huishoud/masseer service aangeboden

Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 325
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door kitten »

vernederen is een o.a.
elise

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door elise »

Voor mij is ook wel het bedrag bepalend.

Ik bedoel, voor 10 euro per uur huishoudelijk werk doen? Damm, daar kom ik ook wel een middagje voor hoor, da's gewoon leuk verdienen, zeker als 't zwart is.
10 Euro was het minimum loon voor een schoonmaker in 2008
FNV Bondgenoten 29-01-2008 schreef:FNV Bondgenoten heeft dinsdag een akkoord bereikt met de werkgevers in de schoonmaak OSB over een nieuwe cao. Schoonmakers krijgen een minimumuurloon van 10 euro bruto.

Dit jaar krijgen de schoonmakers met een langer dienstverband 10 euro, volgend jaar iedereen.
Ik vind dat meer een baan dan een vernedering eerlijk gezegt.

Bij een tientje voor een hele dag soppen en poetsen zou ik denken: ah die D probeert zijn/haar sub te vernederen.
(en dan wel echt schoonmaken en niet zodat ik het de hele tijd zou moeten controleren met een zweepje in de hand enzo, want dan zou ík betaald moeten krijgen :icon_biggrin: )
fantashe

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door fantashe »

Nee... 50 euro voor masseren dan... pfffff
Yelte

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door Yelte »

Ja idd elise, de genoemde bedragen zijn behoorlijk marktconform, daar is niets vernederends aan.
En ook gezien de te koop staande zwepen krijg ik sterk de indruk
dat iemand hier gewoon krap bij kas zit.

Vernederend zou bv 1 euro per uur zijn voor huishoudelijk werk.
En masseren, betaald krijgen? Je mag aan mijn heerlijke lijf zitten en dan ook nog geld vragen??
Eigenlijk zou ik dan betaald moeten krijgen ;) En doe je best een beetje! :twisted:
colet

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door colet »

Lees ik hier masseren??
na de massageworkshop/meet doe ik het nog liever! Zonder geld te krijgen overigens, ik vind het juist fijn om te doen.
Denk niet dat er nu zo heel veel is veranderd aan mijn intentie tot masseren, hooguit de manier is beetje veranderd.
Maargoed...ik ga wel erg offtopic. :oops:
colet

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door colet »

colet schreef: Maargoed...ik ga wel erg offtopic. :oops:
Gelukkig zit bitemarks zielig met zijn enkel omhoog te zitten en zit eireanne nog in Ierland. Na vanavond ga ik weer braaf en keurig ontopic posten.
Wever

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door Wever »

*vindt dit best een geinig onderwerp*

Dus tegenwoordig is het al een kink om gewoon voor het minimumtarief de schoonmaak te doen?

Nou...ik ga mijn kuisvrouw toch met héééél andere ogen bekijken. :lol:


Hoeveel een professioneel masseur gemiddeld verdient weet ik niet, maar als 50 euro per uur gangbaar is ga ik wel een carrièreswitch overwegen.

Mag ik trouwens ook de prijslijst van die seksuele diensten weten (pakweg missionarishouding)? Puur uit nieuwsgierigheid...ik ben gewoon benieuwd welke enorme prijs je hierop gaat plakken om toch maar onder je opdracht uit te komen. :twisted:


O, ja...en nog een laatste opmerking. Gezien dit een open forum is geloof ik niet dat zwartwerk erg aangemoedigd wordt. Vandaar...zijn die prijzen bruto of netto? En kan je met dienstencheques betalen?


*gaat vrolijk zitten afwachten op antwoord :hypocrite: *
Lucifer Morningstar

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door Lucifer Morningstar »

Prijs op zich zegt weinig over of het vernederend is of niet. Denk dat er genoeg vrouwen zijn die prostitutie vernederend vinden, ook voor een marktconforme prijs. En een topman uit de zakenwereld voor het minimumloon laten werken als schoonmaker, heeft toch ook wel wat. :twisted:
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door Bitemarks »

*brabbelt iets over monopolygeld* :clown:
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door Peter^ »

Ik zou er best wat geld voor over hebben (tientje) om een subje naakt en op z'n knietjes met een gag m'n badkamer/wc te laten poetsen. Let wel: met een tandenborstel in z'n gag. Dat noem ik vernederen.
petwolfie{K/kitty}

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door petwolfie{K/kitty} »

verwijder het onderwerp maar
asti

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door asti »

Ik vind het eigenlijk wel een interessante discussie.. misschien met een mod-edit in de eerste post verplaatsen naar een ander forum ofzo?

En petwolfie, misschien wil je wat meer vertellen over het hoe en waarom van de diensten die je aanbiedt? Ik denk dat wel meer mensen hier dat interessant zouden vinden. Je bent welkom hoor, maar het is hier idd geen letterlijke marktplaats (al kan ik me de verwarring voorstellen gezien de naam van't forum ;)).
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door Frodo »

asti schreef:Ik vind het eigenlijk wel een interessante discussie.. misschien met een mod-edit in de eerste post verplaatsen naar een ander forum ofzo?
Nou nee. Ik had in eerste instantie wel de neiging om 'm eruit te gooien maar er begon zich toch wel een leuke discussie te ontwikkelen. Eentje die ook wel op dit deel van het forum thuis hoort denk ik.

En ik wil bliebje niet weer tegen me in het harnas jagen :)


F.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 325
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door kitten »

Ik ook niet, maar ik kreeg toch wel een nare rilling over mijn rug van de combinatie "bliebje zit krap" en "petwolfie biedt in opdracht van zijn Eigenares sexuele diensten tegen betaling aan".
Wever

Re: huishoud/masseer service aangeboden

Bericht door Wever »

petwolfie{K/kitty} schreef:verwijder het onderwerp maar
Ey...don't feel too bad about it. Ik begrijp heel goed dat dit soort kritiek niet erg prettig aanvoelt. Maar langs de andere kant: jij hoeft het helemaal niet leuk te vinden.

Je eigenares, daarentegen...

:hypocrite:
Gesloten