Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Hey Yara, als je blog lekker loopt, ik kan wat exposure wel gebruiken! :D We hebben een redelijke overlap in doelgroep.
Yara

Bericht door Yara »

kitten schreef:Hey Yara, als je blog lekker loopt, ik kan wat exposure wel gebruiken! :D We hebben een redelijke overlap in doelgroep.
Ik heb nu al een paar samenwerkingen gepland, maar ik overleg graag met je! Leuk!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Haha ws-commune in actie.

Ik ben in Turijn voor een workshop van Naka Akira (denk wel de nr. 1 rigger uit Japan) en ik heb echt de tijd van mijn leven. Alle suspensions lukken wonderlijk genoeg, Italiaans eten is echt de bomb, ik sta leuk op de foto... Alles gaat gewoon goed! Ik wil nooit meer naar huis.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Dat klinkt super fijn!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Turijn is zo mooi en fijn! Fijn dat je daar zo’n fijne tijd hebt. :)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat tof Voleuse. Gelukkig kan je ook op andere plaatsen dan thuis je favo ws forum bekijken ;-)
Geniet van de positieve momenten.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Woohoo, begonnen als 56e op de wachtlijst, en gisteravond bericht dat we toch naar Unbound kunnen. Ik wilde graag een keer omdat ik van iedereen hoor dat het zo tof is, maar ik was het vergeten en toen was ik tien minuten te laat met aanmelden en toen zat het al vol. Zarath deed het alsnog, wat ik lief vond maar symbolisch achtten, want 56e, ik bedoel, come on. En nou kunnen we toch. :)

Vraag ik me wel af hoe er ruim 50 tussenuit zijn gevallen... En griepepidemie die ik niet mee heb gekregen of zo?
chell

Bericht door chell »

Tof!
Ik wilde ook zoooo graag, maar was te laat met aanmelden. Helaas stond ik écht te ver op de wachtlijst (74e oorspronkelijk, ik sta nu 19e... )

Ik denk trouwens dat er zoveel afgevallen zijn van de wachtlijst zelf, niet zozeer van de definitief aangemelde mensen. Mensen die een wachtlijstplek krijgen, gaan vaak toch andere plannen maken, zeker een dag van te voren.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ja, denk ik ook. Ergens eerder kregen we al het berichtje dat we 15e & 16e waren. Maar toch: genoeg mensen eraf dat er minimaal 2 mensen bij komen en dan ruim 50 mensen die niet toch besluiten naar Unbound te gaan. Bij 56e geef ik mezelf normaliter echt weinig kans nog aan bod te komen. :D

Zo lastig met van die feestjes die zo snel uitverkocht zijn, altijd...
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik denk zeker met zo'n feestje waar het lastig is om een plek te krijgen en je een maand van te voren al moet reserveren, dat veel mensen ook gewoon voor de zekerheid vast reserveren/op de wachtlijst gaan.
En als je nummer zoveel op de wachtlijst bent, ga je er idd ook niet meer vanuit dat je nog kan komen, dus maak je toch vaak al vast andere plannen.
kitten

Bericht door kitten »

Ik vind het systeem gewoon onverstandig van de organisatie. Mensen reserveren niet, ze nemen een optie. Eerst de plek vastleggen en dan pas kijken of je echt kunt en wil. Dat had TKP ook. In een paar minuten compleet "uitverkocht' en in de week voor het daadwerkelijke feest een stormvloed aan afzeggingen en in no time de wachtlijst leeg. Misschien zou het schelen als ze bijvoorbeeld zouden werken met tickets à 1,- reserveringskosten. Dat zou mensen wellicht toch net meer drempel geven om niet lichtzinnig te reserveren.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Eens, hoewel het hier lastig is te realiseren omdat er cash betaald wordt bij aankomst. Al denk ik dat het in dit geval inderdaad een paar uitvallers op het laatste moment waren waardoor alle tussenliggende wachtlijst mensen al iets anders hadden. Ik had eigenlijk ook zoiets van ‘ik heb me nu al ingesteld op een rustig weekend nuttige dingen doen’ met plannen om vanalles gedaan te krijgen, maar Zarath zei dat ik me niet aan moest stellen. :D

Het was een superfijn feestje en ik heb fijn gespeeld ook nog. :)

Edit: welk feestje is TKP eigenlijk? Ik heb even een glitch in mijn afkortingen module, geloof ik. Oh, Tilburg Kinkt Party?
kitten

Bericht door kitten »

Tilburg inderdaad. Bestaat al jaren niet meer. :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja bij D's United hebben we dat ook een hele tijd gehad. Vol binnen een paar minuten, met mega wachtlijst. En dan op de dag van het feest nog 5 plekken over hebben.
Sinds we geen tijd meer geven vanaf wanneer je je kan aanmelden is dat niet meer. Denk dat je ook gewoon een soort wedstrijd gevoel creëert als je zegt je kan je vanaf die datum zo laat aanmelden, wees er snel bij want het zit super snel vol!!
chell

Bericht door chell »

Unbound was nu ook in 1,5 minuut vol... En dan dus idd een mega wachtlijst die uiteindelijk nog bijna leegraakt. En de volgende keer zal het nóg sneller vol zijn...

Volgens mij is het voor niemand fijn want het kost de organisatie ook nog eens een hoop extra werk denk ik, al die afzeggingen en opvullen van die plekken.

Ik stond uiteindelijk 17e op de wachtlijst en ik begon op plek 76 of 74.
Plaats reactie