Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Nijntje

Re: Vrolijk!

Bericht door Nijntje »

Fijne verrassingen zijn fijn Daantje
kitten

Bericht door kitten »

Ik word ook blij van Perman + vrouw op Heerschappij! Er komen zoveel leuke mensen! :static:

Wat voor eentje is het geworden, Shareen?
chell

Bericht door chell »

Het is echt te burgerlijk voor woorden, maar ik ben er tóch vrolijk om: nieuwe wasdroger besteld! :static: De oude doet het nog wel, maar maakt superveel herrie en begint ook steeds meer rare geluiden te maken. Plus dat alles snikheet wordt (leuk joh in de zomer, als het toch al snikheet wordt op zolder) en het nog een ouderwetse energieslurpende condensdroger is (en we drogen bijna alles in de droger). Nu dus een A++ warmtepompdroger besteld :static:

En nog een mazzeltje ook. Ik bestelde hem eigenlijk zonder nadenken bij Coolblue, want had al eens naar de prijzen gekeken en die zijn overal ongeveer hetzelfde. Coolblue levert snel en goed, dus makkelijke keuze.
Kwam ik er daarna achter dat de Wehkamp een Koningsdag actie had en die droger daar 76 euro goedkoper was. Gisteravond heel snel Coolblue laten annuleren en alsnog nét op tijd via Wehkamp besteld (om 23.58 ofzo). Was benieuwd of de prijs daar nu vanmorgen echt weer hoger zou zijn en inderdaad, nu issie daar zelfs een paar euro duurder dan bij Coolblue. Gelukje!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Maakt niet uit WAAROM je blij bent, ALS je maar blij bent :)
**Self Rescuing Princess**
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Yay, vrolijk! Gisteren diplomauitreiking gehad op de uni en daarmee echt heel heus officieel klaar, dus nu zit ik een beetje verdwaasd naar m'n diploma te kijken en me te beseffen dat het echt klaar is! I did the thing! :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Gefeliciteerd!!!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Goed gedaan Sabrina! Stelletje knappe knoppen hier!
Mack

Bericht door Mack »

Gister was mijn neef op bezoek en die had de stamboom van de familie meegenomen. Nu rustig aan het doorspitten. :D
Wel raar, 6 eeuwen in het verleden kijken. Ik kan mij gewoon te weinig voorstellen hoe mensen toen echt leefden. Er zijn natuurlijk wel veel verhalen ...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@Sabrina: Gefeliciteerd! @Mack: bijzonder zeg, 6 eeuwen terug.
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Bericht door kitten »

Zojuist 7 hoodies besteld voor ons. Knalgroen, zodat we elkaar in een pretpark makkelijk snel kunnen vinden. En gewoon omdat het leuk is om als gezin matching truien te dragen, haha! :mrgreen:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Dankjewel voor de felicitaties! En matchende truien zijn awesome @kitten, zeker als ze felgekleurd zijn. :D
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Niet zo vrolijk: autootje was op. Wel vrolijk: vandaag de goeie occasion gevonden als vervanging en de oude ingeruild! Hij zou ook nog zuiniger moeten zijn. :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat is snel geregeld Ravelijne!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oude autootje begon al een tijdje geleden met aftakelen. Ik hou al een paar maanden de tweedehandsautos in de gaten. Dus stiekem niet helemaal plotseling.

Deze kwam gisteren ineens bovendrijven (hij was kennelijk net ik prijs verlaagd, kwam ik bij de dealer achter) en toen ben ik er wel snel bovenopgesprongen. Vrijdag moet ik naar Den Haag op en neer (en dat de sleutel afbrak in het slot voelde ook wel een beetje als een voorteken) dus de timing is wel goed om weer een autootje te hebben waarbij je niet bang hoeft te zijn dat hij er ineens mee ophoudt. Rijdt relaxter, kan ik nu al uit ervaring zeggen. ;)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Impromptu minimeet met Chell en partner. Ze hebben een heeeeeel lekker Ramen restaurantje daar. Volgens mij moet ik binnenkort nog eens in de buurt zijn. :hypocrite:

Vanmiddag ook nog naar de kunsthal geweest met een fijne expositie over hyperrealisme. Nog wat getekend bij het Boymans. Zelfs de tandarts vanmorgen viel mee.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie