Vrolijk!
-
Re: Vrolijk!
Was leuk Daantje! Ik hou van spontane meets! En het was helemaal niet vervelend om voor de 2e keer deze week daar te eten 

- Ravelijne
Me laten overhalen om last minute toch naar QueerMinded te gaan was een erg goed idee. Weer thuis & heel happy. 

- pluis
Ik heb kaartjes voor Hedwig and the Angry Inch. Zoveel zin in!
- eireann
- Site Admin
Nooit van gehoord
veel plezier! (Heb je ook al voortgang in het huis?

**Self Rescuing Princess**
- pluis
https://en.wikipedia.org/wiki/Hedwig_an ... _(musical)
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik de omgang met een aantal verschillende LGBTaspecten nogal 'van dik hout zaagt met planken' vindt, en dat de een en ander anno 2017 al behoorlijk gedateerd vindt, maar volgens mij is het een fantastische show en bij de filmversie heb ik al eens tranen met tuiten gehuild, dus nu er dan grote productie op tour is ga ik het stuk toch live kijken.
Het huis blijft spannend - de bank gaat maar moeizaam voort met het afgeven van een hypotheekofferte (krijg je ervan als je in het buitenland woont - dan doen ze graag extra moeilijk) en we hebben inmiddels het voorbehoud verlengd. Hopelijk kunnen we het binnen die tijd regelen, en hoeven we niet nog een keer verlenging aan te vragen. Met een week of twee moet alles duidelijk zijn.
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik de omgang met een aantal verschillende LGBTaspecten nogal 'van dik hout zaagt met planken' vindt, en dat de een en ander anno 2017 al behoorlijk gedateerd vindt, maar volgens mij is het een fantastische show en bij de filmversie heb ik al eens tranen met tuiten gehuild, dus nu er dan grote productie op tour is ga ik het stuk toch live kijken.
Het huis blijft spannend - de bank gaat maar moeizaam voort met het afgeven van een hypotheekofferte (krijg je ervan als je in het buitenland woont - dan doen ze graag extra moeilijk) en we hebben inmiddels het voorbehoud verlengd. Hopelijk kunnen we het binnen die tijd regelen, en hoeven we niet nog een keer verlenging aan te vragen. Met een week of twee moet alles duidelijk zijn.
- Ravelijne
Yay Hedwig! Dijk van een film, inderdaad. Succes met de bank en de extra complicaties.
- cinderella
Succes Pluis. Wij hebben destijds het voorbehoud met in totaal een week of 6 moeten verlengen als het niet langer was. Hopelijk gaat het bij jullie sneller.
toen doet er nu niet meer toe
- Ravelijne
Ik was nog nooit op de KWS geweest, maar dat is echt een superleuk event! Groter dan ik had verwacht. Zoenen met een leuk meisje daar was ook niet verkeerd. 

- isara
Ik geloof dat ik onderhand wel weet met wie jij appt/zoent, niet verkeerd inderdaad 

- Daantje
- Contacteer:
De Canalpride doorbrengen op de meerminners polyboot was echt supertof. *stuiter*
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- pluis
Oeh, dat klinkt leuk 
Hier was het vandaag tijd voor AwesomeCon. Ook tof.

Hier was het vandaag tijd voor AwesomeCon. Ook tof.
- Yara
Hier vrolijk want gisteren dagje weg geweest met Nouska. Dingen even uitgepraat zonder heel heftig gedoe, eindelijk mooie nieuwe lingerie gekocht, lekker pinchos gegeten en later in de mist middag bij de cookie dough bar. Dat had ik echt even nodig. Tijd voor mezelf zonder kindjes. 

Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- thaliya
Wat fijn, Yara!
En ook leuk om de andere blije berichtjes te lezen
En ook leuk om de andere blije berichtjes te lezen

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
-
Héle dag in het park gelegen met mijn beste vriend die ik al veeeel te lang niet gezien had. Rond etenstijd schoven zijn vriendin en mijn lief ook aan en hebben we Deliveroo pizza laten bezorgen
Echt een ultieme zomerdag <3

- eireann
- Site Admin