Dominanten en orale seks

Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Dominanten en orale seks

Bericht door Sabrina »

In het topic over beffen tijdens de menstruatie zei fantashe het volgende:
fantashe schreef:Eh... nee!
Ik vind beffen ook alleen maar prima bij vanilla seks...
Een beffende Dom... kweenie... ik voel me er altijd erg ongemakkelijk onder.
Het is iets wat ik al vaker gehoord heb, maar ik vroeg me toch af hoe anderen hierover denken. Een Dominant die zijn/haar sub beft of pijpt, kan dat? Doet het af aan de Dominantie, of kan het prima?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
fantashe

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door fantashe »

Het zit ook tussen de oren hoor. Het beeld van een Dom, geknield tussen mijn benen... brr...
Andere houding kan ik er al minder moeite mee hebben. En ook een opmerking als: "Het interesseert me geen moer, wat jij er van vindt. Als IK het leuk vind, dan doe ik het. Punt!" helpt wel. Maar toch... Op de een of andere manier vind ik het 'lastig', voelt het niet lekker.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Sabrina »

Nou ja, ik kan zelf natuurlijk ook niet achterblijven. Ik heb geen problemen ermee om me te laten beffen door Romanticide, hij wordt er écht niet minder Dominant door. Sadist als ie is, lukt 't hem om daar zelfs een hel van te maken soms :mrgreen:. En sowieso, waarom zou een Dominant zijn sub niet mogen verwennen? Ik vind dat absoluut geen probleem, als Romanticide vindt dat ik het verdien om verwend te worden, wie ben ik dan om hem tegen te houden?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Mr.Castor

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Mr.Castor »

Ik persoonlijk vind het ook geen probleem.
Als ik bef en ik ben in een plaagbui dan zie ik ze graag kronkelen en hoor ik ze met plezier smeken om een kleine pauze omdat ze het genot even niet aankunnen. ;)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door juffie »

Ik ben als sub geregeld gebeft door mijn D. Ik vond het juist heerlijk als hij dat deed. Het voelde ook als een stukje 'waardering' na het doorstane geweld. :)

Zeker als je vastligt en je wordt onverwacht ineens gebeft (wat CraZaay me een keer flikte) dan vlieg je zowat tegen het plafond. Als hij dan je plekjes goed weet en je mag niet klaar komen dan kan het een ware marteling worden. (Voor mij werkt een KKV niet zo goed, ik kan toch alleen maar klaarkomen door een ander als ik mezelf uitermate concentreer.) Zeker als je je sub naar de randjes weet te jagen en dan stopt..
Het is voor mij ook iets van: Je ligt daar en HIJ bepaalt wat er met jouw lichaam gebeurt. Dus ook of hij je neukt, vingert, of beft - wanneer het HEM uitkomt.

Het ligt natuurlijk ook aan de intentie die je hebt als D (wil je als D dat je sub vooral incasseert voor JOU, of speel je als D ook gericht op het genot / plezier van je sub), maar ik hoor en lees ook van veel Dominanten dat ze uiteindelijk ook spelen op het genot van het subje en genieten van de gezichtsuitdrukkingen die bij deze vormen van verwennerij horen.

Voor mij doet orale bevrediging niets af aan Dominantie.
MILF :grin_ani:
Lucifer Morningstar

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Lucifer Morningstar »

Ik heb dat nooit zo begrepen. Als ik haar pijn geef is dat prima, maar als ik haar genot geef niet? Ik maak er trouwens ook nog misbruik van. Orale seks is prima tegen haar te gebruiken. Af en toe even mijn tanden ergens in zetten bijvoorbeeld. Of op precies het verkeerde (of juist goede) moment ophouden. Haar net niet laten klaarkomen. Of juist laten klaarkomen en nog een paar minuutjes doorgaan terwijl het al overgevoelig is. Ik vermaak me er prima mee. Ow en het 'gewoon' op een lieve lekkere manier doen hou ik ook wel van. ;)
JannaGrace

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door JannaGrace »

Ik kan me goed voorstellen wat fantashe zegt, al ben ik nog nooit gebeft in spel.
Zarath

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Zarath »

Beffen is één van mijn grote liefhebberijen en *dus* doe ik dat ook als Dominant bij een sub. Dat maakt me ook bijzonder weinig uit. Ik vind beffen ook helemaal niet per sé onderdanig. Het hangt allemaal erg af van de sfeer waarin je iets doet. Pijpen vind ik ook niet per sé onderdanig. Zowel pijpen als beffen kun je heel erg vanuit een dienende houding doen. Maar ook heel erg vanuit een houding van genot schenken en daarvan genieten. Ofwel vanuit een controle-idee, dat je het genot van de ander stuurt met je lippen en tong.

In elk geval vind ik het daarnaast gewoon een erg lekker gevoel, een lekkere smaak, een lekkere geur en gewoon erg geil om te doen.
fantashe

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door fantashe »

Zeg ik hele verkeerde dingen als ik zeg dat het voor mijn gevoel een beetje hetzelfde idee is als dat een Domina zich op z'n hondjes laat neuken? Het heeft dus puur met het 'visuele' plaatje te maken.
JannaGrace

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door JannaGrace »

Nee, fantashe... Ik vind dat ook. :) Dat zou ik als Domina niet doen... Puur uit het visuele aspect.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door juffie »

En als die Domina dat nou toevallig het ALLERlekkerste standje vindt? En ze geeft haar sub de opdracht haar zo te neuken omdat ZIJ het zo lekker vindt?
MILF :grin_ani:
Wever

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Wever »

fantashe schreef:Het zit ook tussen de oren hoor. Het beeld van een Dom, geknield tussen mijn benen... brr...
Andere houding kan ik er al minder moeite mee hebben.
*bindt fantashe aan d'r enkels ondersteboven aan een Andreaskruis*

Ziezo...voel je je nog altijd ongemakkelijk bij het beeld dat een Dom tussen je benen staat te lebberen? :hypocrite:



*vraagt zich of er Doms zijn die zich verstoppen als ze hun schoenen aantrekken...ze moeten immers vermijden dat hun sub hen in een knielende positie zou kunnen aantreffen*
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door kitten »

grinnnn, ik doe beiden! Laat me beffen in subrol en laat me neuken zoals *ik* dat lekker vind als ik de baas ben.

Vroeger niet, toen dacht ik ook dat een beffende D niet kon. Vreselijk zeg! Maar tegenwoordig ben ik daar overheen en kan ik me heerlijk laten gaan en de geile slet zijn die hij tenslotte wil zien, ja toch? :icon_biggrin:
Mr.Castor

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Mr.Castor »

kitten schreef:Vroeger niet, toen dacht ik ook dat een beffende D niet kon. Vreselijk zeg! Maar tegenwoordig ben ik daar overheen en kan ik me heerlijk laten gaan en de geile slet zijn die hij tenslotte wil zien, ja toch? :icon_biggrin:
Veel beter had ik het niet kunnen verwoorden. :)
Zarath

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Zarath »

Goed voorbeeld juffie Wat je in een bepaalde handeling ziet is ook maar wat je er in *wil* zien lijkt me. Dus als je heel erg veel belang hecht aan hoe 'het plaatje eruit ziet' en bovendien bepaalde plaatjes nog eens per sé bij dominant of onderdanig wilt indelen ... ok, prima, laat je dan niet likken of op zijn hondjes neuken.
Maar wie heeft verzonnen dat 'op zijn hondjes geneukt worden' bij uitstek onderdanig zou zijn? Dat hoeft helemaal zo niet te zijn lijkt mij. Evenals dat als een persoon op 'lagere hoogte' zit of ligt tijdens beffen dat dit dan onderdanig zou zijn. Ik hou zelf bijvoorbeeld ook redelijk van anale stimulatie en als ik erg opgewonden ben ook wel van licht geknepen worden in mijn ballen. Daar word ik extra opgewonden van en dat laat ik dan ook graag door een sub bij me doen. Of dat nu door sommigen als onderdanig wordt gezien of niet. Het gaat erom wat ik er zelf bij voel.
Gesloten