Plaatjes!

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Plaatjes!

Bericht door Voleuse »

Ja dat lijkt me vrij logisch dan dat mensen vragen wat je te bieden hebt. Het is een beetje raar om er vanuit te gaan dat mensen jou willen vastbinden/in een vacuumbed leggen/whatever uit liefdadigheid. Doorgaans is dat die wederkerigheid waar kitten het over heeft.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Plaatjes!

Bericht door Charles »

Phoe hé, een hoop reacties naar aanleiding van een plaatje.

In de tijd dat ik diverse meetings bezocht, dan heb ik het dus over de periode voordat de corona-crisis kwam, waren er best wel mensen bereidwillig om mij vast te binden, in folie wikkelen enzo. Heb daarover geen reden tot klagen. Niettemin waren er ook mensen die dus wat meer over mij wilden weten en in die situaties werd ernaar gevraagt.
In die tijd waren er zelfs een paar vrouwen bij wie ik thuis mocht komen, kennelijk vertrouwden ze mij. Uiteraard werd ik vastgebonden of in een kooi opgesloten en dat is enige tijd best wel goed gegaan.

Na de corona-crisis ben ik bijna nergens meer geweest, 1x huiskamermeet, 1x wandelmeet, 1x VSSM bijeenkomst. Voor mij voelt het of ik teruggeworpen ben in tijd en opnieuw een start moet gaan maken. Echter, ik heb in al die jaren (voor corona dus) errug weinig bereikt en weet niet goed wat te doen nu.
Er zijn zeker wel bereidwillige vrouwen die mijn verlangen in praktijk willen brengen, in ruil voor euro's is het geen probleem. Mijn bankrekening denkt daar heel anders over, die gaat rode cijfers laten zien en da's niet goed.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Plaatjes!

Bericht door Daantje »

Als je in vriendschappen alleen maar richt op vastbinden dan snap ik wel dat andere mensen vragen wat je te bieden heeft. Want wat jij noemt is geen vriendschap, maar faciliteren of zelfs dienstverlening. Op een gegeven moment hebben mensen genoeg van zulk eenrichtingsverkeer. Ik zoek in mijn vriendschappen ook gewoon wederkerigheid. Dat kan van alles zijn: van kunnen praten over TV-series die je allebei leuk vind tot een hand toesteken tijdens een verhuizing.

Daarvoor is het wel noodzakelijk dat je meer dan eendimensionaal bent. Ik heb verschillende kanten en interesses waaruit ik kan putten in een vriendschap. In de ene bubbel praat ik over technologie, in de andere over musicals, in een derde over sport. En het is ook belangrijk om interesse te tonen in de interesses van anderen. In mijn ervaring is het zelfs als je dat onderwerp niet zo boeiend vind, als iemand daar echt enthousiast over kan vertellen dan kost het voor mij geen moeite om daarmee mee te gaan. Vaak steek er nog iets van op ook.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Plaatjes!

Bericht door eireann »

Goed omschreven daantje.

Zullen we ook weer plaatjes plakken?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Plaatjes!

Bericht door Charles »

Afbeelding
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Plaatjes!

Bericht door Charles »

Afbeelding

Een voor mij onbekende godsdienst.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Plaatjes!

Bericht door JJV »

Blijkbaar een nieuwe stroming met protestante roots.
Nadruk op Jezus, leuk, creatief en groepsgezelligheid.
~\v/~
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Plaatjes!

Bericht door Heidi »

IMG_4747.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Plaatjes!

Bericht door Mack »

Daar komt het vaak op neer. :lol:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie