ik mijn eerste tattoo laten zetten toen ik 16 was op mijn rechter bovenarm een bloedend hartje met een roos er door heen gestoken, bij tatoo peet.
maar jaren later waren de kleuren vervaagd en heb ik hem elders( de maker leeft immers niet meer) opnieuw laten inkleuren.
opzich was dat wel mooi geworden maar je ziet toch wel duidelijk verschil in de dikte van de lijnen.
die oude heeft best nog dikke lijnen( is dan ook 21 jaar geleden gezet)en die zijn zeg maar wat uitgelopen, en het opnieuw zetten heeft dat niet weg kunnen halen.
en het liefste zou ik daar nu wat anders over heen laten zetten, maar sja het bergje geld mist nog ff want ik wil dan idd een mouwtje.
het liefst verbonden met de tat op mijn rechterschouderblad, het hoofd van een eenhoorn, wat ik ooit kado kreeg van een goede vriendin.
( ook bij tatto peet maar dan door een ander gezet)
zo'n 8a9 jaar geleden heb ik mijn derde een grote tatoo laten zetten op mijn rechter kuit.
( in een goede shop in almere was dat die was een heel stuk goedkoper dan hier in adam)
een slang die een zwarte panter omcirckelt met een bloem erbij.
en dat was echt de pijnlijkste van allemaal, want op me bovenarm deed wel zeer maar al veel minder zeer dan op het schouderblad ( is ook dicht op het bot)
dus ik dacht met me kuit zal het wel meevallen nou mooi not!
want het uiteinde van de staart van de slang is vlak boven mijn enkel en damn dat voeld daar echt niet fijn.
gelukkig begonnen ze ook met het pijnlijkste deel zodat ik de rest van de tijd zo'n 3 en half uur het mindere pijnlijke deel had.
was opzich wel funny want dat stukje staart stond er op en ik had zoiets van ja nokken maar!
maar sja staat ook zo lullig he, alleen een stukkie staart dus uiteraard toch af laten maken.
maar de ergste pijn had ik aan mijn kuit de dag erna :S
want je smeert je tattoo wel goed in voor het slapen gaan( werd toen nog vaseline of uierzalf aangeraden ipv calendula wat veel sneller intrekt)
maar die zooi eindigt aan je lakens en je tatoo staat droog en opzich doet dat geen pijn, tot dat je dus uit je bed opstaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
damn dat deed me pijn zeg!!!!!! want een tatoo kan je vergelijken met een schaafwond qua gevoel en je kuit is een nogal bewegend deel dus ook de huid.
dus toen ik opstond kreeg ik het gevoel of men een giga grote schaafwond even lekker open trok, en heb me zo weer op bed laten vallen en had toen wel de gedachte: "damn wat heb ik gedaan" maar spijt heb ik van geen mijn tatoo's.
alleen is die enne op mijn schouder gewoon niet meer mooi en die wil ik dus wel veranderen.
p.s de prijzen van tatoo's rijzen tegenwoordig zo heftig de pan uit het is gewoon niet leuk meer.
die eerste op mijn rechterschouder koste toen 60 gulden en toen ik hem opnieuw liet inkleuren was dat dus gewoon 200euro!!!
snap best dat dingen duurder worden in de loop der jaren maar zoveel verschil is gewoon niet leuk meer.
Yay! Net bij Dermadonna Custom Tattoo op de Kloveniersburgwal in Amsterdam (ff reclame maken hoor ) langsgeweest. Het is tijd voor een chestpiece! Het wordt een feniks, vleugels wijd, flink oldschool, en alleen in zwart, geen kleuren. En goed groot, van schouder tot schouder. Qua stijl een beetje als wat deze meneer op z'n nek heeft (kudos voor wie weet wie het is ).
Over twee weken hoor ik meer. Hm, ik sta nu al te stuiteren. :smiley_panic:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
En zoals lang geleden beloofd hier dan ook een plaatje van de tattoo die ik eergister door Christian heb laten zetten. Hij werkt nog tot november bij Dermadonna in Amsterdam (Kloveniersburgwal, vlak bij de Nieuwmarkt) en ik kan hem van harte aanbevelen.
Het is mijn eerste tattoo, deed best flink wat pijn en heelt prima!
Jaaa doen! Goddamn en no way dat ik zo snel al kan bedenken wat ik verder nog wil.. naja.. dan maar richting Canada tegen die tijd.. heh.. of het aan Rosanna toevertrouwen Chris is echt zo'n supergast, ook gewoon qua hoe hij doet enzo. Ben ZO blij dat ik het niet door Icon heb laten doen (die eikel bij Classic Ink & Mods). Het eerste wat hij zei toen hij het logo zag of ik het wel zeker wist omdat het zo simpel was maar dat hij er misschien nog wel wat van kon maken door shading toe te voegen....
Maken we er een roadtrip van! Laten inkten in waar Chris dan zit, en dan met de camper of de bus ofzo van dorp naar dorp. Plak ik er nog een weekendje bij m'n oom en tante in Vancouver Island achter aan, kan ik ook niet meer stuk bij de familie!