Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door juffie »

Heel herkenbaar skaoot, reken maar op veel bankslaapjes en veel draaien in bed de eerste weken.
Hihi, toen ik net een week bezig was, was ik als een blok in slaap gevallen op de bank. En toen ik wakker werd en naar buiten keek, schrok ik me rot! Het was al over 8en, ik had de hele nacht op de bank gelegen en kwam nu te laat. Paniek paniek!
Gauw in de auto, en de snelweg op. Toen zag ik het dashboard. 11 september. Huh? Das raar, vandaag met de kids over 9/11 gehad. Ernaast de klok. 20:11.
Fuckinghell, het was gewoon nog avond! Maar ik had zó vast geslapen dat ik ervan overtuigd was dat ik een hele nacht op de bank had gelegen...

Marr weer van de snelweg af en binnendoor terug naar huis. Tijdje nodig gehad om weer adrenalinetechnisch Tot rust te komen... ;)
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Yup, same here skaoot! Ik sliep vorig jaar aan 't begin zelfs nog heel slecht, terwijl dat niet eens m'n eerste jaar frequent lesgeven was, alleen m'n eerste jaar echt zelf lesgeven. Wat voor mij hielp: Schrijf het allemaal op. Alles wat in je hoofd zit, al je gedachten/gevoelens over hoe die les ging, wat er ook door je hoofd spookt, schrijf het op. Heel cliché, maar het hielp mij wel om het uit mijn hoofd te zetten. En na zo'n eerste dag zit je natuurlijk compleet over the top met prikkels, dus gaat je hoofd daardoor ook niet kalmeren waarschijnlijk, maar later kan opschrijven wel helpen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja ik wilde ook dingen opschrijven, maar in trein met mam aan het bellen, en toen thuis PTA ombouwen enzo, en toen sushi (dat was even hele fijne afleiding en ei kwijt kunnen, ook nodig) en toen thuis katten even aandacht, douchen en ik viel om. Maar vandaag al wat dingetjes opgeschreven, en morgen in de trein ga ik meer opschrijven heb ik me voorgenomen.
Maar yay voor dat jullie het herkennen :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
colet

Bericht door colet »

Bikkelt* Net mensen opgehaald van Schiphol en thuisgebracht. Nu zelf klaarwakker :(
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wegens herrie, schreeuwen, keiharde muziek om 1 uur bij overburen aangebeld. Toen werd het stil. Om 2 uur begonnen ze met petflessen door het huis te gooien en te juichen en te schreeuwen. Toen is mijn buurvrouw bij ze aan de deur geweest. Ook weer stiller, maar ik kom nu niet in slaap.
Geniet van de positieve momenten.
nijntje

Bericht door nijntje »

Spontaan wakker zonder reden *mopper*
skaoot

Bericht door skaoot »

Werd wakker met een helder moment (zie ranttopic) ze hebben me echt een kutstreek geleverd. En nu ben ik boos en wakker.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
leonietje

Bericht door leonietje »

Wel gezopen met Heerscher in de feesttent en een boerenfeest in de polder en toen juffie gebeld want dat had ze vorige week gevraagd... Was ze niet zo heel blij mee maar ze vond ons nog wel lieffff yay
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Ik vind juffie ook lief
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
chell

Bericht door chell »

Vliegtuig om 7.15 dus opstaan... *gaap*
remie

Bericht door remie »

Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden! (jeuj!! nu ben ik een keer een bikkel ^^)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

*zwaait naar andere wakkeren*
MILF :grin_ani:
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik kom me ff hier melden pheestje was tof!
kitten

Bericht door kitten »

Haaaaai
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

5:58 zegt mijn klok hier.. Krap een half uur thuis, nja, laat ik maar eens mijn bed induiken..
Plaats reactie