in een keer moest).
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- phedre
- Contacteer:
ik heb ook wel aanslagen gehad die ik in termijnen terugbetaalde, maar daar werd alleen een maximum aantal termijnen met minimum bedrag gegeven, als ik per termijn meer wilde betalen, ook al was dat een wisselend bedrag, kon dat en werden aantal termijnen gewoon minder. Weet alleen niet meer of dat om toeslagen ging of ib/pvv aanslagen ging. (misschien dat shareen hier meer over kan vertellen?)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- JerryM
Zie dit topic
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- cinderella
Dat gaat toch over vooruitbetalen gedurende het lopende jaar? Ik had begrepen dat de vraag juist ging over verrrekeningen over het afgelopen jaar.
toen doet er nu niet meer toe